voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    Τέλη Κυκλοφορίας 2022: Πότε θα αναρτηθούν στο Taxisnet – Τι θα πληρώσουμε φέτος

    Πιλοτικό πρόγραμμα με κάμερες σε 8 σημεία της Αττικής και 10 γραμμές λεωφορείων

    Ολονύχτια μάχη με τη φωτιά στη Νάξο – Ενισχύονται οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής

    Σε 24ωρη επιφυλακή από σήμερα ο δήμος Αθηναίων λόγω πρόβλεψης πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς

    ΕΕ: Το 97% των υδάτων κολύμβησης της Ελλάδας χαρακτηρίζεται εξαιρετικής ποιότητας

    Καιρός: Καταιγίδες, κεραυνοί και χαλάζι μέχρι το Σάββατο!

  • Εκπαίδευση
    Πανελλήνιες-ΟΕΦΕ-σχολιασμός-θεμάτων-εκθεσης

    Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Τελευταία εβδομάδα με ειδικά μαθήματα και αγωνίσματα

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    ΔΥΠΑ: Έναρξη επιλογής προγραμμάτων κατάρτισης ανέργων δικαιούχων Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και αστέγων

    Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Ορθοδοξία και Ελληνισμός στην Κύπρο – 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή»

    Ανατροπές στο Λύκειο και την Τριτοβάθμια – Τι αλλάζει το ΥΠΑΙΘΑ

    Βρεφονηπιακοί Σταθμοί της ΔΥΠΑ: Έως 22/06 η προθεσμία για τις αιτήσεις

  • Θέσεις εργασίας
    ΑΣΕΠ: 10Κ/2022 – Έκδοση Οριστικών Αποτελεσμάτων ΔΕ, ΥΕ

    Πρεμιέρα του ηλεκτρονικού γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ

    ΑΣΕΠ: Δείτε 73 νέες θέσεις εργασίας για εκπαιδευτικούς

    ΑΣΕΠ: Αρχίζει η διαδικασία εξέτασης του 2ου γραπτού πανελλήνιου διαγωνισμού-Τα SOS που πρέπει να γνωρίζετε

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 1ΓΤ/2024: Εκδόθηκαν οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων

    ΑΣΕΠ 2ΠΔΑ/2025 και 3ΠΔΑ/2025: Εκδόθηκαν οι βαθμολογίες της γραπτής ηλεκτρονικής εξέτασης

    ΑΣΕΠ 1Γ/2025: Οδηγίες συμμετοχής για το 2ο γραπτό διαγωνισμό

  • Οικονομία

    ΟΠΕΚΑ: Όλα τα επιδόματα που θα πληρώσει στο τέλος Ιουνίου

    Τα 75 εισοδήματα και επιδόματα που θα σταλούν στην ΑΑΔΕ

    Το μεγάλο στοίχημα της ΑΑΔΕ: Ενιαίοι έλεγχοι, ψηφιακή εποπτεία και νέος ρόλος στις αγροτικές ενισχύσεις

    Φορολογικές δηλώσεις: Έρχεται αυτόματη υποβολή και για επαγγελματίες

    Φορολογικές δηλώσεις: Μέχρι 15 Ιουλίου η υποβολή

    Ειδικό εποχικό επίδομα έως 1.219,50 ευρώ: Ξεκινούν από σήμερα οι αιτήσεις

    Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ για την περίοδο 23 Ιουνίου έως 27 Ιουνίου

  • Εργασιακά

    Οι νέοι μισθοί για 153.240 ένστολους – Αναλυτικοί πίνακες και ποσά

    Καταργήθηκαν το επίδομα επίσχεσης και άλλα δύο ειδικά βοηθήματα ανέργων

    Επίδομα αδείας: Αυξημένο φέτος για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα

    ‘Ερχεται μπόνους για εργαζόμενους συνταξιούχους (αναλυτικοί πίνακες)

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας σε λιανικό εμπόριο και βιομηχανία από 1η Ιανουαρίου

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Έρχεται νέα υπουργική απόφαση- Ποιους κλάδους αφορά

  • VOUCHER

    Βρεφονηπιακοί Σταθμοί της ΔΥΠΑ: Έως 22/06 η προθεσμία για τις αιτήσεις

    Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Ποια ΑΦΜ μπορούν να υποβάλουν αίτηση σήμερα και αύριο

