voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Κακοκαιρία INES: «Φορτωμένο» σύστημα φτάνει στην Ελλάδα – Πάνω από 90 χλμ την ώρα οι άνεμοι

    ΚΕΠΑ: Αντίστροφη μέτρηση για 700 προσλήψεις γιατρών – «Κλείδωσαν» οι 620 θέσεις, ζητούνται νευρολόγοι και ψυχίατροι

    Αρχίζει στον «Ευαγγελισμό» η πιλοτική εφαρμογή ιχνηλάτησης των ασθενών στις εφημερίες

    Καιρός: Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» που φέρνει ψύχρα και βοριάδες, αλλά όχι βροχές

    Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού από σήμερα Πέμπτη μέχρι και το Σάββατο

    Μη διαθέσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του gov.gr λόγω αναβάθμισης των υποδομών, για ένα δεκάωρο μεταξύ 18/11 και 19/11

    Ψηφιακά μέσω gov.gr η αρχική χορήγηση άδειας οδήγησης ΙΧ: Βήμα προς βήμα η διαδικασία

  • Εκπαίδευση
    Ψηφιακή κάρτα ανεργίας – ΔΥΠΑ: Έρχεται τη Δευτέρα 9/1 – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

    ΔΥΠΑ: Ξεκινάει η υποβολή προγραμμάτων για τη δράση κατάρτισης και απασχόλησης 10.000 ανέργων

    Πανελλήνιες 2025: Στους 68.788 ο αριθμός των εισακτέων

    Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας: Καταγγελίες για τα sleepovers

    “Ζεσταίνουν μηχανές” οι παρατάξεις για τις φοιτητικές εκλογές

    ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: Νικήτρια στις φοιτητικές εκλογές

  • Θέσεις εργασίας
    Εργαζόμενοι συνταξιούχοι: Στους 182.700 οι εγγεγραμμένοι στην πλατφόρμα δήλωσης απασχόλησης

    Τριακόσιες πενήντα νέες θέσεις εργασίας δημιουργούνται μέσω δράσης για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

    ΑΣΕΠ: 12Κ/2021 – Πρόσκληση για ηλεκτρονική υποβολή δικαιολογητικών από επιλαχόντες.

    Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Έληξε η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων

    Σε εξέλιξη η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για 51 προσλήψεις στην Επιτροπή Ανταγωνισμού

    Στον αέρα η πληρωμή των επιτηρητών στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ

    ΑΣΕΠ 2ΠΔΑ/2025, 3ΠΔΑ/2025: Οδηγίες προς υποψηφίους πριν τη διεξαγωγή της γραπτής ηλεκτρονικής εξέτασης

  • Οικονομία
    Youth Pass 150 ευρώ: Πώς και πότε θα το λάβουν οι νέοι

    Αντίστροφη μέτρηση για την πληρωμή του Youth Pass

    Τιμολόγια ρεύματος: Μπλε και κίτρινα τα φθηνότερα το πρώτο εξάμηνο του 2024

    Τιμολόγια ρεύματος: Αναζητούν νέα φόρμουλα για περισσότερη διαφάνεια χωρίς «ψιλά γράμματα»

    Πιερρακάκης: Εντός Ιουλίου η ταυτότητα περνάει στο κινητό μας, την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα power pass

    Κυριάκος Πιερρακάκης: Βάζουμε τέλος στις χρονοβόρες αντιδικίες του Δημοσίου με τους πολίτες

    Από την Τετάρτη (10/05) οι αιτήσεις για το πρόγραμμα “Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα”

    Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής προμηθευτών στο πρόγραμμα «Αλλάζω Σύστημα Θέρμανσης και Θερμοσίφωνα»

  • Εργασιακά

    Μεγάλες ανατροπές φέρνει νέο εργασιακό νομοσχέδιο

    Συντάξεις στο Δημόσιο: Ποιες αλλαγές εξετάζουν ο ΕΦΚΑ και το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας σε λιανικό εμπόριο και βιομηχανία από 1η Ιανουαρίου

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Αύξηση 637% στις δηλωθείσες υπερωρίες στον τουρισμό

    Συντάξεις στο Δημόσιο: Ποιες αλλαγές εξετάζουν ο ΕΦΚΑ και το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

  • VOUCHER
    Ψηφιακή κάρτα ανεργίας – ΔΥΠΑ: Έρχεται τη Δευτέρα 9/1 – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

