Μετατόπιση τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο παρουσιάζει εφέτος η παραδοσιακή περίοδος αιχμής των κρατήσεων του Ιανουαρίου, με δημοφιλείς επιλογές να παραμένουν οι νησιωτικοί προορισμοί, ανάμεσά τους και τα ελληνικά νησιά, σύμφωνα με την Equator Learning.
Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από έρευνα της πλατφόρμας κατάρτισης, η οποία εξέτασε περισσότερους από 350 υπαλλήλους ταξιδιωτικών πρακτορείων και διοργανωτών ταξιδιών “πρώτης γραμμής” σχετικά με τις τάσεις των κρατήσεων, τις θέσεις εργασίας και την κατάρτιση.
Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση FrontLine Findings, το 46% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η περίοδος αιχμής των κρατήσεων θα είναι στο τέλος αυτού του μήνα, ενώ το 19% ανέφερε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο ως την κύρια περίοδο για την πραγματοποίηση πωλήσεων.
Τα δύο πέμπτα (41%) πίστευαν ότι τα διεθνή ταξίδια θα ανακάμψουν το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ενώ παρόμοιο ποσοστό (39%) επισήμανε το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Οι κρατήσεις για πολυτελή ταξίδια και κρουαζιέρες αυξάνονται επίσης, αντανακλώντας “τη συσσωρευμένη αγοραστική δύναμη και την επιθυμία για εμπειρίες “ταξιδιού ζωής””, δήλωσε η Equator.
Οι προορισμοί της Νότιας Ευρώπης παραμένουν δημοφιλείς, ενώ σε ορισμένες περιοχές μακρινών αποστάσεων παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση, όπως η Καραϊβική, η Βόρεια Αμερική και η Μέση Ανατολή, ιδίως το Ντουμπάι.
Η Νοτιοανατολική Ασία συνέχισε να “υποφέρει” από τις επιπτώσεις των αυστηρότερων ταξιδιωτικών περιορισμών, ενώ η Αυστραλία επωφελείται τώρα από το άνοιγμα των συν όρων της στους επισκέπτες.
Ο Ian Dockreay, διευθύνων σύμβουλος της Equator Learning, δήλωσε: “Είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε πώς τα μοντέλα κρατήσεων εξελίσσονται τόσο γρήγορα τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς τα κρούσματα κορωνοϊού σε όλο τον κόσμο αυξομειώνονται”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, νησιωτικοί προορισμοί όπως οι Βαλεαρίδες, τα Κανάρια νησιά, η Καραϊβική, ο Μαυρίκιος, οι Μαλδίβες, η Μάλτα και τα ελληνικά νησιά είναι πολύ δημοφιλείς, καθώς οι ταξιδιώτες θεωρούν αυτούς τους προορισμούς ως “ασφαλέστερους” λόγω του μικρότερου πληθυσμού τους και της πιθανής ικανότητάς τους να περιορίσουν τον ιό.
“Με περισσότερο προσωπικό να επιστρέφει στο κανονικό ωράριο εργασίας, υψηλότερες τιμές κρατήσεων και αυξανόμενο όγκο πωλήσεων, καθώς και τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων να βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα των ταξιδιωτών, μπορούμε όλοι να αισθανόμαστε πιο αισιόδοξοι”, υπογραμμίζει ο Ian Dockreay.
Η έρευνα αντικατοπτρίζει, επίσης, τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν οι συνθήκες εργασίας για το προσωπικό “πρώτης γραμμής”. Σύμφωνα με αυτή, μόνο το 10% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αναζητούν εργασία, ενώ το 78% εργάζεται κανονικά. Το ένα τρίτο όσων εργάζονται κανονικά σε γραφείο εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι.
Σχεδόν οι μισοί (44%) αφιερώνουν από μία έως τρεις ώρες την εβδομάδα για να βελτιώσουν τις γνώσεις τους μέσω κάποιου προγράμματος κατάρτισης, ενώ σχεδόν το 20% αφιερώνει περισσότερες από τρεις ώρες την εβδομάδα.
Τα διαδικτυακά σεμινάρια παρουσίασαν μικρή μείωση, αλλά παρέμειναν δημοφιλή.
Πηγή: money-tourism.gr