voucherergasia.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα

    Καιρός: Καταιγίδες, κεραυνοί και χαλάζι μέχρι το Σάββατο!

    Παγώνη: Για μισή ώρα παραμένει ο κορωνοϊός στο ασανσερ, αν κάποιος φτερνιστεί

    Ασανσέρ: Αντίστροφη μέτρηση για την καταγραφή τους – Ένας στους δύο ανελκυστήρες χωρίς πιστοποίηση

    Προ των πυλών τα «τέλη κυκλοφορίας με το μήνα» χωρίς πέναλτι

    Τι ποινές ισχύουν για όσους οδηγούν χωρίς δίπλωμα με τον νέο ΚΟΚ

    Δωρεάν σπιρομέτρηση σε καπνιστές για έγκαιρη διάγνωση ΧΑΠ

  • Εκπαίδευση
    Το ΕΚΠΑ στα κορυφαία Πανεπιστήμια παγκοσμίως σε τρεις διεθνείς κατατάξεις

    Το ΕΚΠΑ στα κορυφαία Πανεπιστήμια παγκοσμίως σε τρεις διεθνείς κατατάξεις

    Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τη μετάβαση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους

    Πανελλαδικές: Tην Πέμπτη, 27 Ιουλίου, οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ

    Πανελλαδικές 2025: Στις 26 Ιουνίου η ανακοίνωση των βαθμολογιών

    Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Μέχρι τη Δευτέρα 30 Ιουνίου η δυνατότητα δημιουργίας κωδικού για υποβολή Μηχανογραφικού

  • Θέσεις εργασίας
    ΑΣΕΠ: 10Κ/2022 – Έκδοση Οριστικών Αποτελεσμάτων ΔΕ, ΥΕ

    Πρεμιέρα του ηλεκτρονικού γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ

    ΑΣΕΠ: Δείτε 73 νέες θέσεις εργασίας για εκπαιδευτικούς

    ΑΣΕΠ: Αρχίζει η διαδικασία εξέτασης του 2ου γραπτού πανελλήνιου διαγωνισμού-Τα SOS που πρέπει να γνωρίζετε

    ΑΣΕΠ 5Ε/2021: Εκδόθηκαν οι προσωρινοί πίνακες

    ΑΣΕΠ 1ΓΤ/2024: Εκδόθηκαν οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων

    ΑΣΕΠ 2ΠΔΑ/2025 και 3ΠΔΑ/2025: Εκδόθηκαν οι βαθμολογίες της γραπτής ηλεκτρονικής εξέτασης

    ΑΣΕΠ 1Γ/2025: Οδηγίες συμμετοχής για το 2ο γραπτό διαγωνισμό

  • Οικονομία
    ΕΦΚΑ: Πληρώνει σήμερα 17.757 ασφαλισμένους – Σε ποιους επιστρέφονται εισφορές

    ΕΦΚΑ: Ποια χρέη παραγράφονται αυτόματα – Πώς να κάνετε την αίτηση

    Νέο επίδομα ανεργίας: Ποια αλλαγές έρχονται

    ΔΥΠΑ – ΕΦΚΑ: Αυτές θα είναι οι πληρωμές από 23 έως 27 Ιουνίου

    e-ΕΦΚΑ: Avatar θα απαντά στις ερωτήσεις των ασφαλισμένων – Τι δείχνουν τα τελευταία στοιχεία για τις εκκρεμείς συντάξεις

    ΕΦΚΑ: Ποιες οφειλές διαγράφονται αυτόματα – Υπό ποιες προϋποθέσεις

    Ακρίβεια: Κοτόπουλο και γαλοπούλα «πετούν» ψηλά στις τιμές – Τι πληρώνει σήμερα ο καταναλωτής

    Ακρίβεια: Κοτόπουλο και γαλοπούλα «πετούν» ψηλά στις τιμές – Τι πληρώνει σήμερα ο καταναλωτής

  • Εργασιακά
    Νέο επίδομα ανεργίας: Ποια αλλαγές έρχονται

    ΔΥΠΑ – ΕΦΚΑ: Αυτές θα είναι οι πληρωμές από 23 έως 27 Ιουνίου

    ΔΥΠΑ: 143 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής τον Φεβρουάριο

    ΔΥΠΑ: Έναρξη επιλογής προγραμμάτων κατάρτισης ανέργων δικαιούχων Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος και αστέγων

    ΔΥΠΑ: Ανασύνταξη πίνακα τοποθετήσεων ως προς τις θέσεις με κωδικό 213 και 217 της κατηγορίας Tριτέκνων ΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στο δημόσιο τομέα

    ΔΥΠΑ: 741.006 εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Μάϊο, μείωση κατά 6,8% σε σχέση με πέρυσι – Πώς διαμορφώνονται τα στατιστικά στοιχεία (Πίνακες)

    Οι νέοι μισθοί για 153.240 ένστολους – Αναλυτικοί πίνακες και ποσά

  • VOUCHER
    Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Ποια ΑΦΜ μπορούν να υποβάλουν αίτηση σήμερα και αύριο

    Βρεφονηπιακοί σταθμοί ΔΥΠΑ: Παράταση υποβολής αιτήσεων μέχρι την Κυριακή

    ΔΥΠΑ: Μέχρι την Κυριακή οι αιτήσεις για τους 27 βρεφονηπιακούς σταθμούς

    Βρεφονηπιακοί σταθμοί ΔΥΠΑ: Τέλος χρόνου για τις αιτήσεις

    Voucher 800 ευρώ για 2500 παιδιά – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

    Κοινωνικός τουρισμός: Tα τελικά αποτελέσματα για το voucher

    ΔΥΠΑ – Κοινωνικός Τουρισμός: Πάνω από 26.870 voucher ενεργοποιήθηκαν τον Ιούνιο

  • Πολιτική
    Π. Μαρινάκης: “Τριπλάσιοι ρυθμοί ανάπτυξης για την Ελλάδα σε σχέση με την Ευρωζώνη”

    Π. Μαρινάκης: Θα τοποθετηθούμε για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ όταν έχουμε εικόνα

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Παραπλανητικό το δημοσίευμα σχετικά με έξοδα μετακίνησης ελεγκτών του Οργανισμού

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Δικογραφία για Μάκη Βορίδη και Λευτέρη Αυγενάκη διαβίβασε η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία στη Βουλή

    Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

    Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

    Υπ. Υγείας: Διαθέσιμοι πλέον οι προσωπικοί παιδίατροι για περισσότερα από 500.000 παιδιά

    Υπ. Υγείας: Διαθέσιμοι πλέον οι προσωπικοί παιδίατροι για περισσότερα από 500.000 παιδιά

  • Εκλογές
    Μαρινάκης: Η κυβέρνηση θα συνεργαστεί με όλους τους εκλεγμένους αξιωματούχους

    Μαρινάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές σε ένα γύρο

    Εκλογές 2023: Εκτός το κόμμα της Λατινοπούλου μετά την προσφυγή Μπογδάνου

    Υπουργείο Εσωτερικών: Ξεκίνησε η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων

    Μεγάλες αλλαγές στις αυτοδιοικητικές εκλογές ετοιμάζει η κυβέρνηση – Καταργείται ο Β’ γύρος, εισάγεται ηλεκτρονική ψηφοφορία

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Πρώτος o Ανδρουλάκης, δεύτερος ο Δούκας

    Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Συγχαρητήρια του Χάρη Δούκα στον Νίκο Ανδρουλάκη για την επικράτησή του

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων
voucherergasia.gr
Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρχική Χωρίς κατηγορία

Eιδικό νομοσχέδιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

από NEWS ROOM
29/01/2023
σε Χωρίς κατηγορία

104
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι ειδικοί υποστηρίζουν εδώ και χρόνια ότι η συνεργασία οικογένειας, σχολείου και ειδικών είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση των φαινομένων του σχολικού εκφοβισμού. Στόχος πρέπει να είναι, όπως υποστηρίζουν, η πρόληψη τέτοιων καταστάσεων, αλλά αν δεν είναι εφικτό, τότε πρέπει να γίνεται έγκαιρη παρέμβαση. Για την Αγγελική Ρουμελιώτου που είναι επιμελήτρια ανηλίκων και κοινωνική λειτουργός, το ζητούμενο είναι η κοινωνία και η πολιτεία να προλαμβάνουν πρωτογενώς «εκεί που όλα κυλούν ακόμη ανέφελα, στον ευρύ πληθυσμό των σχολείων αλλά και της τοπικής κοινωνίας». Η δρ Αντωνία Τόρρενς, εκπαιδευτική ψυχολόγος, λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι μέσω της πλατφόρμας Live without Bullying για την οποία είναι υπεύθυνη, «έχουμε αναφορές για πρώτη φορά και για παιδιά νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Αυτά τα φαινόμενα ήταν πολύ πιο σπάνια στο παρελθόν».

Από την πλευρά της η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η πρόληψη και η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο Παιδείας. Σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε αναλάβει πολλαπλές, αλληλοσυμπληρούμενες πρωτοβουλίες, με άμεσα και πιο μακροχρόνια αποτελέσματα. Προχωρήσαμε σε πρόσληψη διπλάσιων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών (από 1.600 το 2019, 3.200 το 2022), θεσμοθετήσαμε το Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, ενδυναμώσαμε υποστηρικτικούς φορείς όπως τα ΚΕΔΑΣΥ, έχουμε αναπτύξει συνεργασίες και διενεργήσει επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε σχετικά θέματα».

Και προσθέτει: «Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε και να εμβαθύνουμε τις δράσεις μας για την αντιμετώπιση του φαινομένου, εισάγοντας ένα ειδικό, στοχευμένο νομοσχέδιο για την προώθηση θετικών προτύπων σχέσεων εντός της σχολικής κοινότητας. Ενδεικτικά, με αυτό δημιουργούνται ομάδες δράσεις για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας, αναπτύσσεται πλατφόρμα για την αναφορά περιστατικών βίας ακόμη και ανώνυμα. Πραγματοποιούμε, επιπλέον, συστηματικά επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε αυτή την κατεύθυνση. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό, στεκόμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, ώστε κανένα να μη νιώθει μόνο. Σπάμε τη σιωπή, ζούμε αρμονικά μαζί».

Η κατάσταση επιδεινώνεται

ΣχετικαΑρθρα

Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

Υπουργείο Εργασίας: Αυτές είναι οι βασικές προτεραιότητες – Τι είπε η Κεραμέως για τις δράσεις της ΔΥΠΑ

18/06/2025
Κεραμέως: 1.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία σε δήμους

Κεραμέως: 1.000 πρόσθετες θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία σε δήμους

16/06/2025

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα περιστατικά ενδοσχολικής βίας πληθαίνουν ή τουλάχιστον είναι περισσότερα αυτά που γίνονται γνωστά. Τα περισσότερα από αυτά τα περιστατικά λαμβάνουν χώρα μέσα στο σχολείο αλλά κάποια και έξω από αυτό. Καθώς όμως πρόκειται για μαθητές, όπου και αν λαμβάνουν χώρα τα περιστατικά, ο ρόλος του σχολείου είναι κρίσιμος.

«Η ειδοποιός διαφορά που ορίζει τα φαινόμενα αυτά ως σχολικό εκφοβισμό και που τα διαχωρίζει από τις -γνωστές από παλιά- συγκρούσεις εφήβων είναι η συστηματικότητα, η στοχοποίηση χωρίς πρόκληση και η επιθυμία να προκαλέσουν πόνο. Εξελίσσονται είτε ως σωματικές επιθέσεις, είτε ως ψυχολογική-συναισθηματική βία όπου επιστρατεύεται η χρήση απειλών, εκβιασμών, εξύβρισης, συκοφαντίας, εξευτελισμού αλλά μπορεί να λάβει ακόμη και τη μορφή της σεξουαλικής παρενόχλησης. Δεν μπορούμε δε να αγνοήσουμε και μια ακόμη μορφή εκφοβισμού, αυτή της διαδικτυακής παρενόχλησης που είναι επίσης επικίνδυνη, ιδιαίτερα μάλιστα όταν εξελίσσεται σε καθεστώς ανωνυμίας, ομαδικής στοχοποίησης ή μέσω ρητορικών μίσους, ρατσισμού και μισαλλοδοξίας, φαινόμενα που φαίνεται ότι διογκώθηκαν μέσω της κακής χρήσης του διαδικτύου, της ανεξέλεγκτης πρόσβασης, της απουσίας ελεγκτικών μηχανισμών αλλά και της ελλιπούς ψηφιακής γνώσης μιας μεγάλης μερίδας γονέων», σημειώνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Ρουμελιώτου και προσθέτει ότι τα περιστατικά σχολικής βίας πολύ συχνά οδηγούνται και στα εισαγγελικά γραφεία ή στις δικαστικές αίθουσες αφού έχουν ταυτότητα αδικήματος και ποινικά κολάσιμων πράξεων.