    ΔΥΠΑ: Ξεκινάει η υποβολή προγραμμάτων για τη δράση κατάρτισης και απασχόλησης 10.000 ανέργων

    ΔΥΠΑ: Πάνω από 39.000 επιταγές κοινωνικού τουρισμού ενεργοποιήθηκαν τον Ιούνιο

    Κοινωνικός Τουρισμός: Νέα παράταση λόγω των προβλημάτων στην πλατφόρμα

    Κοινωνικός τουρισμός: Πότε να κάνετε την αίτηση με βάση τον ΑΦΜ – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

    Κοινωνικός τουρισμός: Λήγει σήμερα η προθεσμία για τις αιτήσεις

    Αναρτήθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα κοινωνικού τουρισμού

    Κοινωνικός Τουρισμός: Το μπάχαλο έφερε παράταση

  • Πολιτική
    Προσχέδιο προϋπολογισμού: Ανάπτυξη 2,1%, πρωτογενές πλεόνασμα 0,5% έως 0,7% και μήνυμα δημοσιονομικής σταθερότητας

    Ταχύτερη η επίλυση κτηματολογικών διαφορών μεταξύ Δημοσίου και πολιτών, μέσω της διαμεσολάβησης

    Πιερρακάκης: Αλλαγές στη διδακτέα ύλη, εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας

    Πιερρακάκης: Η Ελλάδα σχεδιάζει να αποπληρώσει τα δάνεια από το πρώτο πρόγραμμα διάσωσης 10 χρόνια νωρίτερα

    Ανακαινίζω – Νοικιάζω 2024: Ποιοι επιστρέφουν την επιδότηση

    Ακίνητα: Παρατείνεται το πρόγραμμα έκπτωσης φόρου έως 16.000 ευρώ για ανακαινίσεις

    Ηράκλειο: Επίσκεψη του Μ. Βορίδη με επίκεντρο τις ροές μεταναστών – Στόχος να βρεθεί χώρος για τη διαδικασία πρώτης καταγραφής

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Άποψη

Το Facebook και ο Μεγάλος Αδελφός των Likes

από fotis
06/03/2019
σε Άποψη, Τεχνολογία
Γράφει ο Φώτης Τσάκωνας

101
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες Like;

Στη σημερινή εποχή “βομβαρδιζόμαστε” ασταμάτητα στα social media από μια ποσότητα πληροφορίας ασυγκρίτως μεγαλύτερη αυτής στην οποία είχαν πρόσβαση οι άνθρωποι μόλις 10-15  χρόνια πριν και μάλιστα καλούμαστε να αλληλεπιδράσουμε μαζί της έστω και υποσυνείδητα.

Διαφημιστικές καμπάνιες, “τεστ” προσωπικότητας, αξιολογήσεις, σχολιασμοί, συστάσεις συγκαταλέγονται στους ποικίλους τρόπους που αλληλεπιδρούμε σήμερα με όλο αυτό τον όγκο πληροφοριών και μάλιστα πλέον το κάνουμε τόσο φυσικά όσο το να σχολιάζαμε κάτι στο φίλο μας ή να συστήναμε κάποιο φαστφουντάδικο στο κολλητό μας.

Αυτές οι δράσεις, αλληλένδετες και αλληλοτροφοδοτούμενες, δημιούργησαν την ανάγκη ύπαρξης κάποιων εργαλείων για την αξιολόγηση της παραγόμενης πληροφορίας. Αυτή ικανοποιήθηκε από την ανάπτυξη των metrics διαφόρων τύπων, ξεκινώντας από την επισκεψιμότητα κάποιου ιστοτόπου και καταλήγοντας στις ποικίλες εκδοχές έκφρασης της αποδοχής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πιο γνωστή όλων το like του facebook, παρέχοντας έτσι τη δυνατότητα παρακολούθησης, καταγραφής και ανάλυσης των ροών των δεδομένων που διακινούνται.

Εδώ εντοπίζεται και η μεγάλη διαφορά σε σχέση με την επικοινωνία μέσω φυσικής παρουσίας, που πολλοί τείνουν να ξεχνάνε ή να αγνοούν. Όλη αυτή η διάδραση γίνεται μέσω καναλιών τα οποία είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό ελεγχόμενα και μετρήσιμα. Αυτό σε μια πρώτη ανάγνωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρόπο δημιουργικό και εποικοδομητικό.

