Βουνό τα… δέματα σε καθημερινή βάση στις εγκαταστάσεις των εταιρειών ταχυμεταφοράς και στο Ηράκλειο, με τους εργαζόμενους τους να βρίσκονται και εκείνοι με τη σειρά τους αντιμέτωποι με μια πρωτοφανή κατάσταση!
Οι υπάλληλοι των εταιρειών εργάζονται στα «κόκκινα», προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν τους πολίτες, οι οποίοι την περίοδο της καραντίνας, εχουν επιδοθεί σε διαδικτυακές αγορές.
«Καθημερινά έχουμε φτάσει σε σημείο να δεχόμαστε περίπου 2000 δέματα. Ο όγκος είναι πολύ μεγάλος και προσπαθούμε να διαχειριστούμε αυτή την κατάσταση, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», αναφέρει υπάλληλος μεγάλης εταιρείας ταχυμεταφοράς.
Τα μέτρα ασφαλείας τηρούνται ευλαβικά από τις εταιρείες. Έτσι όλοι οι πελάτες είναι εκτός καταστημάτων, περιμένοντας τη σειρά τους και τηρώντας τις αποστάσεις μεταξύ τους, με τους υπαλλήλους να εξυπηρετούν με προσοχή τους πολίτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα σημεία υποδοχής, έχουν τοποθετηθεί ταμπέλες με οδηγίες και επισημάνσεις, ενώ στα γκισέ η εξυπηρέτηση γίνεται επίσης με ταυτόχρονη τήρηση των μέτρων ασφαλείας.
Τα προβλήματα δε λείπουν
Όπως έχει γράψει το voucherergasia.gr στις παραγγελίες μέσω διαδικτύου έχουν επιδοθεί και οι Κρητικοί, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, μαζί και τα… προβλήματα.
Στη διάρκεια της καραντίνας και μετά το σοκ των πρώτων ημερών αποκλεισμού, οι πολίτες έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται στα δεδομένα. Έτσι καταγράφεται μια μεγάλη αύξηση στις on line παραγγελίες, τέτοια, ώστε είναι χαρακτηριστικό πως μεγάλες εταιρείες έχουν εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία ζητούν από τους πολίτες την κατανόηση τους για την καθυστέρηση στην αποστολή και παράδοση των παραγγελιών
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μέσος όρος παράδοσης μιας παραγγελίας ειναι οι δέκα – δώδεκα μέρες, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει γίνει κάποιο λάθος. Λάθη τα οποία γίνονται και έχουν να κάνουν κυρίως με την αποστολή άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε, αλλά και με την αποστολή του σωστού προϊόντος, αλλά σε λάθος διεύθυνση!
Υπενθυμίζεται ότι πολίτης, που είχε επικοινωνήσει με το voucherergasia.gr είχε αναφέρει την περιπέτεια του ίδιου και των προϊόντων που παρήγγειλε:
«Έκανα μια παραγγελία από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων. Παρήγγειλα 6 προϊόντα συνολικά. Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας και ακόμη να τα παραλάβω. Και όχι μόνο αυτό, αλλά με έχουν πάρει τρεις διαφορετικοί διανομείς, οι οποίοι έχουν στην κατοχή τους ένα από τα προϊόντα μου και με ρωτούν που να μου φέρουν τα πράγματα. Δεν βρίσκουν την οδό μου, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά. Και πως θα γίνει αυτό, όταν αναζητούν το σπίτι μου στην…Κερατέα και όχι στο Ηράκλειο, όπου διαμενω!»