Την επιδείνωση της κατάστασης επιβεβαιώνει και η κ. Τόρρενς: «παρατηρούνται εκφοβιστικές συμπεριφορές σε πολύ μικρά παιδιά, σε σύγκριση με το παρελθόν. Έχουμε αναφορές για πρώτη φορά και για παιδιά νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου. Αυτά τα φαινόμενα ήταν πολύ πιο σπάνια στο παρελθόν. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως ανάμεσα σε 41 χώρες, στο ποσοστό των συνολικών μαθητών που έχουν υπάρξει μάρτυρες γεγονότος σχολικού εκφοβισμού σε βάρος συμμαθητή/τριας τους. Πλέον ένας στους τρεις νέους, σύμφωνα με έρευνες, έχουν βιώσει σχολικό ή διαδικτυακό εκφοβισμό».

Η άμεση ανάγκη για παρεμβάσεις και το ειδικό- στοχευμένο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Το ζητούμενο είναι φυσικά σύμφωνα με τους ειδικούς η πρωτογενής πρόληψη αλλά αν αυτό δεν καταστεί εφικτό για μια σειρά από λόγους τότε πρέπει να γίνεται παρέμβαση δευτερογενώς όταν υπάρχει υποψία ότι κάποιες συμπεριφορές μπορεί να οδηγήσουν σε περιστατικά και τριτογενώς όταν συμβεί κάποιο περιστατικό.

«Το μεγάλο ζητούμενο είναι να προλάβουμε. Κυρίως! Με πρωτογενή πρόληψη εκεί που όλα κυλούν ακόμη ανέφελα, στον ευρύ πληθυσμό των σχολείων αλλά και της τοπικής κοινωνίας. Να φτιάξουμε δηλαδή συνθήκες που να προλαβαίνουν τη γένεση αυτών των φαινομένων. Να μην κινητοποιούμε τους μηχανισμούς μόνο για να τα αντιμετωπίσουμε αλλά για να τα προλάβουμε, αφού γνωρίζουμε τους παράγοντες που τα γεννούν. Αυτό σημαίνει δυνατά σχολεία, τολμηρά στο να κατονομάσουν και να διαχειριστούν, στελεχωμένα και δυναμωμένα με εργαλεία. Και επίσης δυνατές κοινωνικές υπηρεσίες στην κοινότητα. Χρειαζόμαστε όμως και δευτερογενή παρέμβαση, εκεί δηλαδή που κάποια παιδιά μάς υποψιάζουν ως υψηλού κινδύνου και πρέπει να γίνουν επανορθωτικές κινήσεις. Να προλάβουμε δηλαδή την εξέλιξη και την εδραίωση τους. Και τριτογενή παρέμβαση τέλος, εκεί δηλαδή που έχουμε περιστατικά ανοικτά και πρέπει να παρέμβουμε μέσα από μια συνεργατική προσέγγιση. Γονείς, μαθητές, σχολείο, κοινότητα, θεσμοί, κέντρα ισχύος οφείλουν να κάθονται όλοι γύρω από το ίδιο τραπέζι όταν πρέπει να χειριστούν την υπόθεση ενός παιδιού», επισημαίνει η κ. Ρουμελιώτου και προσθέτει ότι μια σημαντική έλλειψη που εντοπίζεται είναι η απουσία πρωτόκολλων ενεργειών που θα είναι βασισμένα σε μελέτες, σε επιστημονικά δεδομένα, σε δοκιμασμένα προγράμματα.

Η ολιστική και συνεργατική προσέγγιση των ζητημάτων αυτών είναι και ο στόχος του νέου νομοσχεδίου που αναμένεται να παρουσιάσει το υπουργείο Παιδείας. Όπως για παράδειγμα με την πλατφόρμα για αναφορές περιστατικών βίας με την δυνατότητα και ανώνυμης αναφοράς στην οποία οι μαθητές θα μπορούν να αναφέρουν περιστατικά συμπληρώνοντας την ειδικά διαμορφωμένη φόρμα καταγραφής περιστατικού ανώνυμα ή επώνυμα, ενώ οι γονείς θα μπορούν να αναφέρουν περιστατικά επώνυμα. Θα δοθεί έτσι η δυνατότητα σε περισσότερα θύματα σχολικού εκφοβισμού να μιλήσουν και να υποστηριχθούν. Θα απαιτείται η σύνδεση με κωδικούς Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (για μαθητές) ή Taxis (για γονείς).

