Η Walt Disney Co για πρώτη φορά ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών διεθνώς το Netflix.
Mε 221,1 εκατομμύρια στο τέλος Ιουνίου (από κοινού οι συνδρομητές των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+ που ανήκουν στην ίδια επιχειρηματική «οικογένεια»), έναντι 220,7 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix τον ίδιο μήνα.
Αυξημένη τιμή για περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις
Η Disney έκανε παράλληλα γνωστό ότι στο τέλος του 2022 θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.
Οι μετοχές της Disney κινήθηκαν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο αργά την Τετάρτη μετά τις ανωτέρω ανακοινώσεις, εμφανίζοντας κέρδη περίπου 7%.
«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.