Εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα της Προκήρυξης 3E/2021 (ΦΕΚ.23/29.4.2021, Τεύχος Προκηρύξεων Α.Σ.Ε.Π.) για την πλήρωση, μεταξύ άλλων, μίας (1) θέσης Ειδικού Επιστημονικού και Τεχνικού Προσωπικού, στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (Ε.Κ.Κ.Ε) [Γενική Γραμματεία Έρευνας και Καινοτομίας – Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων], με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, στο γνωστικό αντικείμενο «Συστημάτων Πληροφόρησης/Διαχείρισης Ψηφιακής Πληροφορίας» (Κωδικός Θέσης: 10027).
Στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. (www.asep.gr) έχουν αναρτηθεί οι πίνακες προσληπτέου, αναπληρωματικών, καθώς και ο πίνακας αποκλειομένων της αξιολόγησης για τυπικούς λόγους.
Διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι περιλαμβανόμενοι στον πίνακα αποκλειομένων της αξιολόγησης για τυπικούς λόγους εμφανίζονται μόνο με τον αριθμό μητρώου (Α.Μ.) υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται στην ηλεκτρονική τους αίτηση.
Ενστάσεις κατά των ανωτέρω προσωρινών πινάκων υποβάλλονται στο Α.Σ.Ε.Π. από την 10η Μαρτίου 2022, ημέρα Πέμπτη ώρα 8:00 έως και την 21η Μαρτίου 2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00 αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτες → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες → Είσοδος Μέλους → Επιλογή → ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ.
Οι οριστικοί πίνακες θα προκύψουν μετά την εκδίκαση τυχόν ενστάσεων.
Επισημαίνεται ότι ενστάσεις επιτρέπονται μόνο για λόγους νομιμότητας της διαδικασίας και όχι για την ‘’επί της ουσίας’’ κρίση της οικείας επιτροπής αξιολόγησης.
Προς διευκόλυνση των υποψηφίων:
Οδηγός εύρεσης (Α.Μ.) υποψηφίου.
Εγχειρίδιο υποβολής ηλεκτρονικών ενστάσεων με αναλυτικές οδηγίες χρήσης.
Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του Α.Σ.Ε.Π. ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 – Επιλογή 4), τις εργάσιμες ημέρες και κατά τις ώρες 8:00 μέχρι 14:00.