Ραγδαίες φαίνονται να είναι οι εξελίξεις , ιδίως μετά την ανακοίνωση της επαναδραστηριοποίησης των καταστημάτων CARREFOUR μετά από δέκα χρόνια αποχής στην περιοχή της Κρήτης.
Πιο συγκεκριμένα, σε περιοχές του Ηρακλείου που εμφανίζουν έντονη τουριστική δραστηριότητα, αναμένεται να ανοίξουν τα πρώτα καταστήματα της γαλλικής αλυσίδας supermarket, η οποία, όπως αναφερόταν στο FnB Daily στις 12/1, επιστρέφει στην Ελλάδα μέσω της Retail & More του ομίλου Νικόλαου Θ. Βαρδινογιάννη.
Παράλληλα, συμφωνα με πληροφορίες, με ακόμη περιοχή που έχει μπει στο… στόχαστρο είναι και ο Δήμος Μινώα Πεδιάδας, λόγω του κολοσσιαίου έργου του αεροδρομίου
Οι εμπορικοί όμως στόχοι του ομίλου δεν περιορίζονται μόνο στο άνοιγμα της αλυσίδας supermarket. Σύμφωνα με πληροφορίες του FnB Daily, ο όμιλος AVE, μέσω της θυγατρικής του Retail & More, σχεδιάζει να αξιοποιήσει το δίκτυο καταστημάτων της Avin, δημιουργώντας ένα μοντέλο πρατηρίων ανάλογο με αυτό που έχει αναπτύξει η Coral (θυγατρική του ομίλου Motor Oil), η οποία στα πρατήρια με το σήμα Shell, έχει αναπτύξει τη λιανική, έχοντας συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Πηγές με γνώση επισημαίνουν ότι στόχος της εταιρείας είναι να αξιοποιηθούν τα πρατήρια που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές της Κρήτης και συγκεκριμένα σε πρατήρια στα νότια του νησιού. Εκεί σχεδιάζει να τοποθετήσει τα “Carrefour Market”, μεσαίου δηλαδή, τύπου καταστήματα μεταξύ 1.000-3.500 τ.μ. και τα “Carrefour Express”, καταστήματα που ανήκουν στην κατηγορία των convenience stores, επιφάνειας 200 τ.μ. – 900 τ.μ. και λειτουργούν συνήθως με διευρυμένο ωράριο, όπως είναι τα minimarkets. Σε αυτά, ο επισκέπτης θα μπορεί να βρει, μεταξύ άλλων, μεγάλη γκάμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της γαλλικής αλυσίδας, για τα οποία η Retail & More έχει υπογράψει σύμβαση αποκλειστικής διανομής.
Και γιατί στην Κρήτη; Πηγές με γνώση εξηγούν ότι το νησί δεν επιλέχθηκε τυχαία για το relaunch του σήματος και των προϊόντων της Carrefour στην Ελλάδα από την οικογένεια Βαρδινογιάννη, η οποία κατάγεται από το Ρέθυμνο. Αντιθέτως, αποτελεί αγορά στρατηγικού ενδιαφέροντος, λόγω του ότι είναι πόλος έλξης των τουριστών από όλον τον κόσμο σχεδόν όλο τον χρόνο, καθώς τα τελευταία χρόνια στο νησί έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα και ο χειμερινός τουρισμός, ενώ η οικογένεια διαθέτει σημαντικό αριθμό ιδιόκτητων ακινήτων, τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την ανάπτυξη καταστημάτων.
Όπως ανέφεραν πηγές της Carrefour στο FnB Daily, η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μετά από τα χρόνια της ύφεσης, αλλά και η εξοικείωση των καταναλωτών με τα προϊόντα της, είναι οι δύο βασικοί λόγοι που έκαναν τη Διοίκηση της γαλλικής αλυσίδας supermarket να πει το “ναι” για την επιστροφή της στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για το σήμα Carrefour από διάφορα ανεξάρτητα καταστήματα και πρώην Carrefour franchise της.