Ο υποψήφιος Περιεφερειακός Σύμβουλος Περιφέρειας Ηρακλείου με τον συνδυασμό «Για την Κρήτη μας» Πέτρος Ινιωτάκης μίλησε στο voucherergasia.gr για την απόφαση του να ενταχθεί στο συνδυασμό του Σταύρου Αρναουτάκη, και τις μεγάλες προκλήσεις που έχει μπροστά της η Κρήτη.
Αναλυτικά:
-Να ξεκινήσουμε με την απόφαση που λάβατε πριν τρεις εβδομάδες. Την ανακοίνωση της υποψηφιότητας σας για τις επικείμενες εκλογές με το ψηφοδέλτιο του Σταύρου Αρναουτάκη. Προέκυψε εύκολα αυτή η απόφαση;
«Ήταν μια απόφαση φυσιολογική. Αυτή είναι η λέξη που ταιριάζει. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ενιαία. Ο πρώτος και ο δεύτερος της βαθμός, έχουν να κάνουν με τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, και το βαθμό που μπορεί κάποιος να συμβάλλει στην αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προκλήσεων.
Έλεγα πάντα ότι δεν έχει καμία σημασία η όποια προσωπική επιδίωξη οποιουδήποτε, αλλά το κατά πόσο έχει σταθμίσει τα ζητήματα και πόσο μπορεί μέσα από τη δική του επεξεργασία να συμβάλλει στην πρόοδο των τοπικών κοινωνιών. Μετά από δύο θητείες στη προεδρία του ΤΕΕ/ΤΑΚ, την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Αντιδήμαρχος στο Δήμο Ηρακλείου και ως Αντιπολίτευση από το 2019, και όλες τις θεσμικές θέσεις που έχω υπερασπιστεί με την παρουσία μου, νομίζω ότι η Περιφέρεια Κρήτης ήταν το επόμενο στάδιο για να συμβάλλω σε μια άλλη κλίμακα στην αντιμετώπιση προβλημάτων.
Ήταν μια αβίαστη απόφαση, που θα μου δώσει τη δυνατότητα να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων των κοινωνιών του Ηρακλείου, και ευρύτερα της Κρήτης»
-Υπήρχαν άλλες σκέψεις στο μυαλό σας; Είμαστε παραμονές της προεκλογικής περιόδου σε επίπεδο Αυτοδιοίκησης, όμως αυτή η περίοδος έχει ξεκινήσει αρκετό καιρό με όλες τις ζυμώσεις και τις διεργασίες που πάντα περιλαμβάνει. Υπήρχαν σκέψεις που δεν μορφοποιήθηκαν από τη δική σας πλευρά, πριν καταλήξετε στην τελική σας επιλογή;
«Η απόφαση για τη συμβολή και την τοποθέτηση μου σε αυτά τα ζητήματα, είναι δεδομένη διαχρονικά.
Ήθελα να προσφέρω στο Δήμο και να συνεχίζαμε την προσπάθεια που ξεκινήσαμε το 2014. Εκτός όμως από τις προσωπικές επιθυμίες υπάρχουν συνολικότερα ζητήματα που θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη του, βλέποντας το γενικότερο πλαίσιο που διαμορφώνεται.
Όταν οι συνθήκες δεν είναι αυτές που σου επιτρέπουν να βοηθήσεις, τότε το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να παραχωρήσεις τη θέση σου, και να αναζητήσεις εάν και εφόσον είναι δυνατό, το νέο χώρο μέσα από τον οποίο θα μπορέσει να υπηρετήσεις τον τόπο σου.
Πράγματι το Ηράκλειο σαν φορέας Τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι μια μεγάλη πρόκληση. Έχει μεγάλες δυνατότητες, και ταυτόχρονα μεγάλες ανάγκες. Για αυτό η προσπάθεια θέλει ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο. Μια συναντίληψη πολλών φορέων και προσώπων για να μπορέσουμε να δώσουμε απαντήσεις.
