voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Τα μέτρα υπέρ διαγνωστικών κέντρων και φαρμακείων για την ενίσχυση του συστήματος υγείας

    Παγώνη: Για μισή ώρα παραμένει ο κορωνοϊός στο ασανσερ, αν κάποιος φτερνιστεί

    Στη νομοθέτηση Μητρώου Απογραφής Ανελκυστήρων προχωράει το υπουργείο Ανάπτυξης – Η πλατφόρμα δήλωσης θα λειτουργήσει από αρχές Ιουλίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2025

    Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική

    Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική

    Καιρός: Συνθήκες καύσωνα από την Τετάρτη έως την Παρασκευή

  • Εκπαίδευση
    Πανελλαδικές 2021: Με Αρχαία, Βιολογία και Μαθηματικά συνεχιζονται οι εξετασεις

    Αύριο η ανακοίνωση των βαθμών των Πανελλαδικών Εξετάσεων

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Έντονη διαμαρτυρία για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Έντονη διαμαρτυρία για τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από το Υπουργείο Παιδείας

    Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την νέα χρονιά

    Γ. Χατζητέγας: Σε ποιες σχολές αναμένεται πτώση και σε ποιες άνοδος

    Βάσεις – Πανελλαδικές: Πτώση στα ρετιρέ, άνοδος στις Στρατιωτικές Σχολές

  • Θέσεις εργασίας
    Άρχισε η διαδικασία αιτήσεων για τις προσλήψεις στη Δημοτική αστυνομία

    ΑΣΕΠ 1Κ/2024: Πίνακες αποκλειομένων υποψηφίων κατά τις υγειονομικές εξετάσεις της Δημοτικής Αστυνομίας

    ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τις 107.957 έφθασαν οι υποβληθείσες αιτήσεις

    ΑΣΕΠ 2Κ/2024: Έκδοση Οριστικών Αποτελεσμάτων (Κατηγορία ΤΕ και ΔΕ)

    Δήμος Πειραιά: 290 νέες προσλήψεις χωρίς πτυχίο

    Δήμος Πειραιά: Προκήρυξη για 63 προσλήψεις

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: Πάνω από 4.000 νέες θέσεις εργασίας δημιουργήθηκαν ήδη στη Θεσσαλία

  • Οικονομία

    Επίδομα παιδιού Α21: Κλείνει στις 30 Ιουνίου 2025 η ηλεκτρονική πλατφόρμα

    Τέλος τα σενάρια για 13ο και 14ο μισθό

    Κλείνει στις 30/6 η πλατφόρμα για το Επίδομα Παιδιού

    Πιερρακάκης: Αλλαγές στη διδακτέα ύλη, εκσυγχρονισμός της διδασκαλίας

    Πιερρακάκης: Τα μέτρα που θα ανακοινώσει ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ θα είναι στοχευμένα στην αφαίρεση βαρών από τη μεσαία τάξη

  • Εργασιακά

    Τέλος τα σενάρια για 13ο και 14ο μισθό

    Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Από σήμερα επεκτείνεται πιλοτικά η εφαρμογή του σε τρεις κλάδους της οικονομίας

    Ψηφιακή κάρτα εργασίας σε λιανικό εμπόριο και βιομηχανία από 1η Ιανουαρίου

    Yπ. Εργασίας: Διευρύνεται η χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας – Αυξάνονται οι δηλωθείσες υπερωρίες

    ΔΥΠΑ: Λήγει την 1η Δεκεμβρίου η προθεσμία κατάθεσης αιτήσεων για το πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας

    ΔΥΠΑ: 141 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής τον Ιούλιο

  • VOUCHER
    ΔΥΠΑ: Έρχονται επιδοτούμενα προγράμματα απασχόλησης για 200.000 ανέργους!

    Νέο Voucher και για Ανέργους και για Εργαζομένους με εκπαιδευτικό επίδομα 750 ευρώ

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    Νέο Voucher Ανέργων σε κλάδους αιχμής με εκπαιδευτικό επίδομα έως 2.000€ – Μέσα και οι “παλιοί” ωφελούμενοι

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή, 2 Ιουλίου, οι αιτήσεις για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Ρεκόρ αιτήσεων για τους 28 Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

    ΔΥΠΑ: Ξεκινούν οι εγγραφές για δωρεάν σεμινάρια ομαδικής συμβουλευτικής

    ΔΥΠΑ: Μέχρι πότε μπορείτε να κάνετε αιτήσεις για προγράμματα σε μελισσοκομία και βιομηχανία

  • Πολιτική

    Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την προστασία των ανηλίκων από προϊόντα καπνού και αλκοόλ

    «Ανοίγει ο δρόμος» για συμβάσεις μίας ημέρας – Ανατροπές φέρνει το νέο εργασιακό

    Αγαπηδάκη: Πάνω από 50% η συμμετοχή των πολιτών στο «Προλαμβάνω» – Έρχονται ειδικές εξετάσεις και για τη νεφρική λειτουργία

    Αγαπηδάκη: Πάνω από 50% η συμμετοχή των πολιτών στο «Προλαμβάνω» – Έρχονται ειδικές εξετάσεις και για τη νεφρική λειτουργία

    Π. Μαρινάκης: “Τριπλάσιοι ρυθμοί ανάπτυξης για την Ελλάδα σε σχέση με την Ευρωζώνη”

    Π. Μαρινάκης: Θα τοποθετηθούμε για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έχουμε εικόνα

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Πολιτική

Κυρ. Μητσοτάκης: Θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες – Σε «μοντέλο ΔΕΗ» η εξυγίανση του ΟΣΕ

από NEWS ROOM
28/04/2025
σε Πολιτική

102
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

ΣχετικαΑρθρα

Μητσοτάκης: Ξεκινάει πιλοτικά η 24ωρη λειτουργία του μετρό

10/06/2025
Μητσοτάκης για ακρίβεια: Θα ζητήσω ευρωπαϊκή παρέμβαση -Τι είπε για ΦΠΑ και εισφορές (video)

Κυρ. Μητσοτάκης: Η θέση μας είναι ξεκάθαρη και ταυτόσημη με αυτήν της ιστορικής Μονής, να γίνει δηλαδή σεβαστή η παράδοση και το ήδη διαμορφωμένο status quo λειτουργίας

