Tις πρώτες δράσεις προβολής του στην Ευρώπη για το έτος 2023, πραγματοποίησε ο δήμος Ρεθύμνης όπου και παρουσιάστηκε ως τουριστικός προορισμός με συγκεκριμένες προτάσεις και απεριόριστες δυνατότητες.
Στο πλαίσιο της νέας πρότασης «CHOOSE CRETE», ο δήμος παρουσιάστηκε στο Μόναχο, στην Βιέννη και στη Βαρσοβία, σχετικά με τις υφιστάμενες δυνατότητες του, ως βιώσιμος προορισμός με προοπτικές συνεργασιών για αθλητικά και γαμήλια θεματικά πακέτα.
Η παρουσίαση έγινε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, με άλλους δήμους της Κρήτης και με την αρωγή της ελληνικής Ομογένειας και των ελληνικών προξενείων.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, ο βιώσιμος τουρισμός, με σεβασμό στις ανάγκες της εποχής μας και τις απαιτήσεις του σημερινού ταξιδιώτη, χρειάζεται επανακαθορισμό των σχέσεων με τις αγορές και επαναδιατύπωση της προσφοράς υπηρεσιών. Επισημαίνει δε ότι «μπορεί οι Ευρωπαίοι επισκέπτες μας να γνωρίζουν την Ελλάδα, όμως μπαίνουν νέα δεδομένα στην μεταξύ μας σχέση, χρειάζεται συνεχής ανανέωση στο προϊόν που διαπραγματευόμαστε, με βάση την Πράσινη Ανάπτυξη και τις ποικίλες νέες εμπειρίες που εμπλουτίζουν το συνολικό πακέτο των διακοπών». Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος, αρμόδια για την τουριστική ανάπτυξη, Πέπη Μπιρλιράκη, αναφέρει πως τα δεδομένα πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου «δηλαδή η ομορφιά του τόπου και της φιλοξενίας των ανθρώπων του, που αυτόματα συμπεριλαμβάνουν πλούσια ιστορία και γευστική γαστρονομία, μπορούν να προσθέσουν στην εμπειρική αλυσίδα τους όλων των ειδών επιθυμίες και δράσεις κάθε ενδιαφέροντος. Κάποιες έχουν ήδη εξελιχθεί ως προς τις ειδικές υπηρεσίες που χρειάζονται, όπως είναι οι υπηρεσίες πολυτελών εκδηλώσεων που αφορούν ομάδες ειδικών ενδιαφερόντων , οικογένειες, επιχειρήσεις κλπ.».
Επίσης η δημοτική αρχή του Ρεθύμνου προωθεί ακόμη έναν τομέα – τις αθλητικές δραστηριότητες και κάθε είδους σπορ. Για το λόγο αυτό άλλωστε, ο δήμος προσπαθεί με κάθε μέσο, όπως αναφέρει η κα Μπιρλιράκη, να ενημερώσει στους τουριστικούς οργανισμούς στο εξωτερικό, για τα οφέλη που μπορούν να έχουν, προβάλλοντας και προωθώντας τις θεματικές δυνατότητες στους πελάτες τους.
Ο δήμος σύμφωνα με τον προγραμματισμό του, θα συνεχίσει τα ταξίδια σε 3 ηπείρους και την προσπάθεια επικοινωνίας των τουριστικών προϊόντων με νέες αγορές, που θα δώσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης στα οικονομικά οφέλη και θα συμπληρώσουν, σύμφωνα με του αρμόδιους, σταδιακά την ροή επισκεψιμότητας, αγγίζοντας το στόχο για 12 μήνες τουρισμό.