Εάν δεν υπάρχουν αυτές οι συνθήκες, δεν μπορεί κανείς από μόνος του να κάνει πράγματα. Είναι προσωπική η αναφορά. Ξεκινώντας το 2014 με τον Βασίλη Λαμπρινό, και κάνοντας μια ανέλπιστη επιτυχία στο Δήμο Ηρακλείου, δεν υπήρχε το πλαίσιο. Δεν δυσκολεύτηκα να πω την αλήθεια.
Η δική μου επιθυμία έμπαινε σε ένα πλαίσιο συνολικό που δεν μπορούσε να τελεσφορήσει. Αντίθετα στην Περιφέρεια Κρήτης, υπάρχει ένα κλίμα συνεννόησης όχι μόνο μέσα στην παράταξη του Σταύρου Αρναουτάκη, αλλά συνολικά στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Αυτό είναι μια πρόκληση για όλους μας. Η υπόθεση του συγκρητισμού. Το να δούμε τα ζητήματα Ανατολικής και Δυτικής, Βόρειας και Νότιας Κρήτης, μέσα από το πρίσμα της συνεννόησης που έχει «θεσμοποιήσει» ο Σταύρος Αρναουτάκης είναι το καλύτερο περιβάλλον για οποιονδήποτε θέλει να συμβάλλει μέσα από ένα οραματικό τρόπο προσέγγισης.
Υπάρχει ομογενοποίηση. Σύνθεση απόψεων, που δεν έχει να κάνει μόνο με την ομάδα των 17 Περιφερειακών Συμβούλων, αλλά τίθεται ευρύτερα σε επίπεδο Περιφερειακού Συμβουλίου. Δεν υπάρχουν αντιθέσεις. Γίνονται συζητήσεις σε ένα επίπεδο που κυριαρχεί η συνεννόηση και η σύνθεση απόψεων.
Για μένα αυτό είναι κυρίαρχο ζήτημα. Για παράδειγμα δεν έχει σημασία τι λέω εγώ για ένα μεγάλο έργο, αλλά το πώς η οπτική των ατόμων μπορούν να συνδιαμορφώσουν το κοινό μας μέλλον. Αυτή είναι μια τεράστια επιτυχία που πιστώνεται ο Σταύρος Αρναουτάκης, η ομάδα του, και ολόκληρο το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Δεν είχα κανένα απολύτως δίλλημα στο να πάρω αυτή την απόφαση. Είναι μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη η εμπιστοσύνη που μου έδειξε ο Περιφερειάρχης.
Ελπίζω ότι για μια ακόμα πενταετία θα συνεχίσουμε το έργο που παράγεται στις προηγούμενες τρεις θητείες.
Οι προκλήσεις είναι μπροστά μας, και είναι πολύ σημαντικές για την Κρήτη. Το νησί βρίσκεται σε ένα «σταυροδρόμι» όχι μόνο γεωγραφικά αλλά σε γενικότερο επίπεδο, που έχει να κάνει με τις μετακινήσεις πληθυσμών, και την ενεργειακή ανεπάρκεια της Ευρώπης.
Αυτά χρειάζονται μια ισχυρή τοπική κυβέρνηση. Έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί ο θεσμός της Περιφέρειας. Νιώθω μεγάλη χαρά και ικανοποίηση που θα μπορέσω και εγώ να συμβάλλω σε αυτό το πλαίσιο με τις μικρές μου δυνάμεις, αν μου δοθεί η δυνατότητα μέσα από την στήριξη των συμπολιτών μας»
-Να μιλήσουμε για τις προκλήσεις που υπάρχουν, και καλείται να αδράξει η Κρήτη
«Οι κατηγορίες είναι δύο. Η πρώτη είναι αφορά αυτό που λέμε πραγματικά έργα ανάπτυξης, τα οποία έχει ανάγκη η Κρήτη. Αναφέρομαι στο αεροδρόμιο, τα μεγάλα έργα σε επίπεδο διαχείρισης του υδατικού δυναμικού του νησιού, που λόγω της κλιματικής αλλαγής παρουσιάζουν τεράστια σημασία.
