Ακατάλληλη κρίνεται η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00 στα μεγάλα αστικά κέντρα, διότι όπως τονίζει ο κ. Εξαδάκτυλος στην ιστοσελίδα GRTimes, πιέζονται οι δραστηριότητες και δημιουργείται περισσότερος συνωστισμός.
Όπως εξηγεί, το συγκεκριμένο μέτρο πάρθηκε για πρώτη φορά πέρυσι τον Μάρτιο, σε συγκεκριμένα χωριά της Ξάνθης, τα οποία παρουσίασαν επικίνδυνη αύξηση του ιικού φορτίου.
«Η απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00, είχε μία λογική σε μικρούς οικισμούς και ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές, όπου οι άνθρωποι εργάζονται το πρωί στα χωράφια τους και επιλέγουν τις απογευματινές ώρες για να ανταλλάσσουν επισκέψεις. Στα μεγάλα αστικά κέντρα βλέπουμε ότι συμπιέζει τους ανθρώπους. Βλέπουμε για παράδειγμα ότι πιέζονται τα ραντεβού στα ιατρεία της Πάτρας, διότι όλοι προσπαθούν να εξυπηρετηθούν πριν την απαγόρευση κυκλοφορίας», διαπιστώνει ο ίδιος.
Σύμφωνα με τον κ. Εξαδάκτυλο, το ίδιο ισχύει και για την απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 18:00 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα Σαββατοκύριακα, καθώς παρατηρείται μεγαλύτερος συνωστισμός σε μέρη όπως η Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης και σε σούπερ μάρκετ τις επιτρεπόμενες ώρες.
Ο ίδιος ωστόσο διευκρινίζει ότι παρατηρείται μία σταθεροποίηση των αριθμών κρουσμάτων, θανάτων και διασωληνωμένων. «Είμαστε μπροστά σε μία πρόοδο. Τα πράγματα πρόκειται να βελτιωθούν τις επόμενες ημέρες», καταλήγει.