Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε ο Ενιαίος Αριθμός Επικοινωνίας Πολιτών (1555) του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης παρουσίασε χθες τα αποτελέσματα λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, προτρέποντας τους πολίτες να μην καλούν πλέον σε άλλα τηλεφωνικά κέντρα παρά μόνο στο 1555, ενώ ανακοίνωσε πως το επόμενο διάστημα θα υπάρξει και δυνατότητα διαδικτυακής εξυπηρέτησης με τις υπηρεσίες μέσω chatroom.
Παράλληλα, εξήγγειλε τη δημιουργία εφαρμογής για κινητά για το 1555 μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται για ζητήματα ασφάλισης, συντάξεων και επιδομάτων. Όπως δήλωσε, οι βασικοί στόχοι της λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής είναι:
Ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης.
Άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση.
Σύστημα ticketing – Προσωποποιημένη πληροφόρηση.
24ωρη λειτουργία για 7 ημέρες την εβδομάδα.
Δωρεάν, χωρίς καμία χρέωση.
Ελάχιστος χρόνος αναμονής.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην παρουσίαση, σήμερα εξυπηρετούνται 8.000 κλήσεις ημερησίως, ενώ πριν από το 1555 μόλις 1.500, ο μέσος χρόνος αναμονής είναι πλέον 15 δευτερόλεπτα από 15 λεπτά, ενώ πλέον οι πολίτες καλούν σε έναν ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό και όχι σε 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που εξυπηρετούσαν μέχρι σήμερα.
Παράλληλα, τώρα οι πολίτες δεν χρεώνονται για την κλήση, ενώ πριν από το 1555 πλήρωναν ποσά ανάλογα με τις χρεώσεις του κάθε παρόχου, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί 24 ώρες όλες τις ημέρες της εβδομάδας εν αντιθέσει με το περιορισμένο ωράριο που ίσχυε.
Όπως έκανε γνωστό ο Κωστής Χατζηδάκης περισσότερες από 400.000 κλήσεις έχει δεχθεί το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555 εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων από το τέλος Ιούλιου μέχρι σήμερα. Παράλληλα ο υπουργός Εργασίας γνωστοποίησε πως μέσω του τηλεφωνικού κέντρου μπορούν πλέον να εξυπηρετηθούν 6,5 εκατ. εργαζόμενοι και συνταξιούχοι για ασφαλιστικά και εργασιακά θέματα.