Ένα λεπτό την ημέρα αυξανόταν κατά μέσο όρο η τιμή της αμόλυβδης στη χώρα, με την εβδομάδα να κλείνει στα 2,356 ευρώ ανά λίτρο.
Κάπως έτσι η Ελλάδα συνεχίζει να έχει την 3η ακριβότερη τιμή στην Ευρωζώνη πίσω μόνο από την Φινλανδία και την Δανία. Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος παρέμεινε στα 2,01 ευρώ/λίτρο, επομένως η διαφορά με την ελληνική τιμή διευρύνθηκε σχεδόν στα 36 λεπτά.
Bέβαια στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες η μέση τιμή έχει προ πολλού ξεπεράσει τα 2,5 ευρώ/λίτρο, ενώ στα Γρεβενά, την Ευρυτανία, το Ηράκλειο, την Κέρκυρα, την Κεφαλονιά, το Λασίθι, την Λευκάδα, την Ξάνθη και τη Φωκίδα θα είναι θαύμα αν βρεθεί πρατήριο με τιμή πώλησης κάτω από τα 2,4 ευρώ.
Επτά λεπτά αυξήθηκε και η μέση τιμή στο πετρέλαιο κίνησης, στα 1,933ευρώ/λίτρο. Παρ’ ότι ισχύει η οριζόντια έκπτωση των 15 λεπτών, η Ελλάδα συνεχίζει να έχει την 9η ακριβότερη τιμή με μέσο κοινοτικό όρο τα 1,91 ευρώ.
Αν η κυβέρνηση αποφάσιζε αύριο να αποσύρει την επιδότηση, τότε η Ελλάδα θα έκανε άλμα στην πρώτη 4αδα με τις ακριβότερες τιμές πετρελαίου κίνησης πίσω μόνο από τις Σκανδιναβικές χώρες, Φινλανδία, Σουηδία και Δανία.
Πηγή: skai.gr