Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζει στους κόλπους του ΟΑΣΑ η ιδέα χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς, αντί του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Κατά τις πληροφορίες, η διοίκηση του ΟΑΣΑ ανέθεσε στην κοινοπραξία LG-TΕΡΝΑ Ενεργειακή, που χειρίζεται το σύστημα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, να εξετάσει κατά πόσο είναι εφικτή η εφαρμογή της συγκεκριμένης ιδέας, από τεχνικής και όχι μόνο άποψης.
Προκειμένου να υλοποιηθεί ωστόσο η ιδέα που εξετάζει η διοίκηση του ΟΑΣΑ, για τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στα μέσα μεταφοράς της πρωτεύουσας, θα πρέπει ο οργανισμός να οριστικοποιήσει από κοινού με τη Visa και τη Mastercard τις χρεώσεις που θα απαιτηθούν.
Γιατί εξετάζεται η χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών
Η διοίκηση του ΟΑΣΑ εξετάζει τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, αντί του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα μεταφοράς, σε μια προσπάθεια να μειωθεί το κόστος των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων, το οποίο έχει εκτοξευθεί στα ύψη. Αιτία; Το γεγονός ότι αν και υπάρχει η δυνατότητα επαναφόρτισης, οι επιβάτες δεν το κάνουν. Αντίθετα, κάνουν χρήση των χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων για μια φορά και μετά τα ξεφορτώνονται.
Όπως προκύπτει από πρόσφατους υπολογισμούς, το κόστος από τη διαδικασία αυτή (μη επαναφόρτιση του χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου) ανέρχεται σε 5 εκατ. ευρώ.