Στον e-ΕΦΚΑ από την Δευτέρα 31 Αυγούστου παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται μέσω ηλεκτρονικών ραντεβού, ώστε να αποφύγουν τις πολύωρες αναμονές και τους συνωστισμούς.
Μάλιστα, οι συναλλασσόμενοι θα μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία.
Έτσι, με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν.
Επίσης, την ημέρα του ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν άμεσα και με ασφάλεια.
Παρόλα αυτά, από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται ορισμένες συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στους πολίτες που σημαίνει,ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους.
Οι συναλλαγές που εξαιρούνται από το ηλεκτρονικό ραντεβού του e-ΕΦΚΑ, είναι οι εξής:
Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α. (www.amka.gr)
Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)
Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης (https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)
Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας (https://apps.ika.gr/eEHIC)
Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας (https://apps.ika.gr/eCertRegistered)
Αίτημα για κύρια σύνταξη (https://apps.efka.gov.gr/atlas/)
Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης (htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress)