Σύμφωνα με την Εurostat, το 2019, το 59% των μαθητών της ανώτερης δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης (επίπεδο ISCED 34) σπούδασε δύο ή περισσότερες ξένες γλώσσες στην ΕΕ, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην τελευταία θέση του σχετικού πίνακα.
Σε δύο χώρες της ΕΕ, στο Λουξεμβούργο και τη Γαλλία, όλοι οι μαθητές της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης σπούδασαν δύο ή περισσότερες ξένες γλώσσες. Η Εσθονία, η Ρουμανία, η Τσεχία και η Φινλανδία είχαν επίσης μεγάλο ποσοστό μαθητών που μελετούσαν δύο ή περισσότερες γλώσσες (όλες 99%), ακολουθούμενες από τη Σλοβακία (98%), την Κροατία (95%) και τη Σλοβενία (92%).
Τελευταία η Ελλάδα
Από τα στοιχεία της Eurostat προκύπτει μια πολύ δυσάρεστη εικόνα για την Ελλάδα, καθώς όχι μόνο φιγουράρει στο τέλος της κατάταξης, αλλά είναι μακράν η χειρότερη σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ, όσον αφορά στη συγκεκριμένη επίδοση. Μόλις το 1%των μαθητών της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης σπούδασε δύο ή περισσότερες ξένες γλώσσες το 2019.
Χαμηλό ποσοστό μαθητών καταγράφηκε επίσης στις: Πορτογαλία (6%), Ιρλανδία (12%), Ιταλία (25 %) και την Ισπανία (27%).
Η πιο δημοφιλ΄ής γλώσσα
Το 2019, τα Αγγλικά ήταν η πιο συχνά μελετημένη ξένη γλώσσα στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ΕΕ, με το 96% των μαθητών να την μαθαίνουν. Τα ισπανικά κατατάσσονται στη δεύτερη θέση (26%), ακολουθούμενα από τα γαλλικά (22%), τα γερμανικά (20%) και τα ιταλικά (3%). Επιπλέον, τα ρωσικά ήταν η μη κοινοτική γλώσσα που συχνότερα μαθαίνεται στην ΕΕ (3%), ειδικά στην Εσθονία (68%) και τη Λετονία (57%), ακολουθούμενη από τη Λιθουανία (30%) και τη Βουλγαρία (24%).