«Επειδή όπως γνωρίζουμε είναι πολύ δύσκολο ειδικά για τα παιδιά -για μία σειρά λόγων- να μιλήσουν εύκολα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, χρειάζεται εξειδικευμένη γνώση και προσέγγιση των ατόμων που θα κληθούν να τα υποστηρίξουν. Δεν είναι λοιπόν τόσο απλό να τους πούμε: «μίλα και θα βρεθεί λύση». Φυσικά αυτό ισχύει, με την προϋπόθεση όμως ότι ο/η ακροατής/τρια και πιθανός υποστηρικτής θα εφαρμόσει κάποιες βασικές αρχές επικοινωνίας με το παιδί, γιατί διαφορετικά μπορεί άθελά του να επιδεινώσει την κατάσταση», εξηγεί η Αντωνία Τόρρενς.

Η πλατφόρμα θα περιέχει επίσης πρωτόκολλα διαχείρισης περιστατικών, καλές πρακτικές, καθώς και στοχευμένο ενημερωτικό υλικό προς ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, τους γονείς και το ευρύτερο κοινό, λειτουργώντας έτσι ως κεντρικός ψηφιακός κόμβος του ΥΠΑΙΘ κατά της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού.

Κρίσιμη είναι ακόμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την οποία το νέο νομοσχέδιο προβλέπει ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) θα αναπτύξει νέο και εμπλουτισμένο υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Άμεσος στόχος είναι η επιμόρφωση των Ομάδων Δράσης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Υπεύθυνων Αντιμετώπισης της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού των σχολικών μονάδων μέσα στο πρώτο έτος λειτουργίας του προγράμματος.

«Το νέο νομοσχέδιο προβλέπει μία σειρά πολύ αξιόλογων δράσεων. Πιστεύω ότι για να μπορέσουμε σταδιακά να αυξήσουμε τις πιθανότητες μείωσης των περιστατικών βίας ανήλικων παιδιών στα σχολεία και στις γειτονιές μας, πρέπει να εφαρμόζουμε ολιστικές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων. Δηλαδή, δεν αρκεί ένας αριθμός παρεμβάσεων μέσα στο σχολείο, στα ίδια τα παιδιά. Χρειάζεται συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πάνω σε διάφορες τεχνικές και εφαρμοσμένες μεθόδους ανθρωποκεντρικής προσέγγισης του εκφοβισμού, χρειάζονται βοήθεια οι γονείς και φυσικά είναι απαραίτητη μία συνεχής και σταθερή πολιτική βούληση που να δημιουργεί την υποδομή για μια τέτοια προσέγγιση. Υπάρχουν εργαλεία και τρόποι», λέει η Αντωνία Τόρρενς που έχει δημιουργήσει τη δράση Live Without Bullying, του ΚΜΟΠ, όπου γίνονται διαδικτυακές εκπαιδεύσεις για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και μία ξεχωριστή εκπαίδευση για τους γονείς. «Παρέχονται δωρεάν, είναι εγκεκριμένες από το Υπουργείο Παιδείας και έχουν βοηθήσει χιλιάδες εκπαιδευτικούς και γονείς σε όλη τη χώρα από το 2016 και μετά», καταλήγει η κ. Τόρρενς.

Ν. Κεραμέως στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: Κανένα παιδί μόνο! Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο Παιδείας

«Κανένα παιδί μόνο! Η πρόληψη και η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο Παιδείας. Σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε αναλάβει πολλαπλές, αλληλοσυμπληρούμενες πρωτοβουλίες, με άμεσα και πιο μακροχρόνια αποτελέσματα. Προχωρήσαμε σε πρόσληψη διπλάσιων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών (από 1.600 το 2019, 3.200 το 2022), θεσμοθετήσαμε το Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, ενδυναμώσαμε υποστηρικτικούς φορείς όπως τα ΚΕΔΑΣΥ, έχουμε αναπτύξει συνεργασίες και διενεργήσει επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε σχετικά θέματα» τονίζει σε δήλωσή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέωνς.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι «με την εισαγωγή εργαστηρίων δεξιοτήτων στα σχολεία μας, καλλιεργούμε τον αλληλοσεβασμό, τη συμπερίληψη, το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τη σεξουαλική αγωγή, ενώ καταρτίζουμε 166 νέα προγράμματα σπουδών τα οποία διαπνέονται από πνεύμα κατά της βίας».