Υπάρχει όμως και μια μεγαλύτερη κατηγορία για μένα, που έχει να κάνει με το πώς οι Κρητικοί αντιλαμβανόμαστε τον πολιτισμό μας, την κουλτούρα μας, και την παιδεία που διαθέτουμε.
Το πώς θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε όχι μόνο τις μεγάλες προκλήσεις αλλά και την βαριά κληρονομιά και ιστορία που έχει Κρήτη όχι μόνο με τους αγώνες της για την ελευθερία με καθοριστική συμβολή της ιστορίας του ελληνισμού, αλλά με τα μηνύματα που εκπέμπουμε σαν κοινωνία.
Πώς θα διαπαιδαγωγηθεί η νέα γενιά. Πώς οι νέοι Κρήτες θα πρέπει να βλέπουν τα νέα ζητήματα που έρχονται σαν κύματα μέσα από τις τεράστιες αλλαγές που φέρνει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, και ειδικότερα με τα ζητήματα της τεχνητής νοημοσύνης.
Η ζωή μας σε λίγα χρόνια θα είναι τελείως διαφορετική. Θα πρέπει να προετοιμαστεί η νέα γενιά, και να διαμορφώσει τις συνθήκες για να είναι προετοιμασμένη σε αυτό που έρχεται με αναπάντεχες ταχύτητες. Άρα είναι δύο τα επίπεδα που έχουμε μπροστά μας.
Τα μεγάλα έργα υποδομής, και η προετοιμασία της κοινωνίας για να αναδείξει την τοπική συλλογική ευφυΐα για την βέλτιστη αντιμετώπιση των προκλήσεων που θα βιώσουμε τα επόμενα χρόνια»
-Αναπτύξτε μας πρώτα, τα μεγάλα έργα υποδομής που πρέπει να υλοποιηθούν, ξεκινώντας από το αεροδρόμιο
«Το αεροδρόμιο Καστελλίου θα καλύψει ένα κενό που είχε όχι μόνο η Κρήτη, αλλά η Ελλάδα, στο κομμάτι της μεταφοράς εκατομμυρίων επισκεπτών, αλλά και της μετακίνησης των κρητικών και των Ελλήνων εντός και εκτός χώρας. Οι δυνατότητες και οι προδιαγραφές που έχει η Κρήτη τουριστικά τα επόμενα χρόνια είναι τεράστιες.
Το αεροδρόμιο Ηρακλείου έχει κλείσει τον κύκλο του εδώ και πολύ καιρό. Μία με δύο δεκαετίες. Είναι ανάγκη να υπάρξει ένα μεγάλο, σύγχρονο αεροδρόμιο που θα παίξει ένα ευρύτερο ρόλο όπως κάνουν π.χ. τα αεροδρόμια της Κωνσταντινούπολης.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Τουρκία έχει σήμερα τις μεγαλύτερες αερογραμμές στον κόσμο. Πολύ έγκαιρα διαμόρφωσε ένα πλαίσιο σε σχέση και με τις υποδομές και με το στόλο της.
Δεν το αναφέρω αυτό μόνο σε επίπεδο ανταγωνισμού με τη γείτονα χώρα, αλλά για το πώς πρέπει μια χώρα να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις. Όχι αμυντικά, αλλά επιθετικά. Εμείς υποτιμήσαμε τις δυνατότητες που έχει η χώρα γεωγραφικά, γεωχωρικά, γεωπολιτικά.
Αν δεν είχαμε τους Ολυμπιακούς του 2004 μπορεί να μην είχε γίνει η μεταφορά στο αεροδρόμιο των Σπάτων.
Δεν μπορώ να φανταστώ την Ελλάδα χωρίς το σύγχρονο αεροδρόμιο των Σπάτων, την Αθήνα χωρίς το Μετρό, την Αττική οδό. Δεν μπορώ να φανταστώ τη θέση της Ελλάδας στα Βαλκάνια χωρίς την Εγνατία και την Ιονία οδό.
