Έκτακτα μέτρα λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες για την προστασία των επιβατών και του πληρώματος των αεροσκαφών, στις πτήσεις από Κίνα. Μεταξύ άλλων, σταματούν να προσφέρουν ζεστά γεύματα, κουβέρτες και εφημερίδες.
Ειδικότερα, σε μια προσπάθειά της να περιορίσει την εξάπλωση του νέου ιού, μειώνοντας την επαφή μεταξύ ανθρώπων, η αεροπορική εταιρεία China Airlines ανέφερε ότι ενθαρρύνει τους επιβάτες να παίρνουν στις πτήσεις τα δικά τους μπουκάλια με ροφήματα. Επίσης, περιορίζει τα επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα, αντικαθιστώντας τα με μιας χρήσης.
Παράλληλα, τόσο η China Airlines όσο και η θυγατρική της, Mandarin Airlines, σταμάτησαν από τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου να προσφέρουν στις πτήσεις τους ζεστά γεύματα και αντικατέστησαν τα τραπεζομάντηλα και τις υφασμάτινες πετσέτες με χαρτοπετσέτες, στις πτήσεις στην Κίνα και στο Χονγκ Κονγκ. Επιπλέον, δεν παρέχουν στους επιβάτες κουβέρτες, μαξιλάρια, περιοδικά και εφημερίδες, ενώ τα αναψυκτικά και τα ακουστικά μιας χρήσης παρέχονται μόνο εάν ζητηθούν.
«Η θήκη στην πλάτη του καθίσματος θα περιέχει μόνο την χαρτοσακούλα και το εγχειρίδιο ασφαλείας του αεροσκάφους», ανακοίνωσε και η Tigerair Taiwan, αεροπορική εταιρεία που επίσης ανήκει στον όμιλο της China Airlines, προσθέτοντας ότι δεν θα διατίθενται επίσης προϊόντα duty-free εν ώρα πτήσης.
Τέλος, η Thai Airways απολυμαίνει ψεκάζοντας την καμπίνα των επιβατών και το πιλοτήριο, σε όλες τις πτήσεις που επιστρέφουν από την Κίνα και από προορισμούς υψηλού κινδύνου. «Επειδή προβάλλουμε ταινίες στις πτήσεις μας, κάτι που σημαίνει ότι οι επιβάτες και το πλήρωμα αγγίζουν όλη την ώρα τις οθόνες LCD, απολυμαίνουμε εις βάθος όλα τα αεροσκάφη πριν από κάθε αναχώρηση», δήλωσε ένα στέλεχος της εταιρείας σε συνέντευξη τύπου την Τρίτη 28 Ιανουαρίου.