Πρόβλημα στην είσπραξη του επιδόματος θέρμανσης διαπιστώνουν δικαιούχοι που άλλαξαν διεύθυνση κατοικίας μέσα στο 2024. Το protothema.gr έγινε δέκτης αναφορών από πολίτες οι οποίοι έκαναν αίτηση στο myΘέρμανση τον Νοέμβριο, αλλά όταν επικοινώνησαν με την ΑΑΔΕ προκειμένου να ρωτήσουν γιατί δεν εγκρίθηκε η πληρωμή τους, ενημερώθηκαν ότι στη διασταύρωση των αιτήσεων προέκυψε πως άλλον αριθμό παροχής ρεύματος έχουν δηλώσει στη φορολογική διοίκηση και άλλον εμφανίζεται να έχει το «ρολόι» που είναι δηλωμένος στο όνομά τους στον ΔΕΔΔΗΕ.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση πολίτη ο οποίος:
• καλοκαίρι του 2024 υπέβαλε δήλωση φόρου εισοδήματος Ε1 στην οποία δήλωνε διεύθυνση και αριθμό παροχής, για τη μόνιμη κύρια κατοικία όπου διέμενε το 2023
• 1η Σεπτεμβρίου 2024 μετακόμισε σε άλλη κατοικία, την οποία ενοικίασε με ηλεκτρονικό μισθωτήριο το οποίο δήλωσε στην πλατφόρμα myProperty της ΑΑΔΕ
• τέλη Νοεμβρίου έκανε αίτηση για επιδότηση θέρμανσης στην πλατφόρμα myΘέρμανση δηλώνοντας διεύθυνση και αριθμό παροχής της κατοικίας όπου διαμένει από 1ης Σεπτεμβρίου 2024.
Μετά από επανειλημμένες κλήσεις που έκανε στην ειδική γραμμή πληροφόρησης για θέματα φορολόγησης και επιδομάτων (213-162-1000) έλαβε τελικώς την απάντηση ότι προέκυψε ασυμφωνία μεταξύ του αριθμού παροχής ρεύματος της οικίας για την οποία ζητούσε να λάβει επιδότηση και εκείνης που ήταν δηλωμένη στη φορολογική Αρχή.
Το πρόβλημα αφορά σε μικρό αριθμό αιτήσεων
Το protothema.gr έθεσε προς διερεύνηση τα στοιχεία αυτά στις αρμόδιες υπηρεσίες και έλαβε την ενημέρωση πως έχει εντοπιστεί το ζήτημα, αφορά μικρό αριθμό αιτήσεων (σε σχέση με τις πάνω από 1,3 εκατομμύρια που έχουν υποβληθεί) και ότι επιδιώκουν να δοθεί σύντομα λύση, ιδανικά χωρίς να απαιτηθεί εκ νέου αίτηση ή άλλη ταλαιπωρία για τους δικαιούχους, προκειμένου να εισπράξουν το συντομότερο τα σχετικά ποσά.
Πηγή: newmoney.gr