Τώρα έφτασε και η σειρά της Κρήτης να πάρει το μερίδιο που της αξίζει στην αναπτυξιακή τροχιά που πρέπει να μπει η Ελλάδα, μέσα από ένα μεγάλο έργο όπως το σύγχρονο αεροδρόμιο του Καστελλίου.
Από κει και πέρα θα πρέπει να θέσουμε και τα περιβαλλοντικά ζητήματα που ανακύπτουν. Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα κάθε έργου θα πρέπει να εξετάζεται πολύ σοβαρά.
Να δούμε όλες τις επιπτώσεις που υπάρχουν. Όταν υλοποιούνται έργα υποδομής που παρεμβαίνουν στη γεωμορφολογία και το φυσικό περιβάλλον, πρέπει να υπάρχουν πλήρεις μελέτες για τις επιπτώσεις του έργου.
Θα πρέπει να προσέξουμε τη σχέση με τις διαδρομές που πρέπει γίνουν για να διασυνδεθεί το νέο αεροδρόμιο κυρίως με το Ηράκλειο, αλλά και με την Ανατολική, και τη Νότια Κρήτη, και βέβαια με τον Βόρειο Οδικό Άξονα.
Προκλήσεις όπως η σύνδεση του νέου αεροδρομίου με ένα μέσο σταθερής τροχιάς του Ηρακλείου δεν πρέπει να ακούγεται σαν ουτοπία. Θα πρέπει να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε κάποιες οραματικές προσεγγίσεις όπως είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς με μια καχυποψία και δυσπιστία. Μας αξίζει το καλύτερο.
Πρέπει να βάλουμε στο δημόσιο διάλογο τέτοιες προτάσεις που και περιβαλλοντικά είναι φιλικές, αλλά και σε ταχύτητα και έξυπνο τρόπο μετακίνησης έχουν κερδίσει παγκοσμίως την εμπιστοσύνη των πολιτών.
Επίσης σημαντικός διάλογος που δεν έχει γίνει στο βαθμό που θα έπρεπε, και υπάρχουν αν θέλετε κάποια «σκοτεινά» σημεία, είναι το τι πρόκειται να γίνει με τις Υποδομές του σημερινού αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης» και τι σκέψεις έχει η Πολιτεία. Πρέπει να αποδοθεί στους πολίτες και το Ηράκλειο.
Δεν μπορεί το ελληνικό κράτος να διαχειρίζεται την τύχη του χώρου και των υποδομών που υπάρχουν εκεί σαν να μην αφορά την Ηρακλειώτικη κοινωνία.
Το Ηράκλειο έχει ανάγκη σημαντικών χώρων πρασίνου. Βεβαίως υπάρχουν θέματα που έχουν να κάνουν με την Βιομηχανική περιοχή που είναι δίπλα στο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης». Θα πρέπει να γίνει ένας εκτεταμένος διάλογος από το Δήμο Ηρακλείου σε συνεννόηση πάντα με το κράτος και την ελληνική κυβέρνηση, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες που έχει η πόλη, και η κοινωνία της Κρήτης.
Άποψη μου είναι ότι οι ελεύθεροι χώροι που θα δημιουργηθούν, θα πρέπει να είναι χώροι εκτόνωσης της μεγάλης πίεσης που έχει υποστεί η πόλη μας λόγω της άναρχης δόμησης.
Δεν θα πρέπει να χαθεί μια τεράστια ευκαιρία ελεύθερου δημόσιου χώρου. Αυτή θα πρέπει να είναι η βασική κατεύθυνση και προτεραιότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη οι επιχειρηματικές δραστηριότητες και η γειτνίαση με τη Βιομηχανική περιοχή.
