Την αγωνία τους για την σχολική χρονιά και το βαθμό επηρεασμού της προετοιμασίας τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις εκφράζουν μαθητές και εκπαιδευτικοί που μέχρι αυτή την ώρα δεν γνωρίζουν αν το αίτημα μείωσης της ύλης και μη εφαρμογής της τράπεζας θεμάτων, είναι αίτημα που θα ακούσει με προσοχή και θα ικανοποιήσει το υπουργείο Παιδείας.
Υπάρχουν παιδιά που δίνουν πανελλαδικές και ακόμη δεν έχουν νιώσει ότι φοιτούν στο λύκειο εξήγησαν εκπαιδευτικοί που διευκρίνισαν ότι με δεδομένη και την ισχύ της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, φέτος οι εξετάσεις προβλέπεται αντί να δίνουν ευκαιρία στους μαθητές, να τους βυθίζουν στην ανασφάλεια και το άγνωστο συμφωνα με το neakriti.gr.
Επικεντρώνοντας στα κενά και την μη αποτελεσματικότητας της τηλεκπαίδευσης που όπως τονίζουν δεν απέδωσε, αλλά και την οικονομική κατακεραυνώσει των οικογενειών που αδυνατούν σε μεγάλο ποσοστό να στηρίξουν φροντιστήρια ή ιδιαίτερα για τα παιδιά τους, οι μαθητές νιώθουν ότι βάλλονται, καθώς υπό όλη αυτή την πίεση καλούνται να συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Συμμετέχοντας σε καταλήψεις και διευρύνοντας του υγειονομικούς όρους, οι μαθητές ζητούν Προσαρμογή και μείωση της ύλης των εξετάσεων σε όλες τις τάξεις και ειδικότερα στην Γ’ λυκείου. Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) και των συντελεστών βαρύτητας σε κάθε σχολή. Κατάργηση περιορισμού μηχανογραφικών και τράπεζας θεμάτων και Δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία στα παιδιά που το έχουν ανάγκη.