    Βρεφονηπιακοί σταθμοί ΔΥΠΑ: Παράταση υποβολής αιτήσεων μέχρι την Κυριακή

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Βρεφονηπιακοί σταθμοί ΔΥΠΑ: Τέλος χρόνου για τις αιτήσεις

    Voucher 800 ευρώ για 2500 παιδιά – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

  • Πολιτική
    Π. Μαρινάκης: “Τριπλάσιοι ρυθμοί ανάπτυξης για την Ελλάδα σε σχέση με την Ευρωζώνη”

    Π. Μαρινάκης: Θα τοποθετηθούμε για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έχουμε εικόνα

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Παραπλανητικό το δημοσίευμα σχετικά με έξοδα μετακίνησης ελεγκτών του Οργανισμού

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Δικογραφία για Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη διαβίβασε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία στη Βουλή

    Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

    Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

    Υπ. Υγείας: Διαθέσιμοι πλέον οι προσωπικοί παιδίατροι για περισσότερα από 500.000 παιδιά

    Υπ. Υγείας: Διαθέσιμοι πλέον οι προσωπικοί παιδίατροι για περισσότερα από 500.000 παιδιά

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Επικαιρότητα

Εξεταστική για Τέμπη – Πόρισμα: Εάν είχε τηρηθεί ο Κανονισμός Κίνησης το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί (PHOTOS)

από NEWS ROOM
10/03/2024
σε Επικαιρότητα
108
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

«Εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί» τονίζει στο πόρισμά της η κοινοβουλευτική πλειοψηφία στην εξεταστική επιτροπή «για τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών»

«Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από το σύνολο των δεδομένων είναι ότι ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε επτά φορές με αποτέλεσμα να σημειωθεί το τραγικό δυστύχημα» επισημαίνουν οι βουλευτές της ΝΔ στο πόρισμά τους που κατέθεσαν σήμερα στην εξεταστική επιτροπή.

«Όπως επιβεβαιώθηκε από όλους τους μάρτυρες που κατέθεσαν ενώπιων της Επιτροπής, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Στο πόρισμα τονίζεται ρητά ότι δεν υπήρξε η παραμικρή προσπάθεια συγκάλυψης ενώ οι επιχειρησιακές παρεμβάσεις στο χώρο της μοιραίας σύγκρουσης έγιναν με απόφαση των αρμόδιων επιχειρησιακών συλλογικών οργάνων με γνώμονα την ανάγκη μετακίνησης των κατεστραμμένων συρμών. Για το θέμα διεξάγεται παράλληλα έρευνα της Δικαιοσύνης για τις επεμβάσεις των φορέων» αναφέρει η κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

 

ΣχετικαΑρθρα

Σοκαριστικό βίντεο από τα Τέμπη: Η στιγμή της σύγκρουσης των δύο τρένων και η έκρηξη που ακολούθησε

Στα έλαια των μηχανών αποδίδεται η πυρόσφαιρα – Αναφλέγονται υπό τις συνθήκες που συνέβησαν στο δυστύχημα

13/05/2025
Σε κλίμα συγκίνησης τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού των Τεμπών στη Νέα Παραλία

Σε κλίμα συγκίνησης τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού των Τεμπών στη Νέα Παραλία

02/03/2025

Αναλυτικά τα συμπεράσματα για τις παραβιάσεις των κανόνων, τη λειτουργία των αυτοματοποιημένων συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας και την εκτέλεση των συμβάσεων για σιδηροδρομικά έργα είναι τα ακόλουθα:

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

 

1. Ο Γενικός Κανονισμός Κινήσεως παραβιάστηκε 7 φορές, με αποτέλεσμα το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών:

i. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ χρησιμοποίησε τον απολύτως λειτουργικό πίνακα τηλεχειρισμού για να κάνει αυτόματη χάραξη διαδρομής, αλλά έβαλε τη μοιραία αμαξοστοιχία ανάποδα στη γραμμή καθόδου

ii. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ παρακολουθούσε τον πίνακα τηλεχειρισμού, όπου ήταν συνεχώς ευκρινής η εσφαλμένη αλλαγή τροχιάς

iii. ο σταθμάρχης Λάρισας ΔΕΝ ενημέρωσε τον μηχανοδηγό με την παράδοση σε αυτόν του εντύπου 1001, το οποίο απαιτείται σε κάθε περίπτωση ανωμαλίας ή κινδύνου στην γραμμή

iv. οι μηχανοδηγοί της μοιραίας αμαξοστοιχίας IC62 εισήλθαν σε γραμμή καθόδου ΧΩΡΙΣ έντυπο 1001

v. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ ακινητοποίησαν το τρένο ως όφειλαν

vi. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ επικοινώνησαν με τον σταθμάρχη Λάρισας για να διευκρινίσουν ότι η αμαξοστοιχία έχει μπει ανάποδα στη γραμμή καθόδου

vii. οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ έκαναν αναγγελία αναφορικά με τη θέση της αμαξοστοιχίας καθώς περνούσαν από τους ενδιάμεσους σταθμούς

Όπως επιβεβαιώθηκε από όλους τους μάρτυρες που κατέθεσαν ενώπιον της Επιτροπής, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως (ΓΚΚ) από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί. Μάλιστα, έστω μία από αυτές τις παραβιάσεις του ΓΚΚ αν δεν είχε συμβεί, θα μπορούσε να αποσοβήσει το δυστύχημα.

Σημειωτέον ότι ο ΓΚΚ του ΟΣΕ, ο οποίος εφόσον τηρείται πιστά εγγυάται την ασφαλή κυκλοφορία στο σιδηροδρομικό δίκτυο, είναι νομικά δεσμευτικός και χαρακτηρίστηκε από ειδικούς που κατέθεσαν στην Επιτροπή ως «ο ΚΟΚ του σιδηροδρόμου», «οι 10 Εντολές του Μωυσή», ακόμα και «Ευαγγέλιο» για το σιδηρόδρομο.

2. Τα αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης κυκλοφορίας -που σήμερα χρησιμοποιούνται σε μικρό μέρος του ευρωπαϊκού δικτύου- αναβαθμίζουν την ασφάλεια αλλά δεν εκμηδενίζουν τον κίνδυνο.

Τα συστήματα αυτά (σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ETCS, GSMR) συμβάλουν στην ασφαλέστερη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου. Βέβαια δεν εκμηδενίζουν τον κίνδυνο, άλλωστε οι χειριστές τους είναι άνθρωποι. Όλα μαζί, συνδυαστικά, όπως προβλέπεται από το ERTMS, δηλαδή το ευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης της κυκλοφορίας των τραίνων, προσεγγίζουν πολύ μεγάλο βαθμό ασφάλειας και αποφυγής ατυχημάτων, εφόσον ταυτόχρονα τηρείται πιστά ο Γενικός Κανονισμός Κίνησης.

Η εφαρμογή του ERTMS θα είναι υποχρεωτική στις ευρωπαϊκές χώρες από το 2030. Μικρό ποσοστό των σιδηροδρομικών συστημάτων στις χώρες της ΕΕ εφαρμόζουν σήμερα στο σύνολο του το ERTMS. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ETCS, το πιο αποτελεσματικό σύστημα, που παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης ακινητοποίησης του τραίνου, είναι σε λειτουργία μόνο στο 14% των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.

Επομένως, με βάση το ισχύον ευρωπαϊκό και εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, η λειτουργία του σιδηροδρόμου χωρίς τα προαναφερόμενα συστήματα θεωρείται επιτρεπτή και ασφαλής, εφόσον τηρείται ο ΓΚΚ, όπως κατέθεσε το σύνολο σχεδόν των μαρτύρων που εξετάστηκαν.

3. Η εκτέλεση των συμβάσεων για την εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης κυκλοφορίας στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο υπήρξε για μεγάλη χρονική περίοδο προβληματική.

Από το 1985 έως το 2001 εγκαταστάθηκαν συστήματα που δεν τέθηκαν ποτέ ενιαία σε λειτουργία, η ανάταξή τους προβλέφθηκε με τη Σύμβαση 717 το 2014, ενώ άλλα συστήματα προβλέφθηκαν με συμβάσεις του 2006 και του 2007, που η ολοκλήρωσή τους καθυστέρησε.

4. Η διάσπαση του ΟΣΕ το 1996 με τη δημιουργία των θυγατρικών του εταιρειών ΕΡΓΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ, συνέτεινε στην προβληματικότητα εκτέλεσης των σιδηροδρομικών έργων.

Το πρόβλημα επιτάθηκε με την «πώληση» το 2017 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με δυσμενέστατους για το Ελληνικό Δημόσιο όρους, στον κρατικό ιταλικό σιδηρόδρομο και στη συνέχεια με την πώληση το 2018 της ΕΕΣΣΤΥ στην ιδιωτική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με εξίσου δυσμενείς όρους.

5. Η υλοποίηση των συμβάσεων για τα αυτοματοποιημένα συστήματα επισπεύστηκε σημαντικά επί Υπουργίας Καραμανλή, ενώ ειδικά το έργο της 717 θα είχε καθυστερήσει κατά πολύ ακόμα, αν δεν είχε δοθεί παράταση αλλά είχε διαλυθεί και επαναπροκηρυχθεί.

Η σύμβαση 717/2014, για τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, ενώ έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί έως το 2016, είχε υλοποιηθεί μόνο σε ποσοστό 18%. Δόθηκε παράταση με αναγνώριση της αποκλειστικής υπαιτιότητας της ΕΡΓΟΣΕ για τις καθυστερήσεις και στη συνέχεια, έως το 2019 χορηγήθηκαν άλλες 5 παρατάσεις με συνυπευθυνότητα του Ελληνικού Δημοσίου.

Μετά τον Ιούλιο του 2019 έγινε σημαντική προσπάθεια να επιλυθούν τα χρονίζοντα προβλήματα, με αποτέλεσμα την ολοκλήρωση της 717 το Σεπτέμβριο 2023, παρά τα προβλήματα λόγω της πανδημίας COVID, της παγκόσμιας κρίσης και των καθυστερήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Σχετικά με τη χορήγηση της 7ης παράτασης της Σύμβασης 717, μετά την αποδοχή σχετικής ένστασης από τον τότε Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή, θεωρείται απολύτως βέβαιο από την Επιτροπή ότι αν η παράταση αυτή δεν είχε δοθεί και η εργολαβία είχε διαλυθεί, το έργο της σύμβασης 717 δεν θα είχε ολοκληρωθεί ακόμη έως σήμερα.

Οι υπόλοιπες χρονίζουσες συμβάσεις για τα αυτοματοποιημένα συστήματα -που εκκρεμούσαν υπό πολλές Κυβερνήσεις- προχώρησαν αποφασιστικά την τελευταία 4ετία με αποτέλεσμα σήμερα να έχουν όλες ολοκληρωθεί στο μεγαλύτερο μέρος τους. Συγκεκριμένα το GSMR παραδόθηκε τελικά το 2021 και το ETCS τον Δεκέμβριο του 2023. Εκκρεμεί το GSMR και το ETCS επί των συρμών, όπου απαιτούνται ενέργειες της Hellenic Train, της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΡΑΣ.

Όλες οι αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας ελήφθησαν με την τήρηση των προβλεπομένων διαδικασιών με εισηγήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών και με κριτήριο το δημόσιο συμφέρον.

6. Οι μηχανισμοί ελέγχου ασφαλείας των σιδηροδρομικών μεταφορών πρέπει να ενισχυθούν. Η ΡΑΣ αποτελεί τον πυλώνα ασφάλειας τόσο κατά την κοινοτική όσο και την εθνική νομοθεσία στα ζητήματα ασφάλειας του σιδηροδρόμου. Εφόσον είχε διαπιστώσει πολύ σοβαρά κενά ή ελλείψεις μπορούσε να προχωρήσει ακόμη και σε αναστολή της λειτουργίας του σιδηροδρόμου.

Επιπλέον, η Hellenic Train, εφόσον δεν διεκδικούσε απλώς υψηλότερες αποζημιώσεις αλλά είχε πράγματι διαπιστώσει σοβαρά ζητήματα ασφάλειας λόγω της κατάστασης της υποδομής και μη ολοκλήρωσης των συστημάτων, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει σε άμεση αναστολή δρομολογίων.

Σε σχέση δε με τους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η χώρα διαθέτει κανόνες εν ισχύ στον τομέα της ασφάλειας, με σημαντικότερο το Γενικό Κανονισμό Κίνησης, δηλαδή τον κανονισμό που παραβιάστηκε τη νύχτα του μοιραίου δυστυχήματος.

Σχετικά με τους Εθνικούς Κανόνες Ασφαλείας η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η χωρα διαθέτει κανόνες εν ισχύ στον τομέα της ασφάλειας, με σημαντικότερο το Γενικό Κανονισμό Κίνησης, δηλαδή τον κανονισμό που παραβιάστηκε τη νύχτα του μοιραίου δυστυχήματος.

7. Ο ΟΣΕ πρέπει να ενισχυθεί, τόσο χρηματοδοτικά όσο και με ανθρώπινο δυναμικό.

Ο ΟΣΕ έχει υπάρξει εδώ και πολλά χρόνια ένας από τους μεγαλύτερους «ασθενείς» του Ελληνικού Δημοσίου. Οι δε μνημονιακές πολιτικές από το 2010 και μετά τον αποδυνάμωσαν, αφού έχασε πάνω από τους μισούς του εργαζομένους. Τα μέτρα που ελήφθησαν από το 2019 και μετά για αύξηση της χρηματοδότησης και των εργαζομένων πρέπει να συνεχιστούν με μεγαλύτερη ένταση.

8. Τα αίτια του δυστυχήματος πρέπει να διερευνηθούν ψύχραιμα, μακριά από πολιτική εκμετάλλευση, για να αποδοθεί δικαιοσύνη, όπως επιθυμεί η ελληνική κοινωνία.

Οι ευθύνες όλων των άμεσα εμπλεκομένων στο τραγικό δυστύχημα, καθώς και των προσώπων που κατείχαν υπεύθυνες θέσεις στους αρμόδιους οργανισμούς και εταιρείες, ελέγχονται ήδη από την τακτική δικαιοσύνη. Η ανάλυση από την Επιτροπή δεν ανέδειξε πράξεις ή παραλείψεις πολιτικών προσώπων που να συνδέονται με το δυστύχημα. Η πολιτική ευθύνη, αντικειμενικά αναλήφθηκε από τον τότε Υπουργό Κ. Καραμανλή με την άμεση παραίτησή του την ημέρα του τραγικού δυστυχήματος, πράξη που εκτός των άλλων διευκόλυνε τον έλεγχο της υπόθεσης.

9. Δεν υπήρξε προσπάθεια συγκάλυψης με παρεμβάσεις στον χώρο της μοιραίας σύγκρουσης.

Οι επιχειρησιακές παρεμβάσεις στο χώρο έγιναν με απόφαση των αρμοδίων επιχειρησιακών συλλογικών οργάνων με γνώμονα την ανάγκη μετακίνησης των κατεστραμμένων συρμών με βαρέως τύπου μηχανήματα, τα οποία έπρεπε να επιχειρούν σε ασφαλές και σταθερό έδαφος. Πάντως, διεξάγεται και έρευνα της δικαιοσύνης για τις επεμβάσεις των αρμοδίων οργάνων.

Ετικέτες: ΤέμπηΕξεταστική για Τέμπη


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πιλοτικό πρόγραμμα με κάμερες σε 8 σημεία της Αττικής και 10 γραμμές λεωφορείων

    22 Ιούν 2025

  • Σε 24ωρη επιφυλακή από σήμερα ο δήμος Αθηναίων λόγω πρόβλεψης πολύ υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς

    22 Ιούν 2025

  • ΕΕ: Το 97% των υδάτων κολύμβησης της Ελλάδας χαρακτηρίζεται εξαιρετικής ποιότητας

    21 Ιούν 2025

  • Καιρός: Καταιγίδες, κεραυνοί και χαλάζι μέχρι το Σάββατο!

    20 Ιούν 2025

  • Ασανσέρ: Αντίστροφη μέτρηση για την καταγραφή τους – Ένας στους δύο ανελκυστήρες χωρίς πιστοποίηση

    19 Ιούν 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Καταργήθηκαν το επίδομα επίσχεσης και άλλα δύο ειδικά βοηθήματα ανέργων

    Επίδομα αδείας: Αυξημένο φέτος για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα

    18 shares
    Share 7 Tweet 5
  • Επιστροφή ενοικίου: Αυτόματη καταβολή μετά την αναγραφή αριθμού μισθωτηρίου στη φορολογική δήλωση

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • ΑΣΕΠ 7Κ/2024: Εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα κατηγορίας ΤΕ από επιλαχόντες για 1.076 προσλήψεις

    58 shares
    Share 23 Tweet 15
  • Ανατροπές στο Λύκειο και την Τριτοβάθμια – Τι αλλάζει το ΥΠΑΙΘΑ

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Ξεκινούν οι αιτήσεις για νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων της ΔΥΠΑ στην Πάργα και στον Έβρο

    8 shares
    Share 3 Tweet 2

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικα
  • Αποψη
  • Αυτοδιοικηση
  • Οικονομια
  • Εκπαιδευση
  • Επικαιροτητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακα
  • ΕΣΠΑ
  • Θεσεις εργασιας
  • Παρουσιαση
  • Πνευματικα
  • Πολιτικη
  • Συνεντευξεις
  • Τεχνολογια
  • Τουρισμος

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.