Τις κατευθύνσεις της έδωσε το Δημοτικό συμβούλιο και όλες οι παρατάξεις μέσα από την ανάθεση μιας προμελέτης και ενός πρώτου τεχνικού σχεδίου, όμως δεν ελήφθησαν σοβαρά υπόψη από την κυβέρνηση. Αυτό είναι ανησυχητικό σημείο.
Το πως δηλαδή αντιλαμβάνεται το κεντρικό κράτος διαχρονικά, τις τοπικές κοινωνίες και τις ανάγκες τους. Το θέμα είναι να ακούς, να προτείνεις και να δέχεσαι τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, μη παραλείποντας βέβαια και το εθνικό σκέλος.
Δεν ξεχνάμε ότι η περιοχή είναι μια στρατιωτική βάση. Υπάρχει και το γεωπολιτικό και το εθνικό σκέλος που είναι πολύ σημαντικά ειδικά αυτή την περίοδο και θα το λάβουμε υπόψη για να δούμε πώς μπορεί να διαμορφωθεί η «επόμενη μέρα» για το «παλιό» σε λίγο αεροδρόμιο «Ν. Καζαντζάκης».
-Κεφάλαιο ΒΟΑΚ
«Από την εποχή που ήμουν στο Τεχνικό Επιμελητήριο, έλεγα ότι είναι το μεγάλο ζήτημα που πρέπει να δει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα η κοινωνία και οι φορείς του νησιού μας.
Δεν έχει να κάνει μόνο με το θέμα της απώλειας ανθρώπινων ζωών. Κυρίως νέων. Είναι μια «αιμορραγία» που δεν την αντέχει η Κρήτη. Πολλά νέα παιδιά χάνονται κάθε χρόνο. Εδώ εμπλέκεται η εκπαίδευση και η Παιδεία που πρέπει να δίνεται στους νέους οδηγούς. Οφείλουμε να δείχνουμε μια αυτοπειθαρχία που έχει να κάνει με την οδηγική συμπεριφορά. Αυτό είναι το σημαντικότερο κομμάτι.
Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι όμως είναι οι Υποδομές. Αν υπήρχε το διαχωριστικό στηθαίο, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να υπάρχουν σε ένα διεθνές ευρωπαϊκό δίκτυο, δεν θα είχαμε τη σφοδρότητα των ατυχημάτων των τελευταίων χρόνων.
Μπορούν να μειωθούν οι παραβατικές συμπεριφορές και οι παρατυπίες οι οποίες μας εκθέτουν εντός και εκτός συνόρων.
Όταν βάλεις ένα πλαίσιο και το ορίζεις αυστηρά τότε όλοι συμμορφώνονται. Στο θέμα της οδήγησης τα όρια πρέπει να είναι αυστηρά και συγκεκριμένα, με διεθνείς προδιαγραφές. Ο δρόμος να πληροί κατά ελάχιστο τις προδιαγραφές ούτως ώστε να κινούμαστε με ασφάλεια χωρίς να μπαίνει σε κίνδυνο η ζωή οποιουδήποτε θέλει να ταξιδέψει από τα Χανιά, το Ρέθυμνο στο Ηράκλειο ή τον Άγιο Νικόλαο.
Πάντα έλεγα ότι θα έπρεπε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που έχουμε στην αντίληψη και να δούμε πώς θα γίνει το έργο.
Ο τρόπος χρηματοδότησης ήταν επίσης ένα ζήτημα.
Ο ΒΟΑΚ έχει να κάνει με την ίδια την ανάπτυξη του νησιού. Διαμορφώνονται ανισότητες μεταξύ Ανατολικής και Δυτικής Κρήτης. Αν ο δρόμος είναι όπως πρέπει δίνει τη δυνατότητα να γίνονται οι μεταφορές γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
Η επιτάχυνση αυτού του έργου, θα πρέπει να είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να διεκδικήσουμε. Τίθεται και εδώ βέβαια το περιβαλλοντικό ζήτημα που οφείλει να λάβει σοβαρά η κυβέρνηση χωρίς να γίνουν εκπτώσεις στην ποιότητα κατασκευής του έργου»
-Να αναφερθούμε επίσης στο το Φράγμα του Αποσελέμη.
