Ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος βρισκόταν σε ήρεμη ψυχική κατάσταση κατά την τέλεση του εγκλήματος και είχε από καιρό αποφασίσει να σκοτώσει τη σύζυγό του, Καρολάιν, επισημαίνει στην πρότασή του προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών ο εισαγγελέας Γιώργος Νούλης.
Ο εισαγγελικός λειτουργός αναφέρει χαρακτηριστικά ότι το ζευγάρι είχε συχνούς καβγάδες και ότι ο 33χρονος πιλότος όχι μόνον είχε προαποφασίσει να δολοφονήσει την 20χρονη, αλλά είχε καταστρώσει σχέδιο να αποπροσανατολίσει τις έρευνες των αρχών.
«Μετά και τη συγκεκριμένη, πολλοστή, θερμή φιλονικία του ζεύγους, ο κατηγορούμενος αποφάσισε να προχωρήσει στην εκτέλεση σχεδίου εξόντωσης της συζύγου του, που από καιρό καλλιεργούσε στη σκέψη του, με σκοπό να απαλλαγεί από την παρουσία της και να απομείνει μόνος με το παιδί τους», υπογραμμίζει στην πρότασή του ο εισαγγελέας, και συνεχίζει:
«Το σχέδιό του αυτό αποτελούνταν από δύο μέρη, αφενός μεν τη φόνευση της Κράουτς, αφετέρου δε την εμφάνιση του θανάτου της ως προϊόν εγκληματικής ενέργειας τρίτων, αγνώστων δραστών, προς αποφυγή των δικών του ποινικών ευθυνών. Κι ενόσω το μωρό κοιμόταν στο σαλόνι της οικίας και η Κράουτς στην κρεβατοκάμαρα του άνωθεν αυτού ορόφου, ο κατηγορούμενος προχώρησε, με τη χρήση γαντιών χειρός, σε σειρά ενεργειών προκειμένου να διαμορφώσει στο χώρο της οικίας εικονικό σκηνικό ληστείας μετά φόνων».
Ο εισαγγελικός λειτουργός στην πρόταση παραπομπής περιγράφει αναλυτικά τα βήματα που ακολούθησε ο καθ’ ομολογίαν συζυγοκτόνος, προκειμένου να σκηνοθετήσει τη «ληστεία».
Όπως αναφέρει, ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος:
* Προέβη στη βίαιη αποκόλληση κάμερας παρακολούθησης του χώρου σαλονιού-καθιστικού, που ήταν τοποθετημένη (βιδωμένη) στην οροφή του, ώστε να μην καταγράφονται οι κινήσεις του, προς υποστήριξη του σεναρίου που εμπνεύστηκε.
* Προχώρησε στην αφαίρεση και την καταστροφή της κάρτας μνήμης της συγκεκριμένης συσκευής, με σκοπό την εξαφάνιση στοιχείων.
* Αποξήλωσε το παράθυρο του υπογείου της μεζονέτας, το οποίο στη συνέχεια απέκρυψε στο χώρο του πλυσταριού, ώστε να δημιουργήσει «πύλη εισόδου» των «αγνώστων ληστών» στο σπίτι.
* Επέφερε σε επιλεγμένους χώρους της μεζονέτας (καθιστικό-σαλόνι) τεχνητή εικόνα ακαταστασίας, ώστε να εμφανίζουν εικόνα άτακτης έρευνας (ενδεικτικά, αναστάτωση βιβλιοθήκης, ρίψη στο δάπεδο πλαστικού κουτιού του επιτραπέζιου παιχνιδιού monopoly) και
* Απομάκρυνε από το χώρο του σαλονιού τιμαλφή του ζεύγους (βέρες, δαχτυλίδια), τα οποία και απέκρυψε εντός πλαστικής σακούλας στο ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας του, ώστε να τα παρουσιάσει ως «λεία» των ληστών.
Πηγή: iefimerida.gr