Ο Gian Andrea Garancini μιλά αποκλειστικά στο Voucher Ergasia για το Ηράκλειο και το στρατηγικό σχέδιο τουρισμού που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.
Ο αντιδήμαρχος Ηρακλείου, υπεύθυνος τουρισμού, μιλά για όλα όσα έχουν γίνει έως τώρα για να γίνει η πόλη ένα ελκυστικό μέρος για τους τουρίστες.
Πιο αναλυτικά:
> Το στρατηγικό σχέδιο για να γίνει ξανά το Ηράκλειο η νούμερα ένα επιλογή των τουριστών
> Τα σχέδια για τον χειμερινό τουρισμό
> Τα προβλήματα με το αεροδρόμιο Ηρακλείου
> Οι ενδείξεις για τον τουρισμό στην πόλη το 2019.
“Επρεπε να κάνουμε τους Ηρακλειώτες να αγαπάνε την πόλη τους”
«Από τη στιγμή που όλα είναι στο Ηράκλειο, λιμάνι και αεροδρόμιο, πολλοί έλεγαν πως δεν χρειάζεται να γίνει τίποτα. Ο κόσμος ερχόταν στο Ηράκλειο, αλλά πώς ερχόταν; Εκανε μία επιπόλαιη βόλτα, χωρίς περιεχόμενο. Το 2014-15 το Ηράκλειο κατέγραψε το χαμηλότερο αριθμό επισκεπτών της σύγχρονης ιστορίας του. Θέλαμε λοιπόν να γίνει το Ηράκλειο πόλη-προορισμός, έπρεπε να φτιάξουμε ένα στρατηγικό σχέδιο τουρισμού. Επρεπε να αρχίσουμε από τους Ηρακλειώτες, να αγαπήσουν την πόλη τους και να είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές».
“Μία πόλη που θες να ζεις τότε είναι μια πόλη που θες να δεις”
«Το Ηράκλειο είναι η πόλη των κρυμμένων θησαυρών, δεν είναι μόνο ο ήλιος και η θάλασσα. Είναι η πόλη των 5+1 πολιτισμών. Προσπαθούμε να αναδείξουμε αυτή τη συγχρονη κληρονομιά με σύγχρονα στρατηγικά σχέδια. Και έχουμε καταφέρει πολλά. Το 2017 το Ηράκλειο αναδέχθηκε ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης και το 2018 έχει διασφαλίσει τη θέση του στις 100 πόλεις του κόσμου σε πολυπροορισμό. Ολα αυτά είναι η αρχή. Εμείς συνεχίζουμε τη δουλειά μας ανεξάρτητα από παρατάξεις και κόμματα. Μία πόλη που θες να ζεις τότε είναι μια πόλη που θες να δεις».
«Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί και στον χειμερινό τουρισμό»
«Υπάρχουν ενδείξεις που αλλάζουν την έννοια του χειμερινού τουρισμού. Ηταν μία κακή συνήθεια να ανοίγουν τα ξενοδοχεία την περίοδο του Πάσχα και να κλείνουν Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο. Και εδώ χρειάζεται μία διαφορετική προσπάθεια και επιχειρηματίες με όραμα. Πρέπει να καταλάβουν ότι η Κρήτη είναι ανταγωνιστική και στον χειμερινό τουρισμό. Πρέπει να γίνουν συνεργασίες σε πολλά επίπεδα για να πετύχει ο χειμερινός τουρισμός. Λείπουν οι ανταγωνιστικές, σε επίπεδο τιμής, πτήσεις. Πιο εύκολα μπορεί κάποιος να πάει το χειμώνα αλλού παρά στην Κρήτη».
ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ VIDEO TOY VOUCHER ERGASIA ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ GIAN ANDREA GARANCINI: