Ανατροπή με τους διαλόγους ανάμεσα στον σταθμάρχη της Λάρισας και τον μηχανοδηγό του μοιραίου τρένου πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ακούγονται τέσσερις και όχι τρεις φωνές στο ηχητικό ντοκουμέντο που είδε το φως της δημοσιότητας.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το ρεπορτάζ της δημόσιας τηλεόρασης, στη συνομιλία αυτή, εκτός από τις φωνές του σταθμάρχη της Λάρισας, του μηχανοδηγού του μοιραίου τρένου και του κλειδούχου, δηλαδή του υπαλλήλου του σιδηροδρομικού σταθμού, υπάρχει κι ένας δεύτερος μηχανοδηγός που σύμφωνα με πληροφορίες είναι αυτός που ρωτάει «Βασίλη φεύγω» και παίρνει την απάντηση από τον σταθμάρχη «Φεύγεις, φεύγεις». Είναι ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο από Λάρισα για Βόλο.
Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ της ΕΡΤ, η στιγμή που ο υπάλληλος του σιδηροδρομικού σταθμού ρωτάει «Βασίλη να γυρίσω» και ο σταθμάρχης απαντάει «Όχι, όχι, άστο όπως είναι γιατί ακολουθεί το 1564», αφορά σε συνομιλία που γίνεται με τρένο που περιμένει να πάει από τα Παλαιοφάρσαλα στη Λάρισα. Γι’ αυτό του δίνει αυτή την οδηγία να πάει διαγώνια, δηλαδή να πάει στη γραμμή της Λάρισας.
Μετά τις νέες πληροφορίες προκύπτουν τα εξής, σύμφωνα με την ΕΡΤ: Πρώτον, ότι είναι τέσσερις αυτοί που ακούγονται στο ηχητικό που έχει έρθει στην επιφάνεια. Πρόκειται για το ηχητικό από το καταγραφικό από τον σταθμό της Λάρισας. Το καταγραφικό έχει καταγράψει τις συνομιλίες που έχει ο σταθμάρχης της Λάρισας με μηχανοδηγούς αλλά και με τον υπάλληλο του σιδηροδρομικού σταθμού. Δεύτερον, αυτό δεν σημαίνει ότι ο μηχανοδηγός του μοιραίου τρένου άκουγε αυτές τις συνομιλίες. Άκουγε μόνο τον σταθμάρχη. Δεν σημαίνει ότι πήρε κάποια λάθος οδηγία. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αυτό που δεν έχουμε ακούσει – τουλάχιστον σε αυτό το ηχητικό που έχει έρθει στην δημοσιότητα γιατί ενδεχομένως να υπάρχει ολόκληρη συνομιλία – είναι αν υπήρξε και ποια ήταν, η απάντηση από τον μηχανοδηγό του μοιραίου επιβατικού τρένου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, όλες οι συνομιλίες που κάνει ο κάθε σταθμάρχης με κάθε μηχανοδηγό καταγράφονται με τρεις τρόπους:
Στο βιβλίο τηλεγραφημάτων
Στον εποπτικό πίνακα κυκλοφορίας
Στο καταγραφικό συνομιλιών