Αυξάνεται η χρήση του διαδικτύου σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με την νέα έκδοση της Πανελλαδικής Έρευνας “Focus on Tech Life”, οι Έλληνες γίνονται όλο και περισσότερο “tech savvy”.
Η έρευνα καταδεικνύει τον ολοένα και σημαινόμενο ρόλο του διαδικτύου στις ζωές μας, καθώς η συμμετοχή των νεαρών ηλικιών είναι σχεδόν καθολική, ενώ αυξάνονται και ηλεκτρονικές αγορές.
Η χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα το 2022:
– Η χρήση internet στον γενικό πληθυσμό 13-74 χρόνων έφτασε στο 95% κάνοντας το internet έναν “καθολικό κόσμο”.
– Τα τελευταία τρία χρόνια—μέσα στις συνθήκες covid / lockdowns—απογειώνεται η χρήση του διαδικτύου με θεαματική άνοδο στις ηλικίες πάνω από 55 χρόνων, με έμφαση στην “silver age” των 65-74.
– Από το κινητό τους τηλέφωνο συνδέονται στο internet 9 στους 10 Έλληνες.
– Το 80%του ελληνικού κοινού είναι χρήστες των Social Media … και οι γυναίκες έχουν μικρό προβάδισμα στην ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (81% των γυναικών και 79% των ανδρών).
– Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει 2 στους 3 (67%) Έλληνες (τελευταίους 6 μήνες).
– Τις ηλεκτρονικές αγορές επιλέγουν περισσότερο οι ηλικίες 18-54.
– Αντίστοιχα καθολική είναι η χρήση internet και στα μικρά παιδιά 7-12 χρόνων, ενώ η χρήση ξεκινά από ακόμα μικρότερη ηλικία με το 5-6 χρόνων να παρουσιάζει διείσδυση 74%. Σχεδόν καθολική είναι η χρήση στις ηλικίες 7-9 ετών (91%) και στις μεγαλύτερες 10+ ετών (96%).