Μετά τις απαραίτητες δοκιμές, η ΑΑΔΕ είναι έτοιμη πλέον να λανσάρει το ψηφιακό πελατολόγιο. Και η εφαρμογή του, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, ο οποίος μίλησε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, θα ξεκινήσει από τις επιχειρήσεις οι οποίες ασχολούνται με το αυτοκίνητο.
Δηλαδή:
Οι λόγοι εύλογοι. Λόγω ελλιπούς πληροφόρησης όπως παραδέχτηκε ο επικεφαλής της Αρχής, οι έλεγχοι είναι δύσκολοι οπότε και υπάρχει μεγάλη δυνατότητα φοροδιαφυγής. Είναι χαρακτηριστικοί οι πολύ χαμηλοί τζίροι που δήλωσαν πέρυσι οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις, για παράδειγμα τα συνεργεία δήλωσαν μέσο ετήσιο κύκλο παραγωγής μόλις 23.142 ευρώ.
Μέσα στην εβδομάδα η ΑΑΔΕ θα έρθει σε επαφή με τις παραπάνω επιχειρήσεις προκειμένου να τους εξηγήσει τον τρόπο λειτουργίας του νέου εργαλείου και στη συνέχεια θα αρχίσει η εφαρμογή του.
Στην ουσία το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι η μετεξέλιξη του παλιού καλού βιβλίου πελατών. Τώρα τα πάντα θα είναι ψηφιακά στον υπολογιστή σε αντίθεση με το παλιό καθεστώς όπου η τήρηση των βιβλίων γινόταν χειρόγραφα.
Για να δούμε πώς δουλεύει χονδρικά το νέο σύστημα ας πάρουμε για παράδειγμα ένα πάρκινγκ. Κάθε αυτοκίνητο που θα μπαίνει για να σταθμεύσει, θα καταγράφεται στην πλατφόρμα του υπολογιστή (όχι το όνομα του ιδιοκτήτη/οδηγού του αυτοκινήτου αλλά η πινακίδα του). Και θα καταγράφεται εκ νέου όταν εξέρχεται του χώρου στάθμευσης και η όλη διαδικασία θα ΠΡΕΠΕΙ να ολοκληρώνεται με την έκδοση της απόδειξης.
Όλες αυτές τις κινήσεις, η ΑΑΔΕ θα μπορεί να τις βλέπει σε πραγματικό χρόνο καθώς η εφαρμογή είναι διασυνδεδεμένη με το TAXIS. Και κάθε φορά που θα παρατηρείται μικρότερος αριθμός αποδείξεων από τις κινήσεις, τότε την πόρτα της επιχείρησης θα χτυπάνε οι ελεγκτές για περαιτέρω ελέγχους. Μάλιστα, θα υπάρχει και δυνατότητα σύγκρισης των στοιχείων μιας συγκεκριμένης επιχείρησης όπως αυτά καταγράφονται στο πελατολόγιο με τα στοιχεία που προκύπτουν από ομοειδείς επιχειρήσεις.
Για κάθε επιχείρηση υπάρχουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις καταγραφής στο σύστημα:
Ενοικίαση Οχημάτων
Πάρκινγκ/Πλυντήρια
Συνεργεία
Αρχικά το εργαλείο θα λειτουργεί ως πλατφόρμα μέσω του myAADE στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και στη συνέχεια θα αναπτυχθεί και εφαρμογή στο κινητό.
Επίσης, προϊόντος του χρόνου όλο και περισσότερες επιχειρήσεις θα καλούνται να εφαρμόζουν το ψηφιακό πελατολόγιο, όπως γυμναστήρια, κέντρα αισθητικής, φυσικοθεραπευτήρια, σχολές χορού, ξενοδοχεία και οργανωμένα καταλύματα, γιατροί και κτήματα γάμων και εκδηλώσεων.
Το νέο εργαλείο, εκτός από τη συμμόρφωση στο νέο φορολογικό πλαίσιο, βοηθά τις επιχειρήσεις και στη διαχείριση των πελατών τους καθώς προσφέρει σειρά λειτουργιών όπως:
Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…
Προπτυχιακά Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…
Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…
Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…
Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