Απίθανες καταστάσεις αντιμετώπισαν υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι στο ειδικό μάθημα «Γραμμικό Σχέδιο» των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων, όπως αποκαλύπτει “Η Εφημερίδα των Συντακτών”.
Οι ειδικές, γυαλιστερές – illustration κόλλες Γραμμικού Σχεδίου , που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και διανεμήθηκαν στα παραπάνω εξεταστικά κέντρα, ήταν κατώτερης ποιότητας σε σχέση μ΄ αυτές που χρησιμοποιούσαν οι μαθητές καθ΄ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας τους, ώστε να συμμετέχουν στις σημερινές εξετάσεις.
Το αποτέλεσμα ήταν να «απλώνεται» το μελάνι στην κόλλα και να απορροφάται σαν να σχεδίαζε κάποιος επάνω σε μία χαρτοπετσέτα! (Το μελάνι είναι βασικό μέσον σχεδιασμού, το οποίο απαιτούνταν να χρησιμοποιηθεί από τα κριτήρια αξιολόγησης).
Λόγω της κακής ποιότητας των χαρτιών, τα ειδικά μολύβια σχεδίου που χρησιμοποίησαν οι υποψήφιοι, άφηναν ίχνη επάνω στην κόλλα, δεν σβήνονταν εύκολα, έχοντας σαν αποτέλεσμα τα σχέδιά τους, να παρουσιάζονται θολά και με μουτζούρες!
Για το θέμα αυτό διαμαρτύρονται με επιστολή τους γονείς υποψηφίων στην Υπουργό Παιδείας οι οποίοι καλούν την Υπουργό Παιδείας να επιληφθεί του θέματος «ώστε να ενημερωθούν οι εξεταστές – βαθμολογητές των σημερινών γραπτών των παιδιών μας άμεσα, λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄όψιν τους το βαθμό δυσκολίας που προέκυψε σήμερα (εξαιτίας των όσων προβλημάτων προαναφέραμε) κατά τη διαδικασία της αξιολόγησης, ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να δείξουν την επιείκειά τους στα παιδιά μας, τα οποία είναι άμοιρα ευθυνών»
Πηγή: efsyn.gr