ΣχετικαΑρθρα

Πρόστιμο 251 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για χακάρισμα λογαριασμών χρηστών του Facebook το 2018

Πρόστιμο 251 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για χακάρισμα λογαριασμών χρηστών του Facebook το 2018

17/12/2024

Facebook – Instagram: Άρχισε η συνδρομή – Ποιοι θα πληρώνουν

08/11/2023

Π.χ.  σήμερα όλα τα συστήματα LMS (Learning Management Systems), οι ψηφιακές πλατφόρμες δηλαδή που χρησιμοποιούν τα πανεπιστήμια και κάποια σχολεία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, χρησιμοποιούν τα δεδομένα που παράγονται απ΄την διάδραση των μαθητών με τη πλατφόρμα (συμμετοχή στα φόρουμ, μέσος όρος παρακολούθησης μαθημάτων, επιδόσεις, συχνότητα και ποιότητα αναρτήσεων στη πλατφόρμα) με σκοπό τη πρόβλεψη και πρόληψη, μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, μελλοντικών ανεπιθύμητων συμπεριφορών π.χ. κάποιος φοιτητής να εγκαταλείψει τις σπουδές του.

Ωστόσο, υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Όπως κάθε εργαλείο από καταβολής του ανθρώπινου είδους έτσι και το διαδίκτυο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ποικίλους τρόπους. Ο σκοπός και ο τρόπος χρήσης του κάθε “εργαλείου” συνήθως υπαγορεύεται, ως επί τω πλείστων, απ’ την εκάστοτε άρχουσα τάξη ή από μερίδα της για την εξυπηρέτηση των δικών της αναγκών και μεθοδεύσεων.

Αυτή η φαινομενικά αθώα και ευεργετική δυνατότητα που μας παρέχει η ανάλυση δεδομένων, τελικά καταλήγει σε ευρύτερο επίπεδο κοινωνικής δικτύωσης να διαστρεβλώνετε και να μεθοδεύετε για την εξυπηρέτηση των “υπόγειων” στόχων και συμφερόντων μιας μερίδας ισχυρών, η οποία έχει έλεγχο πάνω σε κέντρα αποφάσεων και καίρια πόστα σε μηχανισμούς δημιουργίας, μετάδοσης και ελέγχου της πληροφορίας.

Το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα χειραγώγησης κοινής γνώμης σήμερα είναι το σκάνδαλο της Cambridge Analytica και του Facebook.

Επί χρόνια ξέραμε ή υποψιαζόμασταν, λίγο ως πολύ, ότι τα δεδομένα χρήσης μας στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο Facebook ήταν αντικείμενο εκμετάλλευσης για το κυνήγι του κέρδους. Εξορύσσονταν, πωλούνταν κι αγοράζονταν ως νέος ψηφιακός χρυσός στο παγκόσμιο διαδικτυακό δρόμο του Μεταξιού. Χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ως μέθοδος στόχευσης εξατομικευμένων διαφημίσεων βάση  των προτιμήσεών μας.  Μας κάνει εντύπωση όμως πώς, στη περίπτωση της Cambridge Analytica, λειτούργησε ένα νέο επίπεδο κοινωνικής μηχανικής.

Αμέσως μετά την νίκη του Τραμπ οι περισσότεροι από εμάς μάθαμε για το φαινόμενο των ψευδών ειδήσεων, για κάποιες φαινομενικά αθώες ή απίστευτες ιστορίες που πέρασαν και χάθηκαν στις ροές του Twitter και του Facebook. Για την ακρίβεια, όλες αυτές οι στοχευμένες διαφημίσεις και τα ψεύτικα νέα ήταν κομμάτι ενός μεγαλύτερου και πιο σκοτεινού σχεδίου: μιας προπαγανδιστικής μηχανής που πλέον είχε μπει σε πλήρη λειτουργία για να χειραγωγήσει τις απόψεις και τις συμπεριφορές των Αμερικανών ψηφοφόρων και να προωθήσει συγκεκριμένες πολιτικές ατζέντες. Πώς όμως;

Χάρη στην αυτοματοποιημένη συναισθηματική χειραγώγηση, μαζί με πληθώρα από bots, ύπουλες Facebook αναρτήσεις, ερωτηματολόγια και τεστ (π.χ. ποιο 80’s συγκρότημα είστε, ποιο θηλαστικό ζώο είστε, ποιος μεγάλος συγγραφέας είστε, πόσο Χίλαρι Κλίντον είστε – και εδώ απαντάτε μόνο για τα λάθη της) και ένα τεράστιο ψευδο-ειδησεογραφικό δίκτυο μια εταιρεία σαν την Cambridge Analytica ενεργοποίησε μια αόρατη μηχανή που “ψάρεψε” τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων Αμερικανών ψηφοφόρων για να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη. Κάποιες από αυτές τις τεχνολογίες είχαν χρησιμοποιηθεί μεμονωμένα στο παρελθόν, αλλά όλες μαζί, με τον τρόπο που το έκανε η Cambridge Analytica, λειτούργησαν ως μια σχεδόν αδιαπέραστη μηχανή χειραγώγησης των ψηφοφόρων.

Οποιαδήποτε τεχνολογική εταιρεία μπορεί σήμερα να συγκεντρώσει ή να αγοράσει μεγάλα δεδομένα, αλλά η Cambridge Analytica έχει αναπτύξει ένα μοντέλο το οποίο μπορεί να μεταφράζει αυτά τα δεδομένα σε προφίλ προσωπικότητας, να τα χρησιμοποιεί για προβλέψεις, ακόμη και για να αλλάζει συμπεριφορές.

Αυτό το μοντέλο αναπτύχθηκε με τη βοήθεια ενός καθηγητή ψυχολογίας του Κέμπριτζ, o οποίος αντέγραψε την πρωτοποριακή αρχική έρευνα ενός συναδέλφου του – μέσω αμφισβητήσιμων μεθόδων, οι οποίες μάλιστα παραβίαζαν διεθνείς όρους και κανόνες.

Το 2013, ο Δρ. Michal Kosinski, έκανε το διδακτορικό του ως υποψήφιος στο Κέντρο Ψυχομετρίας του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ και κυκλοφόρησε μια πρωτοποριακή μελέτη όπου παρουσίασε ένα νέο μοντέλο που είχε αναπτύξει επί σειρά ετών με τους συναδέλφους του. Η μελέτη με την ονομασία «OCEAN» συσχέτιζε τα «Likes» του Facebook με τις απαντήσεις και τα αποτελέσματα από ένα τυποποιημένο ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιούν οι ψυχολόγοι. Έτσι η ομάδα μπορούσε να εντοπίσει το φύλο, τη σεξουαλικότητα, τις πολιτικές πεποιθήσεις και τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου, με βάση μόνο αυτά που του αρέσουν στο Facebook.

Στο περσινό άρθρο με τίτλο «Ο Τραμπ σε ξέρει καλύτερα από τον εαυτό σου» το Ελβετικό Das Magazine είχε μιλήσει με τον Kosinski.

«Με 10 απλά Likes, ως είσοδο, το μοντέλο του θα μπορούσε να εκτιμήσει τον χαρακτήρα ενός ατόμου καλύτερα από έναν μέσο συνεργάτη του. Με 70 Likes, θα μπορούσε να «ξέρει» ένα θέμα καλύτερα από έναν φίλο του. Με 150 Likes, το σύστημα τον ήξερε καλύτερα από τους γονείς του. Με 300 Likes, το σύστημα του Kosinski θα μπορούσε να προβλέψει καλύτερα τη συμπεριφορά του ατόμου από τον συνεργάτη του. Με ακόμα περισσότερα Likes θα μπορούσε να υπερβεί αυτό που ένας άνθρωπος νομίζει ότι ξέρει για τον εαυτό του», γράφει το περιοδικό.

Όλα αυτά μας δημιουργούν, ως ενεργά μέλη της κοινωνίας αλλά και ως άτομα πολλά υπαρξιακά ερωτήματα και μεγάλη ανησυχία σχετικά με το πόσο πραγματικά ελεύθερα και αυτόβουλα δρούμε και ζούμε τις ζωές μας.

Είμαστε τελικά προγραμματισμένες μηχανές που δίνοντάς μας συγκεκριμένες εισόδους θα πάρεις συγκεκριμένα αποτελέσματα;

Είμαστε άβουλα όντα, που σαν το σκύλο του Παβλόφ, όταν ακούμε καμπανάκι αρχίζουν να μας τρέχουν τα σάλια;

Αρκεί κάποιος αλγόριθμος , καταγράφοντας για ένα διάστημα τη συμπεριφορά μας, να χτυπήσει τα κατάλληλα καμπανάκια για να πάρει τη συμπεριφορά που θέλει από εμάς;

Μπορεί μια τεχνητή νοημοσύνη, με βάση τους κανόνες του συμπεριφορισμού, όχι μόνο να προβλέψει τη στάση μας αλλά και να την αλλάξει με βάση συγκεκριμένες μεθοδεύσεις;

Το μέλλον φαντάζει πλέον ως ένα ομιχλώδες τοπίο, και ίσως τώρα, αυτήν την εποχή, ως κοινωνία αλλά και ως ανθρωπότητα συνολικά, να βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο για τη περαιτέρω εξέλιξή μας.

