Λίγο πριν γραφτεί η τραγωδία στα Τέμπη με το μοιραίο σιδηροδρομικό δυστύχημα ο μηχανοδηγός του Intercity 62 που είχε αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά μπαίνοντας στη γραμμή φαίνεται να τηλεφώνησε σε συνάδελφό του για να μάθει αν κινείται κι αυτός στην ίδια γραμμή.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, ο μηχανοδηγός του Intercity 62 κατάλαβε ότι κάτι μάλλον κάτι έχει πάει λάθος και πήρε τηλέφωνο συνάδελφό του άλλης αμαξοστοιχίας, ρωτώντας τον με αγωνία αν βρίσκεται κι αυτός στην ίδια γραμμή, στην οποία γράφτηκε λίγα λεπτά μετά η τραγωδία στα Τέμπη με το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα.
Tο τηλεφώνημα αυτό, που φέρεται να είναι το τελευταίο που πρόλαβε να κάνει ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας Intercity 62 πριν την μοιραία σύγκρουση στα Τέμπη, δεν απέδωσε καρπούς.
Ο συνάδελφος που πήρε στο τηλέφωνο ο μηχανοδηγός του Intercity 62 πριν το σιδηροδρομικό δυστύχημα δεν ήταν στην εμπορική αμαξοστοιχία, που κινούνταν στην ίδια κατεύθυνση με το επιβατικό τρένο. Ήταν αλλού.
Tην ίδια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία ότι ο έμπειρος μηχανοδηγός του επιβατικού τρένου πήρε τηλέφωνο συνάδελφό του, προκειμένου να μάθει σε ποιο σημείο βρισκόταν το εμπορικό τρένο, μετέφερε χθες και ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θωμάς Χαχάμης.
Ο αρμόδιος Εισαγγελέας έχει δώσει εντολή, πάντως, να γίνει άρση του τηλεφωνικού απορρήτου και να ανοίξουν όλα τα τηλέφωνα των εμπλεκομένων στην τραγωδία στα Τέμπη για να φανούν όλες οι κλήσεις που έκαναν στο μοιραίο σιδηροδρομικό δυστύχημα και τι ειπώθηκε.
Eν τω μεταξύ, σοκάρουν τα νέα ηχητικά ντοκουμέντα που είδαν το φως της δημοσιότητας για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη. «Πρέπει να έγινε τράκα» ακούγεται να λέει ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, στη συνομιλία που είχε με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας της Αθήνας και τη σταθμάρχη Νέων Πόρων, λίγα μόλις λεπτά μετά από τη σύγκρουση των τρένων.
Στους διαλόγους, από το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αποκαλύπτεται η αγωνία του ρυθμιστή να μάθει από ποια γραμμή έστειλε ο σταθμάρχης το επιβατικό τρένο με τους εκατοντάδες επιβάτες, την ώρα που οι απαντήσεις του δείχνουν ότι δεν έχει καμιά αίσθηση του τι έχει κάνει.
Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης, φέρεται να παραδέχτηκε ενώπιον των αρχών πως δεν ανέφερε στον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, σε ποια γραμμή θα κινούνταν, λόγω… φόρτου εργασίας.
«Ο ένας τρόπος ήταν με το ραδιοτηλέφωνο, να αναφέρω ότι κινείται σε διπλή γραμμή ανόδου. Ο άλλος τρόπος ήταν να του δώσω υπόδειγμα 1001 που θα έγραφα: “κυκλοφορείτε σε διπλή γραμμή ανόδου έως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων”. Λόγω του φόρτου εργασίας εκείνη την ώρα δεν πρόλαβα να κόψω το 1001 και ξέχασα να του το διαβιβάσω και με το ραδιοτηλέφωνο».