Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος προκηρύσσει, σύμφωνα με το άρθρο 3 του Κανονισμού Εργασίας της, την κάλυψη, μέσω αξιολόγησης και επιλογής, 46 θέσεων εισαγωγικού επιπέδου πτυχιούχων Πανεπιστημιακού ή Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης (4ετής φοίτησης) εκπαιδευτικού ιδρύματος της ημεδαπής ή νόμιμα αναγνωρισμένου της αλλοδαπής, για την κάλυψη αναγκών των Μονάδων του Δικτύου Καταστημάτων της.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος:
“Στην Εθνική Τράπεζα, στόχος μας είναι να εξελισσόμαστε και να δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες μας, με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών τους και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης. Γι’ αυτό πάντα προτεραιότητά μας είναι οι άνθρωποί μας, που το κάνουν αυτό πραγματικότητα.
Στο πλαίσιο αυτό, αναζητούμε 46 καινούρια, ταλαντούχα μέλη, για να ενισχύσουμε το προσωπικό του Δικτύου καταστημάτων μας!
Ερχόμενοι στην Εθνική μας ομάδα, θα είστε αναπόσπαστο μέρος της καθοδήγησης και υποστήριξης των πελατών μας, προκειμένου να βρουν τις κατάλληλες λύσεις και να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους, βοηθώντας παράλληλα στη συνεχή βελτίωση της τραπεζικής τους εμπειρίας!
Οι θέσεις με μια ματιά:
Οι θέσεις αφορούν στα καταστήματα της Περιφέρειας Αττικής, Πάτμου, Μήλου, Νάξου, Λεωνιδίου, Γυθείου, Μαντουδίου, Σκοπέλου, Ληξουρίου και Ίου.
Αναζητούμε δυναμικούς και ενθουσιώδεις συνεργάτες που θα στελεχώσουν τα καταστήματά μας και θα προσφέρουν τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία στους πελάτες μας!
Προσόντα:
Πτυχίο ΑΕΙ, Bachelor
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (Β2)
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
Επικοινωνιακές ικανότητες και δεξιότητες πωλήσεων.
Στην Εθνική Τράπεζα, οι πελάτες μας βρίσκονται στο επίκεντρο όλων των υπηρεσιών μας. Επειδή το πρώτο σημείο επαφής μαζί τους είναι τα καταστήματά μας, ο ρόλος σας θα είναι πελατοκεντρικός, με δέσμευση στην παροχή εξαιρετικών και άμεσων υπηρεσιών προς κάθε πελάτη.
Οι βασικές αρμοδιότητές σας θα είναι:
Επικοινωνία με πελάτες, κατανόηση των αναγκών τους και δημιουργία προτάσεων με τις καλύτερες λύσεις, ειδικά διαμορφωμένες για αυτούς.
Παρουσίαση των προϊόντων της τράπεζας και του φάσματος των υπηρεσιών που μπορούμε να προσφέρουμε.
Εντοπισμό ευκαιριών για υποστήριξη πελατών, με απλά χρηματοοικονομικά προϊόντα και συνεργασία με άλλες ομάδες για την παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας πελατών.
Εξυπηρέτηση γενικών τραπεζικών αιτημάτων και εργασιών.
Ανάπτυξη πελατολογίου.
Επίτευξη πωλήσεων και στόχων της τράπεζας.
Δεξιότητες που απαιτούνται:
Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και ενσυναίσθησης , και δυνατότητα χρήσης διαφορετικών στυλ επικοινωνίας για μια πιο προσωπική προσέγγιση.
Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση των πελατών μας με πελατοκεντρική αντίληψη.
Ικανότητα εκπαίδευσης των πελατών μας σε μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών.
Άριστες δεξιότητες ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων και ικανότητα να συνεργάζεστε ως μέρος μιας ομάδας.
Ικανότητα να εργάζεστε αποτελεσματικά υπό πίεση και να έχετε την προθυμία και αποφασιστικότητα να βελτιώνετε συνεχώς την εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Ικανότητα ανάπτυξης νέων δεξιοτήτων, προσαρμογής και αλλαγής που να ανταποκρίνεται στις επιχειρηματικές ανάγκες και προτεραιότητες.
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία.
Τί προσφέρουμε:
Οι άνθρωποί μας έχουν πάντα τη μεγαλύτερη αξία, γι’ αυτό στην Εθνική μας Τράπεζα:
θα αποτελείτε μέρος ενός φιλικού εργασιακού περιβάλλοντος, που υποστηρίζει τον διάλογο, την εμπιστοσύνη και την ανάπτυξη
θα έχετε πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια soft & hard skills
θα λαμβάνετε ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
θα απολαμβάνετε ευνοϊκούς όρους σε προϊόντα και υπηρεσίες της τράπεζας
και πάνω απ’ όλα θα εργάζεστε σε έναν από τους κορυφαίους εργοδότες της Ελλάδας, όπου με οδηγό τις αξίες μας, όλοι μαζί δημιουργούμε μέλλον!
Για να μάθετε περισσότερα για τους όρους και προϋποθέσεις συμμετοχής και να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για μία από τις 46 θέσεις εργασίας, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο.