Μία θεωρία που παραπέμπει ευθέως σε συνωμοσιολογικά σενάρια εξέφρασε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ελισάβετ Σκούφα, αναφορικά με την εκμάθηση αγγλικών στα νηπιαγωγεία.
Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της στη Βουλή για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, η κ. Σκούφα εξέφρασε την αντίθεσή της με την εισαγωγή των αγγλικών στα νηπιαγωγεία καθώς, όπως, υποστηρίζει «καρατομούν την προσωπικότητα των νηπίων» ενώ διερωτήθηκε αν η απόφαση του υπουργείου Παιδείας αποτελεί «επιταγή αμερικανικών σχολών και πανεπιστημίων».
«Είστε υπουργός στο ελληνικό Υπουργείο Παιδείας. Άρα, θα πρέπει να στηρίξετε ως επί το πλείστον την ελληνική εκπαίδευση, όχι, τα όποια καλά ή πιο χειρότερα ενδιαφέροντα επιχειρηματικά των αμερικανικών πανεπιστημίων. […]Με κάνετε να πονηρεύομαι ότι ακριβώς και η εισαγωγή της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο κάποιο άλλο ειδικό κρυμμένο συμφέρον εξυπηρετεί. Μήπως αποτελεί και αυτό επιταγή αμερικανικών σχολών, αμερικανικών πανεπιστημίων; Διότι σίγουρα παιδαγωγικούς σκοπούς δεν εξυπηρετεί. […] Η παιδεία που θα δώσουμε στα νήπια αποτελεί ίσως το σημαντικότερο κομμάτι της συνολικής τους παιδείας. Για ποιο λόγο θέλετε να επιβάλλετε, να καρατομήσετε την προσωπικότητα των νηπίων σε τόσο τρυφερή ηλικία, των τεσσάρων ετών, επιβάλλοντάς τους την εκμάθηση των αγγλικών στην τρυφερή ηλικία των 4 ετών;», ήταν η τοποθέτηση της κ. Σκούφα, που σίγουρα θα συζητηθεί.
Play Video
Κεραμέως: Στις θεωρίες συνωμοσίας απαντάμε με στοιχεία
Η υπουργός Παιδείας αντέδρασε έντονα κάνοντας λόγο για θεωρίες συνωμοσίας και υπερασπίστηκε στη σχετική διάταξη λέγοντας ότι η απόφαση του υπουργείου βασίζεται σε ειδικές έρευνες.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ στην αρχή έλεγε ότι μόνο σε τρεις χώρες εφαρμόζεται αυτό. Φέραμε στοιχεία ότι οι χώρες είναι 14. Και τώρα περάσαμε στις θεωρίες συνωμοσίας. Επικαλείστε τις θεωρίες συνωμοσίας. Στις θεωρίες συνωμοσίας απαντούμε με στοιχεία. Από τρεις χώρες το 2015, πλέον σε 14 χώρες υπάρχει ενασχόληση με δεύτερη ξένη γλώσσα από την προσχολική ηλικία. Αυτό δείχνουν οι έρευνες. Μάλιστα οι επιστήμονες έχουν εξηγήσει ότι κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας τίθενται τα θεμέλια μάθησης και σκέψης. Τα παιδιά είναι “σφουγγάρια” σε αυτή την ηλικία και δεν κάνουμε αρκετά ως πολιτεία για να τους δώσουμε τα εφόδια εκείνα που χρειάζονται σε αυτό σε αυτά τα κρίσιμα χρόνια», σημείωσε η υπουργός Παιδείας.