Συνεχίζεται το σκληρό πρέσινγκ του ΣΥΡΙΖΑ προς την κυβέρνησης και προσωπικά στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, με αιχμή τη συνεχιζόμενη άρνηση να δοθούν στη δημοσιότητα τα αναλυτικά στοιχεία σχετικά με την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».
Αναλυτικό κατάλογο με τα ακριβή ποσά που δόθηκαν στα ΜΜΕ, στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας για τον κορονοϊό, ζητά -με ερώτησή του προς τον πρωθυπουργό- ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ενώ στο θέμα παρενέβη και το Δ.Σ της ΕΣΗΕΑ, με επιστολή προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Στέλιο Πέτσα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος δια στόματος του Αλέξη Χαρίτση τονίζει ότι η ευθύνη βαραίνει προσωπικά τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη, έδωσε στη δημοσιότητα νέο βίντεο, σχετικά με την αδιαφανή χρηματοδότηση των Μέσων Ενημέρωσης από την κυβέρνηση.
Να σημειωθεί ότι το «Μωυσής» χρησιμοποιείται ειρωνικά, καθώς πριν λίγες μέρες ο εκδότης της εφημερίδας «Φιλελεύθερος» χαρακτήρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη… «νέο Μωυσή». Διαβάστε το σχετικό απόσπασμα:
«Έπειτα από μία δεκαετία χαμένων αναζητήσεων στον κόσμο των εθνικών και κομματικών ψευδαισθήσεων, είναι καιρός να βρούμε τον δρόμο μας. Όχι ότι θα είναι εύκολο. Αλλά είναι από αυτές τις στιγμές που “γράφεται ιστορία”, που οι μελλοντικές γενιές θα την εισπράξουν ως μια “βαριά κληρονομιά”. Οι Εβραίοι χρειάστηκε να περάσουν την Ερυθρά θάλασσα για να ξεφύγουν από τους Αιγύπτιους. Ο Κυριάκος καλείται ως νέος Μωυσής να βρει λύσεις εκεί που οι άλλοι βρίσκουν αδιέξοδα και να οδηγήσει έτσι έναν τυραννισμένο λαό στην γη της επαγγελίας. Έναν λαό όμως που είναι πλέον έτοιμος για την “Έξοδο”. Σε αντίθεση με τον πολιτικό κόσμο, αυτός ο λαός έδειξε στις δύο τελευταίες κρίσεις ότι είναι πολύ πιο ώριμος απ’ ότι τον θεωρούν και ότι οι αποτυχημένες επιλογές της τελευταίας εικοσαετίας τον έχουν διδάξει».
Δείτε το σχετικό βίντεο: