Πέντε ανατροπές στην καθημερινότητα των δημοσίων υπαλλήλων φέρνει η αναβάθμιση της ψηφιακής πλατφόρμας “apografi.gov.gr”.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εσωτερικών που επικαλείται η εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, η βάση δεδομένων θα αποκτήσει πρόσθετους ρόλους εκτός από την αποτύπωση του αριθμού των εργαζομένων στο δημόσιο και την κινητικότητα στον ευρύτερο δημόσιο τομέα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός Μαρτίου και θα στηρίζεται σε 5 άξονες:
1.Αναβάθμιση του Μητρώου Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα.
2. Διαλειτουργικότητα με το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.
3. Διαλειτουργικότητα με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακό Συστημάτων για την υλοποίηση συστήματος πιστοποίησης.
4. Διαλειτουργικότητα με το μητρώο εκπαιδευμένων του ΕΚΔΔΑ με στόχο την οργάνωση της ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών των δημοσίων υπαλλήλων
5. Διαλειτουργικότητα με ΗΔΙΚΑ και Υγειονομικές Επιτροπές για την έγκριση χορήγησης αναρρωτικών αδειών.
Έτσι, δρομολογούνται οι απαραίτητες αλλαγές στα υποσυστήματα των οργανογραμμάτων, της κινητικότητας, της αξιολόγησης και του προγραμματισμού των προσλήψεων που θα ενισχύσουν την καταγραφή των ετήσιων αναγκών του Δημοσίου.