Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικών Γραμμών Παροχής Πληροφοριών για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και Ψυχολογικής Υποστήριξης για υποψηφίους και τις οικογένειές τους σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, «με υψηλό αίσθημα ευθύνης και στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας στήριξης μαθητών, μαθητριών και των οικογενειών τους»
Οι ανοικτές τηλεφωνικές γραμμές υποστήριξης θα εξυπηρετούν υποψηφίους για τις πανελλαδικές εξετάσεις μαθητές, καθώς και γονείς και κηδεμόνες σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στελεχώνονται από συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού και εξειδικευμένους υπαλλήλους σε θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς και ειδικούς στην Ψυχική Υγεία, μέσω των κατά τόπους Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
Οι γραμμές υποστήριξης θα λειτουργούν από αύριο, Παρασκευή 21/5/2021, σε όλη τη χώρα με στόχο να:
- παρέχουν πληροφορίες σε σχέση με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως π.χ. σε σχέση με την ελάχιστη βάση εισαγωγής, το παράλληλο μηχανογραφικό για την εισαγωγή σε Δημόσιο ΙΕΚ, την εξεταστέα ύλη κ.ά.
- υποστηρίξουν μαθητές και μαθήτριες της Γ΄Λυκείου κατά την ιδιαίτερη αυτή περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- βοηθήσουν υποψηφίους στη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων
- ενισχύσουν τις οικογένειες των υποψηφίων στον υποστηρικτικό τους ρόλο κατά το διάστημα αυτό.
Οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές, γονείς κτλ.) μπορούν να απευθύνονται και σε άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή ΚΕΣΥ από αυτά στα οποία υπάγονται γεωγραφικά, ανάλογα με το ωράριο κοινού που τους εξυπηρετεί.