Με δεδομενη την κατάσταση καραντίνας στην οποία έχει μπει όλη η χώρα, μαζί με όλο σχεδόν τον… πλανήτη, είναι λογικό να υπαρχει μια κινητικότητα στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Ετσι οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει με διαφημίσεις και προωθήσεις σελίδων καταστημάτων, στις οποίες διαφημίζονται προσφορές προϊόντων. Εταιρείες που μαζί με τις χορηγούμενες διαφημίσεις στέλνουν και το μήνυμα πως «Μένουμε σπίτι». Παράλληλα και τα τηλεοπτικά σποτ έχουν διαφοροποιηθεί, εναρμονισμένα στις απαιτήσεις των καιρών.
Μέσα σε όλα αυτά όμως υπάρχουν και οι… επιτήδειοι που επιχειρούν να εκμεταλλευτούν την όλη κατάσταση.
Προσπαθούν να ξεγελάσουν τους έγκλειστους πολίτες. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση άγνωστων που στέλνουν sms σε ανυποψίαστους πολίτες αναγκάζοντας την εν λόγω εταιρεία να ενημερώσει το κοινό της.
Συγκεκριμένα η εταιρεία Κωτσόβολος ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως πρέπει να αγνοηθούν SMS που δωρίζουν κινητό και παίρνουν 2€ για αντικαταβολή στους «νικητές».
Τα SMS αυτά είναι παραγωγή κακόβουλου λογισμικού και παρακαλείσθε να τα αγνοήσετε και να μην ανοίξετε οποιοδήποτε link περιέχουν.
Πρόκειται για προσπάθεια εξαπάτησης από τρίτα μέρη με τα οποία η Κωτσόβολος δεν έχει οποιαδήποτε σχέση ούτε μπορεί να ελέγξει.
Τα SMS αυτά έχουν σταλεί σε ΤΥΧΑΙΟΥΣ αριθμούς τηλεφώνων και δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το πελατολόγιο της Κωτσόβολος.
Από την πλευρά της εταιρίας γίνεται ενημέρωση των διωκτικών αρχών για να βρεθούν οι υπαίτιοι και να προστατευτούν όλοι, έννομα, από την ηλεκτρονική αυτή απάτη που εμπλέκει το όνομα και την φήμη της Κωτσόβολος. Γι’ αυτό παρακαλείσθε αν αντιληφθείτε ότι έχετε πέσει θύμα εξαπάτησης, να επικοινωνήσετε με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών: http://portal.astynomia.gr, e-mail: ccu@cybercrimeunit.gov.gr, τηλέφωνο: 11188).
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εταιρείες, όπως η παραπάνω, εξακολουθούν να λειτουργούν με το απαραίτητο προσωπικό, με στόχο να εξυπηρετούν το καταναλωτικό κοινό, έστω και από… απόσταση