Σταθερή αξία στο Δίκτυο Κρήτης είναι ο Μανώλης Παπαδημητράκης, που προτίμησε την ασφαλιστική αγορά από τις θάλασσες –απόφοιτος της Σχολής Εμποροπλοιάρχων γαρ και υποπλοίαρχος ποντοπόρος έως το 1989. Από το 1992, που ξεκίνησε στην Interamerican ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος και από το 1997 ως Συντονιστής στο Γραφείο Ηρακλείου, δίνει καθημερινά δείγματα αφοσίωσης στο επάγγελμα και στην Εταιρεία.
Το Γραφείο Ηρακλείου, με 37 Ασφαλιστικούς Συμβούλους, δραστηριοποιείται στην πόλη και στο Λασίθι, ωστόσο ο Μανώλης –όπως και οι υπόλοιποι των παρουσιασμένων– έχει αναλάβει δεσμεύσεις για ανάπτυξη. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε εκπροσώπους με Γραφεία και σε άλλα σημεία των νομών Ηρακλείου και Λασιθίου, μεγαλώνοντας τη μονάδα μας», τονίζει.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης που κάνουμε για τα γραφεία της INTERAMERICAN στην επαρχία, η συντακτική ομάδα του insurancedaily.gr αναδημοσιεύει από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Σεπτεμβρίου τη συνέντευξη του Μανώλη Παπαδημητράκη.
1. Ποιες είναι, κατά τη γνώμη σας, οι ιδιαιτερότητες μιας τοπικής αγοράς από την άποψη των ασφαλιστικών αναγκών, των οικονομικών δυνατοτήτων για ασφάλιση, του βαθμού εμπιστοσύνης των τοπικών πολιτών στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης; Πόσο γνωρίζουν την ασφάλιση και τι απαιτούν από τον ασφαλιστή τους οι ενδιαφερόμενοι στην Περιφέρεια;
Στις τοπικές αγορές παραμένει χαμηλή η ασφαλιστική συνείδηση και συντηρείται σε κάποιο βαθμό μία καχυποψία με την οποία βλέπει ο πελάτης τον ασφαλιστικό χώρο γενικά. Είναι το αδύναμο σημείο του κλάδου, για το όποιο χρειάζεται να δουλέψουμε περισσότερο όλοι οι άνθρωποι της ιδιωτικής ασφάλισης. Ωστόσο, ειδικότερα στην Κρήτη υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης λόγω τουρισμού και αγροτικής δραστηριότητας. Και στη δική μας περιοχή οι οικονομικές δυνατότητες έχουν περιοριστεί από τη συγκυρία, αλλά οι ασφαλιστικές ανάγκες αυξάνονται, καθώς η ανασφάλεια εντείνεται λόγω των ποικίλων προβλημάτων της κοινωνικής ασφάλισης. Οι πολίτες προβληματίζονται περισσότερο στην αναζήτηση ασφαλιστικών καλύψεων και ψάχνουν να βρουν το σωστό επαγγελματία Ασφαλιστή, απαιτώντας να έχει γνώσεις, να νοιάζεται γι’ αυτούς και να δίνει ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις στις ανάγκες τους.
2. Τι σημαίνει σήμερα να είσαι Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων; Ποιος είναι ο ρόλος του Συντονιστή, ποιες γνώσεις και δεξιότητες προϋποθέτει;
Ο Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων αναλαμβάνει μεγάλη ευθύνη απέναντι στην Εταιρεία και ακόμη μεγαλύτερη απέναντι στην κοινωνία όσον αφορά στη διάπλαση ικανών και έντιμων επαγγελματιών. Ο ρόλος του Συντονιστή σήμερα είναι να επιλέγει και να εκπαιδεύει τους καταλληλότερους Συνεργάτες, να τους ενθαρρύνει και να τους εμπνέει. Ο αποτελεσματικός Manager επιμορφώνεται συνεχώς, προσαρμόζεται στη νέα τεχνολογία και γενικά εναρμονίζεται σε όλες τις αλλαγές που συντελούνται.
3. Ιδιωτική Ασφάλιση στην κρίση: ποιες οι ευκαιρίες/προκλήσεις, πού στρέφεται το ενδιαφέρον στη δική σας αγορά;
Οι οικονομικές συνθήκες που ζούμε έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική δυνατότητα των υποψηφίων πελατών. Παράλληλα, όμως, έχει αναπτυχθεί ανασφάλεια σε μεγάλο βαθμό, που στρέφει το ενδιαφέρον τους στο να εξασφαλίσουν την επιχείρησή τους, τις ευθύνες που προκύπτουν μέσα από την επιχείρηση και θέλουν μια αξιοπρεπή περίθαλψη για την οικογένειά τους. Είναι, λοιπόν, μια μεγάλη πρόκληση σήμερα να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που δημιουργούνται.