Η αντίστροφη μέτρηση για την Black Friday 2022 έχει ήδη ξεκινήσει, όμως κάποια καταστήματα βρήκαν τον τρόπο να προσελκύσουν από τώρα πελάτες με σημαντικές προσφορές και εκπτώσεις που κεντρίζουν τα βλέμματα.
Η Black Friday 2022 «πέφτει» στις 25 Νοεμβρίου, αλλά η επικοινωνιακή πολιτική των επιχειρήσεων, με δελεαστικές προσφορές στα προϊόντα τους, έχει ήδη ξεκινήσει, με την ελπίδα οι καταναλωτές να ανταποκριθούν.
Αξίζει να σημειωθεί πώς πέρυσι οι προσφορές διήρκησαν τουλάχιστον μία εβδομάδα, ξεκινώντας από το Σάββατο πριν τη Black Friday, ενώ ο όγκος των ηλεκτρονικών παραγγελιών ξεπέρασε τις 650.000.
Φέτος, ωστόσο, εκτιμάται πως θα υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων στη Black Friday, που κάθε χρόνο κερδίζει ολοένα και περισσότερη δημοφιλία.
Ο θεσμός, πάντως, φέτος αναμένεται να είναι διαφορετικός σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές καθώς οι καθιερωμένες ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, που ίσχυαν έως τώρα, καταργήθηκαν.
Σύμφωνα με στοιχεία πρόσφατης έρευνας, δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να κάνουν αγορές στο επόμενο εκπτωτικό γεγονός, ποσοστό αισθητά υψηλότερο από τον υπόλοιπο κόσμο (56%) και την Ευρώπη (54%).
Η πρόθεση αυτή λειτουργεί ανασταλτικά για την τρέχουσα κατανάλωση, καθώς μεταξύ όσων σκοπεύουν να κάνουν αγορές, οκτώ στους δέκα (83%), έναντι 52% παγκοσμίως, αναβάλλουν μέχρι τότε κάποιες αγορές που θέλουν να πραγματοποιήσουν.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι απαντήσεις στην έρευνα ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα κάνουν τις αγορές τους ή θα αναζητήσουν προσφορές κατά το επόμενο μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός. Οι περισσότεροι δηλώνουν ότι θα κινηθούν κυρίως (38%), ή και μόνο (10%) διαδικτυακά, λίγο λιγότεροι (45%) θα συνδυάσουν φυσικά καταστήματα και online αγορές, και μόλις 7% θα αγοράσουν κυρίως ή αποκλειστικά από φυσικά καταστήματα.