«Όλοι έχουμε καταλάβει ότι είμαστε σε μια περίοδο ιδιαίτερα ξηροθερμική.
Έχει αυξηθεί η μέση θερμοκρασία σε επίπεδο πλανήτη. Ειδικότερα όμως περιοχές της λεκάνης της Ανατολικής Μεσογείου, και ειδικότερα νησιώτικες περιοχές βιώνουν το φαινόμενο με τραγικό τρόπο. Η διαχείριση θα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Μακάρι να είναι παροδική αυτή η κατάσταση αλλά δεν φαίνεται ότι είναι έτσι τα πράγματα.
Χώρες όπως η Ισπανία, η Γαλλία, η Γερμανία πλήττονται με πρωτοφανή τρόπο.
Το νερό που πέφτει είναι λιγότερο, όμως και αυτό το χάνουμε. Δεν είχαμε δημιουργήσει υδατοδεξαμενές ή φράγματα. Το φράγμα Αποσελέμη είναι μια ευτυχή συγκυρία. Ο άνθρωπος που το οραματίστηκε και το σχεδίασε ο αείμνηστος Παύλος Παυλάκης, μίλησε για τη σπουδαιότητα του για όλη την Κρήτη. Ήταν ο άνθρωπος που το πίστεψε, και το υποστήριξε με όλες του τις δυνάμεις. Οφείλουμε πολλά στη μνήμη αυτού του σπουδαίου, μηχανικού, Χανιώτη επιστήμονα. Όταν ο λαϊκισμός όρθωνε ανάστημα στηρίξαμε αυτήν την υπόθεση.
Το επόμενο βήμα είναι να συζητήσουμε την επέκταση τέτοιων έργων σε όλο το γεωγραφικό εύρος του νησιού. Ειδικότερα στο Νότο όπου έχουμε εντατικές καλλιέργειες, στην Άρβη, την Ψαρή Φοράδα, τη Μεσσαρά, το Τυμπάκι, το Αντισκάρι, την Ιεράπετρα, την Κουντούρα μέχρι τα Χανιά.
Πρέπει να δούμε πώς θα γίνεται η καλύτερη συγκράτηση αυτού του υδατικού δυναμικού, για να γίνει ενιαία διαχείριση της Κρήτης. Σαν περιφέρεια την σύμπνοια και την ενότητα θα πρέπει να την μορφοποιούμε και σε επίπεδο πόρων, και εκεί που υπάρχει πρόβλημα να μπορεί να διατίθεται σε όποια περιοχή υπάρχει ανάγκη»
-Απολύτως ζωτικής σημασίας για την Κρήτη είναι τα μεγάλα έργα. Το ίδιο όμως συμβαίνει και δεν χρειάζεται να το τεκμηριώσουμε και με τον πολιτισμό και την παράδοση του νησιού
«Είναι η μεγαλύτερη πρόσοδος. Ο πολιτισμός και η ταυτότητα μας. Τα βασικά σκέλη που πρέπει να κατανοήσουμε είναι δύο. Το ένα είναι η διατήρηση της παράδοσης, και το άλλο ο εκσυγχρονισμός της, όπως τον διακρίνουμε σε νέους Κρήτες καλλιτέχνες. Νέα παιδιά που ασχολούνται με την κρητική μουσική πειραματιζόμενα πάνω στις παραδοσιακές νόρμες, δίνοντας ταυτόχρονα ένα δικό τους στιλ.
Αυτό μπορούμε να το κάνουμε σε όλα τα επίεδα.
Πατώντας στην παράδοση μπορούμε να δώσουμε τη σύγχρονη οπτική.
Τα εκατομμύρια των επισκεπτών που έρχονται στο νησί, δεν έρχονται μόνο για τον ήλιο, τη θάλασσα, και τις φυσικές ομορφιές. Έρχονται για να μάθουν ποιοι είμαστε.