«Συνεχίζουμε να επεκτείνουμε και να εμβαθύνουμε τις δράσεις μας για την αντιμετώπιση του φαινομένου, εισάγοντας ένα ειδικό, στοχευμένο νομοσχέδιο για την προώθηση θετικών προτύπων σχέσεων εντός της σχολικής κοινότητας. Ενδεικτικά, με αυτό δημιουργούνται ομάδες δράσεις για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας, αναπτύσσεται πλατφόρμα για την αναφορά περιστατικών βίας ακόμη και ανώνυμα. Πραγματοποιούμε, επιπλέον, συστηματικά επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε αυτή την κατεύθυνση. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό, στεκόμαστε δίπλα σε κάθε παιδί, ώστε κανένα να μη νιώθει μόνο. Σπάμε τη σιωπή, ζούμε αρμονικά μαζί» καταλήγει στη δήλωσή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Κεραμέως.

Ετικέτες: σχολικός εκφοβισμόςΝίκη Κεραμέως


ΓΡΑΦΤΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ VOUCHER ERGASIA


Με την εγγραφή σας στο NewsLetter του  Voucher Ergasia  θα ενημερώνεστε  πρώτοι  για όλα τα νέα στους τομείς ενδιαφέροντος σας!

Marketing by

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 13,5% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Μάιο

    16 Ιούν 2025

  • Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει

    4 Ιούν 2025

  • Πανελλήνιες-ΟΕΦΕ-σχολιασμός-θεμάτων-εκθεσηςΣε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική εξετάζονται σήμερα οι υποψήφιοι των ΓΕΛ

    4 Ιούν 2025

  • ΑΑΔΕ: Προθεσμία 30 ημερών σε μισθωτές και συνιδιοκτήτες για την αποδοχή των μισθωτηρίων

    3 Ιούν 2025

  • ΟΠΕΚΑ: Ξεκινούν σήμερα οι αιτήσεις για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα – Ποια παιδιά είναι δικαιούχοι

    2 Ιούν 2025

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Διπλή επιδότηση για κατάρτιση και μηνιαίο μισθό 1.118 ευρώ σε 10.000 ανέργους – Τι ποσό επιχορήγησης λαμβάνουν οι επιχειρήσεις, πώς θα επιλέγονται οι εργαζόμενοι

    Έρχεται το μεγάλο voucher για ανέργους με εκπαιδευτικό επίδομα 2.000 ευρώ!

    234 shares
    Share 94 Tweet 59
  • Επίδομα αδείας: Αυξημένο φέτος για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα

    17 shares
    Share 7 Tweet 4
  • ΑΣΕΠ 7Κ/2024: Εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα κατηγορίας ΤΕ από επιλαχόντες για 1.076 προσλήψεις

    58 shares
    Share 23 Tweet 15
  • Επιστροφή ενοικίου: Αυτόματη καταβολή μετά την αναγραφή αριθμού μισθωτηρίου στη φορολογική δήλωση

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Ξεκινούν οι αιτήσεις για νέα επιδοτούμενα προγράμματα κατάρτισης ανέργων της ΔΥΠΑ στην Πάργα και στον Έβρο

    8 shares
    Share 3 Tweet 2

voucherergasia.gr
  • VOUCHER
  • Web TV
  • Αγροτικα
  • Αποψη
  • Αυτοδιοικηση
  • Οικονομια
  • Εκπαιδευση
  • Επικαιροτητα
  • Επιχειρησεις
  • Εργασιακα
  • ΕΣΠΑ
  • Θεσεις εργασιας
  • Παρουσιαση
  • Πνευματικα
  • Πολιτικη
  • Συνεντευξεις
  • Τεχνολογια
  • Τουρισμος

PRODUCED by eTOUCH

© VOUCHERERGASIA.GR, 2022 | All rights reserved.

Δεν υπάρχουν αποτελέσματα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Εκπαίδευση
  • Θέσεις εργασίας
  • Οικονομία
  • Εργασιακά
  • VOUCHER
  • Πολιτική
  • Εκλογές
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • Τουρισμός
    • Αυτοδιοίκηση
    • Web TV
    • ΕΣΠΑ
    • Επιχειρησεις
    • Αγροτικά
    • Τεχνολογία
    • Πνευματικά
    • Συνεντεύξεις
    • Άποψη
    • Παρουσίαση
    • Ροή Ειδήσεων

© 2022 voucherergasia.gr - Produced by eTouch.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies. Πολιτική Cookies.