Η επανεκκίνηση του Τουρισμού από την Γερμανία ήταν επιτυχής και οι πρώτοι 12.000 παραθεριστές της TUI απολαμβάνουν ήδη τις διακοπές τους κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Μετά από μήνες ακινησίας, οι πρώτες 23 πτήσεις TUI προσγειώθηκαν ξανά στην Κρήτη, τη Ρόδο, την Κέρκυρα, την Κω και τη χερσόνησο της Πελοποννήσου το περασμένο Σαββατοκύριακο.
«Η λαχτάρα για ελληνική φιλοξενία είναι πολύ μεγαλύτερη από το αναμενόμενο. Οι κρατήσεις μας για την Ελλάδα έχουν αυξηθεί εκθετικά τις τελευταίες ημέρες. Για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση, αυξήσαμε και πάλι την προσφορά μας για τους ηλιόλουστους προορισμούς, σε σύντομο χρονικό διάστημα και ξεκινήσαμε έξι επιπλέον πτήσεις από το Ντίσελντορφ, τη Φρανκφούρτη, το Ανόβερο και τη Στουτγάρδη μόνο για την Κρήτη», λέει ο Marek Andryszak, διευθύνων σύμβουλος της TUI Germany. Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο, η εταιρία θα δρομολογήσει περισσότερες από 50 πτήσεις από τη Γερμανία στην Ελλάδα συμφωνα με το money-tourism.gr.
Η Κρήτη είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς για τους επισκέπτες της TUI και προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα καθημερινών πτήσεων από την αεροπορική εταιρεία TUI fly του Ομίλου.
Η Κως, η Ρόδος, η Κέρκυρα και ο Άραξος στην Πελοπόννησο είναι επίσης σημαντικοί προορισμοί. Η εταιρία φέρνει τους περισσότερους Γερμανούς παραθεριστές στην Ελλάδα, επειδή ο ηγέτης του κλάδου έχει την πιο εκτεταμένη γκάμα για τον προορισμό, με περισσότερα από 4.500 ξενοδοχεία σε 24 ελληνικές περιοχές στην ηπειρωτική χώρα και τα νησιά.
Τα best-seller στην Ελλάδα είναι τα έξι κλαμπ Robinson και Magic Life, ειδικά το ολοκαίνουργιο Robinson Ierapetra, 150.000 τετραγωνικών μέτρων σε μια μοναδική παραλία στην νότια ακτή της Κρήτης. Τα περίπου 40 επώνυμα ξενοδοχεία από TUI Blue, TUI Kids Club και TUI Suneo, καθώς και τα ξενοδοχεία των αλυσίδων Grecotel και Atlantica είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους παραθεριστές.Τα σχόλια από τους πρώτους παραθεριστές στην Ελλάδα είναι σταθερά θετικά.
Η Ελλάδα εντυπωσίασε ήδη το περασμένο Καλοκαίρι με τα υψηλά πρότυπα υγείας και τις συνεκτικές ιδέες υγιεινής. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία ετοιμάστηκε και πάλι εντατικά φέτος για να προσφέρει ασφαλείς και υπεύθυνες διακοπές. Οι ελληνικές αρχές βελτιστοποίησαν επίσης την έννοια της πρόληψης.