Θα οδηγηθούμε σιγά σιγά και σταθερά σε μια δυστοπική κοινωνία όπου μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας η βούληση και ή σκέψη μας θα είναι ανταλλάξιμο προϊόν χειραγώγησης και ελέγχου απ’ τους εκάστοτε ισχυρούς και άρχουσες τάξεις του κόσμου ή απ’ την άλλη θα υπάρξει μια αφύπνιση και μια αντίδραση στο υπάρχον καθεστώς, με βασική προϋπόθεση την ενεργή συμμετοχή του καθενός από εμάς, για να ορίσουμε νέους ηθικούς κανόνες και γενικότερα ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για το πως η επιστημονική ανάπτυξη θα γίνει η δάδα που θα φωτίσει το δρόμο μας και όχι η φλόγα που θα μας κάψει.

Ευτυχώς ή δυστυχώς τα ερωτήματα αυτά δεν θα αργήσουν να απαντηθούν. Σίγουρα η εξέλιξη του φαινομένου δεν είναι μονόπλευρη και αποτελεί μια απ’ τις πολλές εκφάνσεις της συνολικής εξέλιξης της κοινωνίας σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο, όπως και σε επίπεδο οργάνωσης.  Η στάση μας όμως και η βούληση να δράσουμε θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην έκβαση του τελικού αποτελέσματος.

Τα Like στο άρθρο είναι προαιρετικά…

Πηγές:

https://www.timeshighereducation.com/features/michal-kosinski-enemy-privacy-or-just-whistleblower

https://www.lifo.gr/articles/technology_articles/185509/ti-kryvei-to-skandalo-tis-cambridge-analytica-kai-toy-facebook

https://www.theguardian.com/technology/2018/jul/07/artificial-intelligence-can-tell-your-sexuality-politics-surveillance-paul-lewis

Ετικέτες: facebookπροσωπικά δεδομέναασφάλεια στο διαδίκτυοδεδομένα χρηστών


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Έρευνα: Οι οδηγοί δεν ξεκολλάνε από τα κινητά!

    15 Μάι 2025

  • Τι προσέχουν οι Έλληνες όταν ψωνίζουν από το διαδίκτυο

    8 Μάι 2025

  • Το Netflix ανανεώνεται – Έρχονται μεγάλες αλλαγές

    8 Μάι 2025

  • Παράγοντες που οδηγούν σε προβληματική χρήση των social media στους εφήβους

    6 Μάι 2025

  • ΕΛ.ΑΣ.: Προσοχή σε email που διακινείται ως δήθεν επιστολή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

    3 Μάι 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Παράταση έως τις 25 Ιουνίου στα τρέχοντα προγράμματα κοινωνικού και ιαματικού τουρισμού για τους δικαιούχους του ΛΑΕ

    Κοινωνικός Τουρισμός 2025: Αυτοί δεν μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Επίδομα θέρμανσης 2025: Πότε πληρώνεται η δεύτερη δόση

    11 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Νέες ταυτότητες: Πόσο κοστίζει στον κάθε πολίτη η έκδοση – Πότε λήγει η διορία

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Κοινωνικός Τουρισμός: Νέα παράταση λόγω των προβλημάτων στην πλατφόρμα

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • ΔΥΠΑ: Ξεκινάει η υποβολή προγραμμάτων για τη δράση κατάρτισης και απασχόλησης 10.000 ανέργων

    9 shares
    Share 4 Tweet 2

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικα
  • Αποψη
  • Αυτοδιοικηση
  • Οικονομια
  • Εκπαιδευση
  • Επικαιροτητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακα
  • ΕΣΠΑ
  • Θεσεις εργασιας
  • Παρουσιαση
  • Πνευματικα
  • Πολιτικη
  • Συνεντευξεις
  • Τεχνολογια
  • Τουρισμος

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.