08/06/2025

Η σημερινή μας συνεδρίαση επικεντρώνεται σε μία από τις πιο κρίσιμες κυβερνητικές δραστηριότητες που δεν είναι άλλη από τη δραστική αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας αλλά και ποιότητας των τρένων στη χώρα, τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκινώντας την εισήγησή του στη σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου.
Επεσήμανε ότι δεν πρόκειται για μια διαδικασία που ξεκινά τώρα αλλά για μια διαδικασία η οποία επιταχύνεται. Υπογράμμισε ότι «μέσα στην ημέρα, στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπογράφονται οι συμβάσεις για την αποκατάσταση των υποδομών στη Θεσσαλία τις οποίες κατέστρεψε ο Daniel λίγο μετά την ολοκλήρωση της σύμβασης της 717 τον Σεπτέμβριο του 2023. Το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι σφιχτό, είναι 15 μήνες και στο τέλος της υλοποίησής του όλος ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας δεν θα διαθέτει απλά πλήρη τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση αλλά και επιπλέον αυτόματη πέδηση». Πρόσθεσε ότι ήδη το συγκεκριμένο σύστημα το ECTS το οποίο φρενάρει ή και ακινητοποιεί τους συρμούς όταν παραβιάζονται οι κανόνες κίνησης δοκιμάστηκε με επιτυχία και μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα έχει τοποθετηθεί σε κάθε αμαξοστοιχία η οποία θα ταξιδεύει στην κεντρική γραμμή της χώρας.
«Και παράλληλα προστίθεται μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία που δεν είναι άλλη από μια νέα μέθοδο για τον ακριβή γεωεντοπισμό των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για μία πρόσθετη δικλείδα ασφάλειας, η οποία ουσιαστικά θα αποκλείει στο εξής τη σύγκρουση δύο τρένων κι αυτό διότι ενώ τα συμβατικά συστήματα GPS δίνουν πληροφορίες με απόκλιση έως και 15 μέτρα το Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας το οποίο ιδρύεται χρησιμοποιώντας αυτή τη νέα τεχνολογία, θα παρακολουθεί τους συρμούς με απόκλιση εκατοστών. Έτσι θα εντοπίζεται εξαρχής κάθε πιθανό πρόβλημα τόσο σε μονή όσο και σε διπλή γραμμή», είπε ο κ. Μητσοτάκης.
Πρόσθεσε ότι γρήγορα αυτή η νέα πλατφόρμα την οποία ονομάζουμε railway.gov.gr θα μπορεί να είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες ώστε να διαπιστώνεται και η αξιοπιστία στο χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων.
«Μιλάμε για πολλές συνδυαστικές κινήσεις που έχουν ως κύριο σκοπό να αποκαταστήσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης των επιβατών στα ελληνικά τρένα», τόνισε.
Επεσήμανε ότι οι παρεμβάσεις που θα συζητηθούν σήμερα είναι τολμηρές μ’ ένα πλαίσιο πολύ πιο αυστηρό, με μεγαλύτερη ευελιξίας στις προσλήψεις αλλά και στις απολαβές των εργαζόμενων αλλά και μία πιο αποτελεσματική διοίκηση η οποία θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει και στελέχη από τη διεθνή αγορά
«Σκοπός μας είναι ο συγκεκριμένος οργανισμός να εξελιχθεί σε μία νέα ΔΕΗ, την οποία θυμίζω ότι παραλάβαμε το 2019 πρακτικά χρεωκοπημένη για να είναι σήμερα μία υγιής και δυναμική επιχείρηση αναπτυσσόμενη, πρωταγωνιστής στην αγορά ενέργειας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και όχι μόνο στην πατρίδα μας», τόνισε. Είπε ότι αυτός ο νέος ΟΣΕ θα ενσωματώνει στη λειτουργία του το σύνολο των συστάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των επιστημονικών πορισμάτων τόσο ως προς τις υποδομές και τις σιδηροδρομικές δραστηριότητες όσο και ως προς τη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων αλλά και ως προς τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ ο οποίος επίσης ενισχύεται περαιτέρω γιατί έχει ζωτική σημασία η πρόληψη δυνητικών κινδύνων και όχι η διαπίστωσή τους». Γι’ αυτό, όπως είπε, μαζί με τα τεχνολογικά μέσα ενισχύεται και η βιντεοεπιτήρηση κρίσιμων σιδηροδρομικών δομών. Όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε ψηφιακή βάση δεδομένων κι έτσι θα μπορεί αξιολογείται πιο εύκολα και η απόδοση των εργαζόμενων ιδίως όσων είναι σε θέσεις ευθύνης και διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές. Τόνισε ότι η επιλογή θα γίνεται με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια, θα χρησιμοποιούνται ψυχομετρικά τεστ και πρακτική εκπαίδευση με προσομοιωτές όπως γίνεται και στην αεροπορική εκπαίδευση.
Είπε ακόμα ότι η εισήγηση του υπουργείου να επαναφέρουμε τον προϊστάμενο αμαξοστοιχίας και ταυτόχρονα δημιουργείται και μια ειδική ομάδα επιθεωρητών για την τήρηση του γενικού κανονισμού κίνησης η οποία θα αποτελεί το όργανο που θα εισηγείται τυχόν κυρώσεις σε περίπτωση που παραβιάζεται το πρωτόκολλο, είναι σωστή.
«Σκοπός μας είναι να εμπεδωθεί μια νέα κουλτούρα ασφάλειας και επαγγελματισμού σε όλα τα επίπεδα με κίνητρα για καλές επιδόσεις όσο και αυστηρότατες διαδικασίες που θα αποτρέπουν ολέθριες παραλείψεις και τραγικά λάθη ώστε η ευθύνη του κράτους να συνδυάζεται καθημερινά και με την ευσυνειδησία των ίδιων των εργαζόμενων» επισήμανε ο πρωθυπουργός και προσέθεσε: «Εκείνο το οποίο προσωπικά θα ήθελα να τονίσω είναι ότι συνεχίζεται και επιταχύνεται μία τεράστια πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, αξιοποιώντας τόσο την ευρωπαϊκή συνδρομή όσο και τα δικά μας διδάγματα από την ανάταξη άλλων προβληματικών επιχειρήσεων. Πρόκειται επίσης για ένα εγχείρημα το οποίο θα απαιτήσει συνέπεια και προφανώς κάποιο χρόνο αλλά καθίσταται απολύτως απαραίτητο έστω κι αν τώρα θα χρειαστεί να αλλάξουν πολλά όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες».
Ανέφερε ότι αυτόν τον σχεδιασμό τον πλαισιώνει προφανώς, και η Hellenic Train, η οποία πολύ σύντομα θα κληθεί να προχωρήσει και εκείνη στις δικές της επενδύσεις, με αιχμή την προμήθεια ενός νέου τροχαίου υλικού.
«Να κλείσω λέγοντας και πάλι ότι, ως Πολιτεία, οφείλουμε να δώσουμε απάντηση στο συλλογικό πένθος των Τεμπών, καταπολεμώντας ουσιαστικά τα αίτια που προκάλεσαν αυτή την τραγωδία. Όχι με εύκολα λόγια και θολά σενάρια, αλλά με ένα δύσκολο έργο το οποίο θα φέρει σύντομα ορατό αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζοντας τον σιδηρόδρομο της χώρας ως ένα ακόμα πεδίο αναμέτρησης με ένα κακό παρελθόν, το οποίο θέλουμε να αφήσουμε οριστικά πίσω μας και αποδεικνύοντας στους πολίτες ότι έχουμε τη δύναμη να γυρίσουμε τη σελίδα από ένα χθες το οποίο πλήγωσε βαθιά την ελληνική κοινωνία.
Θα το καταφέρουμε, όπως καταφέραμε να κάνουμε πράξη και πολλά από όσα ορισμένοι επέμεναν ότι ‘αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα’».

Αναλυτικά κατά την εισαγωγική τοποθέτησή του ο πρωθυπουργός ανέφερε:

Καλημέρα και καλή εβδομάδα, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.
Η σημερινή μας συνεδρίαση επικεντρώνεται σε μία από τις πιο κρίσιμες κυβερνητικές προτεραιότητες, που δεν είναι άλλη από τη δραστική αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας αλλά και ποιότητας των τρένων στη χώρα.
Προφανώς δεν είναι μία διαδικασία η οποία ξεκινά τώρα, είναι όμως μία διαδικασία η οποία επιταχύνεται, και μέσα στην ημέρα, μάλιστα, στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπογράφονται οι συμβάσεις για την αποκατάσταση των υποδομών στη Θεσσαλία τις οποίες κατέστρεψε o «Daniel» λίγο μετά την ολοκλήρωση της σύμβασης 717, τον Σεπτέμβριο του 2023.
Το χρονοδιάγραμμα του έργου είναι «σφιχτό», είναι 15 μήνες και στο τέλος της υλοποίησής του όλος ο βασικός εθνικός σιδηροδρομικός άξονας δεν θα διαθέτει απλά πλήρη τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση, αλλά και επιπλέον αυτόματη πέδηση.
Ήδη το συγκεκριμένο σύστημα, το ETCS, το οποίο φρενάρει ή και ακινητοποιεί τους συρμούς όταν παραβιάζονται οι κανόνες κίνησης, δοκιμάστηκε με επιτυχία και μέχρι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα έχει τοποθετηθεί σε κάθε αμαξοστοιχία η οποία θα ταξιδεύει στην κεντρική γραμμή της χώρας.
Παράλληλα, προωθείται μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία, που δεν είναι άλλη από μία νέα μέθοδο για τον ακριβή γεωεντοπισμό των τρένων σε πραγματικό χρόνο. Πρόκειται για μία πρόσθετη δικλίδα ασφαλείας, η οποία ουσιαστικά θα αποκλείει στο εξής τη σύγκρουση δύο τρένων.
Και αυτό διότι ενώ τα συμβατικά συστήματα GPS δίνουν πληροφορίες με απόκλιση έως και 15 μέτρα, το Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας, το οποίο ιδρύεται χρησιμοποιώντας αυτή τη νέα τεχνολογία, θα παρακολουθεί τους συρμούς με απόκλιση εκατοστών. Έτσι θα εντοπίζεται εξ αρχής κάθε πιθανό πρόβλημα, τόσο σε μονή όσο και σε διπλή γραμμή.
Και γρήγορα επίσης αυτή η νέα πλατφόρμα, την οποία ονομάζουμε railway.gov.gr, θα μπορεί να είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες, ώστε να διαπιστώνεται και η αξιοπιστία στον χρόνο εκτέλεσης των δρομολογίων.
Με άλλα λόγια, μιλάμε για πολλές συνδυαστικές κινήσεις, οι οποίες έχουν ως κύριο σκοπό να αποκαταστήσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης των επιβατών στα ελληνικά τρένα.
Γι’ αυτό και οι παρεμβάσεις που θα συζητήσουμε σήμερα είναι τολμηρές, με ένα πλαίσιο το οποίο είναι πολύ πιο αυστηρό, με μεγαλύτερη ευελιξία στις προσλήψεις αλλά και στις απολαβές των εργαζόμενων, αλλά και μία πιο αποτελεσματική διοίκηση η οποία θα έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει και στελέχη από τη διεθνή αγορά.
Για να το πούμε διαφορετικά, ο σκοπός μας είναι ο συγκεκριμένος Οργανισμός να εξελιχθεί ουσιαστικά σε μια νέα ΔΕΗ, την οποία θυμίζω ότι παραλάβαμε το 2019 πρακτικά χρεοκοπημένη για να είναι σήμερα μία υγιής και δυναμική επιχείρηση, αναπτυσσόμενη, πρωταγωνίστρια στην αγορά ενέργειας στη νοτιοανατολική Ευρώπη και όχι μόνο στην πατρίδα μας.
Αυτός ο νέος ΟΣΕ, λοιπόν, θα ενσωματώνει στη λειτουργία του το σύνολο των συστάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των επιστημονικών πορισμάτων, τόσο ως προς τις υποδομές και τις σιδηροδρομικές δραστηριότητες όσο και προς τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, αλλά και ως προς τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ο οποίος επίσης ενισχύεται περαιτέρω, γιατί έχει ζωτική σημασία η πρόληψη δυνητικών κινδύνων και όχι η διαπίστωσή τους.
