Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ η απόφαση του ΥΠΕΣ για τη «Διαδικασία και κριτήρια για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.) της Χώρας από τους Δήμους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου».
Σύμφωνα με την απόφαση
Αρμοδιότητα – Κατανομή θέσεων
του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων σύμφωνα με στοιχεία που τηρούνται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Με τις ως άνω εγκριτικές αποφάσεις της Επιτροπής ΠΥΣ 33/2006 καθορίζονται οι θέσεις ή/ και ανθρωποώρες ανά Δήμο, αφού ληφθεί υπόψη το προσωπικό που απασχολήθηκε κατά το προηγούμενο διδακτικό έτος, υπό οποιαδήποτε σχέση εργασίας και οι
ώρες απασχόλησης του προσωπικού αυτού.
2. Σε περίπτωση έγκρισης ανθρωποωρών από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006, με απόφαση της οικείας Οικονομικής Επιτροπής κατανέμονται οι εγκριθείσες ανθρωποώρες σε θέσεις προσωπικού μερικής ή/και πλήρους απασχόλησης.
3. Το προσωπικό προσλαμβάνεται με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, πλήρους ή μερικής απασχόλησης, διάρκειας ίσης με το διδακτικό έτος και ωραρίου ανάλογου με τις ανάγκες του κάθε φορέα.
4. Σε περίπτωση που ο μέγιστος αριθμός των θέσεων που εγκρίθηκαν δεν έχει εξαντληθεί από τον φορέα, η οικεία Οικονομική Επιτροπή δύναται να λάβει συμπληρωματική απόφαση για την κάλυψη και λοιπών θέσεων, τηρουμένων των οριζομένων στην εκάστοτε εγκριτική απόφαση της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006.».
«Άρθρο 2 Διαδικασία πρόσληψης
1. α. Για την εκκίνηση της διαδικασίας πρόσληψης στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκδίδεται ανακοίνωση από τον οικείο δήμο, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την έναρξη του διδακτικού έτους, η οποία αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου, για πέντε (5) ημέρες.
β. Ειδικά για την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας στα Δ.Ι.Ε.Κ. και τα Σ.Δ.Ε., οι θέσεις καλύπτονται από τους τελικούς πίνακες κατάταξης επιτυχόντων – προσληπτέων, οι οποίοι προκύπτουν από τις αντίστοιχες ανακοινώσεις των οικείων Δήμων για τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
2. Οι υποψήφιοι, προκειμένου να συμμετάσχουν στην εν λόγω διαδικασία υποβάλλουν στον οικείο Δήμο Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία αναγράφονται τα προσόντα, οι λοιπές ιδιότητές τους και η εμπειρία τους.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων υποβάλλονται εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την επομένη ημέρα της ανάρτησης της ανακοίνωσης. Μαζί με την αίτηση υποβάλλονται υποχρεωτικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη των προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους. Διόρθωση ή συμπλήρωση των αιτήσεων καθώς και αντικατάσταση ή
κατάθεση επιπλέον δικαιολογητικών, επιτρέπεται μόνο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Ειδικά για την απόδειξη της εμπειρίας τους, οι υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν βεβαίωση του χρόνου εμπειρίας από την οικεία υπηρεσία όπου και απασχολήθηκαν.
3. Εντός δέκα (10) ημερών από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, ο δήμος αναρτά πίνακα προσωρινών επιτυχόντων στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου. Κατά του πίνακα προσωρινών επιτυχόντων χωρεί αντίρρηση για εσφαλμένο υπολογισμό της μοριοδότησης, ενώπιον του οργάνου που τον
εξέδωσε, η οποία υποβάλλεται ατελώς στο δήμο εντός δύο (2) εργασίμων ημερών από την έκδοσή του και εξετάζεται εντός πέντε (5) ημερών από την υποβολή της.
4. Μετά την εξέταση των αντιρρήσεων, ανακοινώνεται ο τελικός πίνακας επιτυχόντων – προσληπτέων.
5. Οι προσωρινοί και τελικοί πίνακες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος και στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του δήμου.
6. Οι προσληπτέοι καλούνται εντός τριών (3) ημερών από την ανακοίνωση του τελικού πίνακα κατάταξης να υπογράψουν σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας ίσης με το διδακτικό έτος.
7. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων προσληπτέων που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα. Προσληφθέντες που αποχωρούν πριν από τη λήξη της
σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα, κατά την σειρά εγγραφής τους σε αυτόν. Η ισχύς των Πινάκων ισούται με το διδακτικό έτος για το οποίο έχει εκδοθεί η ανακοίνωση.
8. Η διαδικασία διενεργείται από την αρμόδια υπηρεσία Διοικητικού/Προσωπικού του οικείου Δήμου.
9. Σε περίπτωση λήψης συμπληρωματικής απόφασης της οικείας Οικονομικής Επιτροπής κατά τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 1, η επιλογή γίνεται από τον ισχύοντα πίνακα κατάταξης κατά την σειρά εγγραφής σε αυτόν και σε περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμοι υποψήφιοι, η διαδικασία επαναλαμβάνεται εκ νέου».
«Άρθρο 4 Μοριοδότηση
α) Εμπειρία
Η εμπειρία για την απασχόληση σε αντίστοιχη θέση σχολικής μονάδας του οικείου Δήμου και Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης και Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της χωρικής του αρμοδιότητας που έχει διανυθεί με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή με συμβάσεις μίσθωσης έργου, μέσω της οικείας υπηρεσίας, μοριοδοτείται ως εξής:
Δέκα επτά (17) μονάδες ανά μήνα εμπειρίας και επιπλέον μία (1) μονάδα ανά μήνα για κάθε ανατεθείσα αίθουσα, με ανώτατο όριο τις δέκα επτά (17) μονάδες ανά μήνα, και για όσο χρονικό διάστημα παρείχαν υπηρεσία μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους 2019- 2020. Από το διδακτικό έτος 2020-2021 και εξής προσμετρώνται δεκαεπτά (17) μονάδες ανά μήνα εμπειρίας».
Πηγή: aftodioikisi.gr