Ένα πραγματικό δράμα βιώνει ηλικιωμένη γυναίκα στο Ίλιον, η οποία πιάστηκε να κλέβει από σούπερ μάρκετ, επειδή βρισκόταν σε ανάγκη και σε οικονομική δυσκολία. Η διεύθυνση του καταστήματος αρχικά αρνείτο να αποσύρει τη μήνυση σε βάρος της, η ηλικιωμένη γυναίκα κινδύνευε να βρεθεί στα δικαστήρια και έτρεμε τον διασυρμό.
Ύστερα από τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν, ειδικά στα social media, όπου η σχετική υπόθεση έγινε πρώτο trend, τελικά η εταιρεία λεκανε πίσω και δεν επιμένει στη μήνυση. Είχε προηγηθεί ακόμα και παρέμβαση του υπουργού Ανάπτυξης Αδωνι Γεωργιάδη ώστε η υπόθεση να μην έχει συνέχεια.
Η ιστορία όμως εχει μια δραματική όψη, καθώς η ηλικιωμένη γυναίκα αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και έχει επανειλημμένα ζητήσει τη βοήθεια του Δήμου. Οταν η ιστορία έγινε γνωστή μέσα από το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού Open, έτρεμε τον διασυρμό και φοβόταν μην το μάθουν τα παιδιά της και την κατηγορήσουν.
Η ανακοίνωση της εταιρίας:
“Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία”.