Γι’ αυτό και μαζί με τα τεχνολογικά μέσα ενισχύεται, με πρωτοβουλία του Αναπληρωτή Υπουργού, και η βιντεοεπιτήρηση κρίσιμων σιδηροδρομικών δομών. Όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε ψηφιακή βάση δεδομένων και με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, θα μπορεί να αξιολογείται και πιο εύκολα και η απόδοση των εργαζόμενων, ιδίως όσων είναι σε θέσεις ευθύνης και διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές.
Και εκεί η επιλογή θα πρέπει να γίνεται πια με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια και με τακτικά ψυχομετρικά τεστ του προσωπικού, αλλά και με πρακτική εκπαίδευση η οποία θα συμπεριλαμβάνει πλέον και προσομοιωτές, όπως γίνεται και στην αεροπορική εκπαίδευση.
Παράλληλα, είναι εισήγηση του υπουργείου, σωστή κατά την εκτίμησή μας, να επαναφέρουμε τον προϊστάμενο αμαξοστοιχίας, ο οποίος με βάση τη δική του εμπειρία θα μπορεί να εντοπίζει κινδύνους, βεβαίως προληπτικά, και ταυτόχρονα δημιουργείται και μια ειδική μονάδα επιθεωρητών για την τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης. Αυτή θα αποτελεί και το όργανο το οποίο θα εισηγείται τυχόν κυρώσεις σε περίπτωση που παραβιάζεται το πρωτόκολλο.
Σκοπός μας είναι να εμπεδωθεί μια νέα κουλτούρα ασφάλειας και επαγγελματισμού σε όλα τα επίπεδα, με κίνητρα για καλές επιδόσεις, όσο και αυστηρούς κανόνες, αυστηρότατες διαδικασίες, που θα αποτρέπουν ολέθριες παραλείψεις και τραγικά λάθη, ώστε η ευθύνη του κράτους να συνδυάζεται καθημερινά και με την ευσυνειδησία των ίδιων των εργαζόμενων.
Ο αρμόδιος υπουργός θα παρουσιάσει σε λίγο αναλυτικότερα τις νέες ρυθμίσεις.
Εκείνο το οποίο προσωπικά θα ήθελα να τονίσω είναι ότι συνεχίζεται και επιταχύνεται μία τεράστια πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού του ελληνικού σιδηρόδρομου, αξιοποιώντας τόσο την ευρωπαϊκή συνδρομή όσο και τα δικά μας διδάγματα από την ανάταξη άλλων προβληματικών επιχειρήσεων.
Πρόκειται, επίσης, για ένα εγχείρημα το οποίο θα απαιτήσει συνέπεια και προφανώς κάποιο χρόνο. Αλλά είναι ένα εγχείρημα το οποίο καθίσταται πια απολύτως απαραίτητο, έστω και αν τώρα θα χρειαστεί να αλλάξουν πολλά, όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες.
Να επισημάνω ότι αυτόν τον σχεδιασμό τον πλαισιώνει, προφανώς, και η Hellenic Train, η οποία πολύ σύντομα θα κληθεί να προχωρήσει και εκείνη στις δικές της επενδύσεις, με αιχμή την προμήθεια ενός νέου τροχαίου υλικού.
Να κλείσω λέγοντας και πάλι ότι, ως πολιτεία, οφείλουμε να δώσουμε απάντηση στο συλλογικό πένθος των Τεμπών, καταπολεμώντας ουσιαστικά τα αίτια που προκάλεσαν αυτή την τραγωδία. Όχι με εύκολα λόγια και θολά σενάρια, αλλά με ένα δύσκολο έργο το οποίο θα φέρει σύντομα ορατό αποτέλεσμα. Αντιμετωπίζοντας τον σιδηρόδρομο της χώρας ως ένα ακόμα πεδίο αναμέτρησης με ένα κακό παρελθόν, το οποίο θέλουμε να αφήσουμε οριστικά πίσω μας και αποδεικνύοντας στους πολίτες ότι έχουμε τη δύναμη να γυρίσουμε τη σελίδα από ένα χθες το οποίο πλήγωσε βαθιά την ελληνική κοινωνία.
Θα το καταφέρουμε, όπως καταφέραμε να κάνουμε πράξη και πολλά από όσα ορισμένοι επέμεναν ότι «αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα».

Ετικέτες: Κυριάκος Μητσοτάκης


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την προστασία των ανηλίκων από προϊόντα καπνού και αλκοόλ

    25 Ιούν 2025

  • Αγαπηδάκη: Πάνω από 50% η συμμετοχή των πολιτών στο «Προλαμβάνω» – Έρχονται ειδικές εξετάσεις και για τη νεφρική λειτουργία

    23 Ιούν 2025

  • Π. Μαρινάκης: Θα τοποθετηθούμε για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έχουμε εικόνα

    19 Ιούν 2025

  • ΟΠΕΚΕΠΕ: Δικογραφία για Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη διαβίβασε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία στη Βουλή

    19 Ιούν 2025

  • Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

    18 Ιούν 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Καταργήθηκαν το επίδομα επίσχεσης και άλλα δύο ειδικά βοηθήματα ανέργων

    Επίδομα αδείας: Αυξημένο φέτος για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα

    18 shares
    Share 7 Tweet 5
  • Βάσεις – Πανελλαδικές: Πτώση στα ρετιρέ, άνοδος στις Στρατιωτικές Σχολές

    10 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Επίδομα παιδιού: Δεν έχουν πιστωθεί ακόμα οι αυξήσεις στα ποσά

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Νέο Voucher Ανέργων σε κλάδους αιχμής με εκπαιδευτικό επίδομα έως 2.000€ – Μέσα και οι “παλιοί” ωφελούμενοι

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Ανατροπές στο Λύκειο και την Τριτοβάθμια – Τι αλλάζει το ΥΠΑΙΘΑ

    8 shares
    Share 3 Tweet 2

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικα
  • Αποψη
  • Αυτοδιοικηση
  • Οικονομια
  • Εκπαιδευση
  • Επικαιροτητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακα
  • ΕΣΠΑ
  • Θεσεις εργασιας
  • Παρουσιαση
  • Πνευματικα
  • Πολιτικη
  • Συνεντευξεις
  • Τεχνολογια
  • Τουρισμος

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.