Να μάθουν την ιστορία, και τον πολιτισμό της Κρήτης. Το πολιτιστικό «απόθεμα» που έχουμε στα μουσεία μας, τους ιστορικούς τόπους μας την Κνωσσό, τη Φαιστό, τα Μάλλια, τη Ζάκρο, την Κυδωνία, και όλη την Κρήτη.
Όπου κι αν ακουμπήσει κανείς θα δει την ιστορία ζωντανή να του μιλάει. Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε με ιδιαίτερο σεβασμό, και με πολύ προσεκτικό τρόπο να προσεγγίσουμε τα ζητήματα, διάσωσης, διατήρησης, ανάδειξης, και του εκσυγχρονισμού θα προσθέσω εγώ, για να βάλουμε και τη νέα γενιά σε αυτό μέσα από τη δική της οπτική τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και δραστηριότητητες»
-Για ποιο λόγο θα λέγατε στους πολίτες, να ψηφίσουν το συνδυασμό σας
«Πρώτα από όλα αξίζει να συμμετέχουν στις διαδικασίες. Η εκλογική διαδικασία είναι η ανώτερη. Τον επόμενο μήνα θα έχουμε την ευκαιρία να τοποθετηθούμε μέσα από τα τοπικά Μ.Μ.Ε. τον ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο. Θα πρέπει ο κάθε πολίτης να αναζητήσει, να δει, να ακούσει, να συγκρίνει και στο τέλος να επιλέξει με βάση το ποια Κρήτη θέλει, και ποια έχουμε ανάγκη.
Μια Κρήτη που θα είναι ελκυστική όχι μόνο για να μας επισκεφτούν αλλά για να έρθουν επενδύσεις τόσο ελληνικών όσο και ξένων κεφαλαίων.
Δεν θα πρέπει να πιστέψουμε ότι μόνο με τον τουρισμό μπορούμε να πορευτούμε στο μέλλον. Χρειάζεται εκσυγχρονισμός και των παραγωγικών μας δομών.
Να δούμε το θέμα της καινοτομίας, και της έρευνας. Έχουμε απίστευτα ερευνητικά και τεχνολογικά ιδρύματα, που θα πρέπει να διασυνδέσουμε με τις παραγωγικές μας μονάδες για να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικές ώστε να δημιουργούμε υπεραξίες και πλούτο που θα επιστρέφει στην Κρήτη.
Αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Μια μεγάλη πρόκληση που έχει υπηρετήσει ο Σταύρος Αρναουτάκης, και η ομάδα των συνοδοιπόρων του τα τελευταία χρόνια με τον καλύτερο τρόπο, ενισχύοντας τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα, και χιλιάδες μικρομεσαίες και μεγαλύτερες εταιρείες με κάθε τρόπο και κάθε μέσο.
Σε αυτήν την προσπάθεια υπάρχουν πολλοί άξιοι συνάδελφοι, και μέσα σε αυτούς είμαι και εγώ και θα έλεγα σε κάθε πολίτη να με ακούσει, να με κρίνει και να επιλέξει την καλύτερη επιλογή, στηρίζοντας βέβαια για Περιφερειάρχη τον Σταύρο Αρναουτάκη»
Εως τις 30 Ιουλίου θα διαρκέσει η περίοδος υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα απασχόλησης 8.000…
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Ηλίας Σιώρας, σήμερα όσοι προσέρχονταν στα επείγοντα, είτε…
Προπτυχιακά Το Πανεπιστήμιο FREDERICK της Κύπρου παρέχει σήμερα μια σειρά προπτυχιακών δια ζώσης (όπως…
Σφορδή επίθεση Κεγκέρογλου στον ΠτΔ για τα περι «καταστροφικού» PSI Επίθεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας…
Νέα τμήματα από το Κέντρο Διά Βίου Μάθησης του Δήμου Ηρακλείου Ο Δήμος Ηρακλείου, η…
Υπουργείο Παιδείας: 271 νέες προσλήψεις αναπληρωτών Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για…
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